Рали с Трабант или Вартбург
Автор |
Съобщение |
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
 Re: Тема: Рали с Трабант или Вартбург
---------------------------------------
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
Последна промяна филип3 на Вторник, 03.02.2009 г. 23:29 ч., променена общо 1 път
|
Неделя, 21.12.2008 г. 19:34 ч. |
|
 |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: Тема: Рали с Трабант или Вартбург
 |  |  |  | forum.rally-club.bg написа: Не съм известен пилот, като горе споменатите, но мисля че ще ви изненадам с един нов автомабил,(нова порода)за нашият шампионат.Новата група- П е вече факт, и мисля че този автомобил ще е конкорентно-способен на вече познатият голф, а и на новите попълнения на групата(а като слушам за новите сформирования и изисквания за групите те няма да са малко).А ето го и самият автомобил: Фиат-500 ; Двигател Сузуки Хайабуса-1400куб; Максимална мошност 220к.с. при 11500обор.Колата е непълен кит, и може да достигне до над 300к.с .при атмосферен мотор.Автомобилът се зглобява в чужбина, от оторизирана фирма. Единственият проблем е че, ще е готов в средата на сезон и не знам дали ще хванем трансверният прозорец, ако има такъв.Ще се състезава на писта и планинско.Колата ще бъде видяна ,ако не на трасето тази година, то около него.Евентуално ще започна сезона със стария си автомобил. Е и аз най-после се здобих със сериозен спонсор, със сериозни активи. Успех на всички колеги през новият сезон  |  |  |  |  |
Гледам го това и си мисля.......Трабант с задно разположен Вартбургов мотор! 
|
Сряда, 07.01.2009 г. 14:40 ч. |
|
 |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: Тема: Рали с Трабант или Вартбург
Нещо друго като информация. Ако някой мисли да олекотява от към стъкла - не се използва плексиглас, защото е много опасен(троши се на парчета и може да ви убие!!!) ИЗПОЛЗВА СЕ ЛЕКСАН!!!
|
Сряда, 07.01.2009 г. 16:38 ч. |
|
 |
vasko
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч. Мнения: 82 Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
|
 Re: Тема: Рали с Трабант или Вартбург
И аз от мн малък искам да се занимавам с рали спорт затова сум си проучил и доста неща... 1.Варела влиза в клас Х1 (хобикар до 1600куб.см.) 2.До колкото знам за да се пусне трабант с варгов мотор са мн разправии само с бумащината и уговорките и тестовете за да бъде допуснат до състезание 3.Бфас изобщо не ги грее дали банда луди фенове особено с двутактови машини искат да се състезават камо ли пък да ни направят клас 4.В някои цивилизовани страни не изискват книйка за да можеш да се състезаваш там просто трябва да си си взел сустезателния лиценз и толкова не ги грее да ли си на 3 или на 103 години докато тъпите .... в бфас изискват книжка за да мое да си земеш лиценза 5.Мисла че имаше човек които е пускал вартбург на писта Стара загора тои може да сподели впечатленя Толкова от мен успех мом4ета и свиркаите ако имаме развитие по случая а до тогава предлагам ние да си спретнеме ено рали ниакуде в некое забутано село еи тка за кеф ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)
_________________ Вторият е първия загубил !
|
Сряда, 07.01.2009 г. 22:00 ч. |
|
 |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: Тема: Рали с Трабант или Вартбург
Първо - на колко години си? Второ - има малко изменения тая година. А миналата класа беше X1! http://www.bfas-bg.org/documents/Spetzi ... rupa_R.doc
|
Четвъртък, 08.01.2009 г. 01:52 ч. |
|
 |
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
 Re: Тема: Рали с Трабант или Вартбург
е_а ти наредбата... От този документ единствено ми стана ясно, че в най-ниския клас единствено можеш да махнеш шумоизолацията и да направиш клетка, а... да, и да увеличиш степента на сгъстяване до 11,5. Другото - че коли под 980 кила не ги броят за коли 
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Четвъртък, 08.01.2009 г. 17:09 ч. |
|
 |
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
 Re: Тема: Рали с Трабант или Вартбург
----------------------------------------------
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
Последна промяна филип3 на Вторник, 03.02.2009 г. 23:30 ч., променена общо 7 пъти
|
Четвъртък, 08.01.2009 г. 22:06 ч. |
|
 |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: Тема: Рали с Трабант или Вартбург
Съжелявам за допуснатата грешка! Клас хобикар все още си съществува! Абсурдно е изискванията в хобикар да са такива. Този R е обединяващ на предишните A и N! Иначе от тази година има нов клас P (прототип) в него колите може да са тръбни конструкции и да са с компоненти от други коли.
Последна промяна ChakaZulu на Петък, 09.01.2009 г. 14:27 ч., променена общо 1 път
|
Петък, 09.01.2009 г. 11:34 ч. |
|
 |
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
 Re: Тема: Рали с Трабант или Вартбург
Така по-бива  Звучеше твърде абсурдно. В Италия има клас "миникар трофи" до 600 и до 700куб.
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Петък, 09.01.2009 г. 12:55 ч. |
|
|