Торси-че съберете се 2-3 в 1 хубав Трабант и елате.Хем ще си поделите парите за пътя и ще излезе по-евтино на всеки.
За сега аз знам,че за моите нужди и за моята черга Трабантът е предостатъчна кола.Доставя ми удоволствие да човъркам по нея лятото като хоби,когато събирам пари за обучението си за есента и море или планина ми е химерна цел поне още 3 години.Защото не мога да отделя 4-5 дни(отпуските си ги ползвам за обучението в Плевен,а и да се правя на болен пред шефа просто не върви)-затова си карам Трабантината вече 12 години.
Излишно е да казвам,че заплатата ми е мизерна(и унизителна) за човек учил вече 12 години.Този месец като приспадна тока и телефона-положението не е цветущо.
Днес поне взех аванса и мога да се заседя пред компа.
Обикновено ходя на Лозница-казвам ви отделям си от залъка за бензин-и си прекарвам чудесно,но там е организирано и вече 3 години ходя-писва.
Затова бих дошъл за разнообразие и любопитство-дори само да се вясна.
Не можем да избягаме от себе си-Това сме Трабантаджиите в България-или ученици,или студенти,или специализанти,или по-възрастни доайени или просто фенове.
Както се каза по-горе парите са голям проблем за всеки.
Другите клубове с малки изключения събират хора с възможности+има резервни части,има производство.
За съжаление в България битува представата,че Трабантите са буклуци по рождение и понеже всеки разбира много от коли(дори и никога да не се е качвал на съоветната марка или има лоши впечетления)-мнението всеобщо е осъдително.Знаете за вицовете.
Ако имаше друга кола с качествата и цената на Трабант+ако имахме национално производство на собствено разработена кола щеще да бъде различно,нали?
Да ама не.Смея да твърдя,че Трабантът заслужава уважение,защото е износил на гърба си не един или двама начинаещи шофьори,много полицаи,много лекари(колеги),много научни работници(професори и доценти),много попове,много студенти и много други специалисти(инженери,ел техници,бдж,строители или изкуствоведи и т.н.)
И накрая земеделци-всички с уважение и респект говорят за тази кола и това ме прави горд!
В човешката природа е да се впечетлява от голямото,мощното,шареното,рошавото,но Трабантът е кола за интелектуалци и който знае го оценява.
Когато минавам през Плевен да си оставя багажа и се налага да преспя,но следващия ден хазяйката вика какво се говори в квартала-Трабант от Русе.
Нямате си представа как върви разработен и поддържан Транбант,особено с хубави гуми-това е фурия-да ти разиграе кръвчицата-не цепя басма на мерцедеси и бмв-та в пътните ситуации,където го позволява-Пътят Русе-Бяла през Ценово нагоре по баира върви тази машина със 70км/ч на 3-та по завои с ограничена видимост (както планинските пътища) през дупки ....това трябва да се изживее.
Дето викат хората "с нея през огън и вода"
Отклоних се,нооооооооо колко плащат за ремонти другите?
Ние плащаме просто смешни пари.
За парите-винаги ще се намерят-и назаем могат да се вземат.Хора сме.
казвам ви-заслужава си да се изпита един национален 2Т събор-просто да се съберем и да се видим(не като в София)-а да седнем на чашка и мезе.....
И на мен ми изглежда далечна дата,но от сега се планира и се заделят пари.
Който ни уважава ще бъде уважаван.И ние сме хора,българи като Москвичаджиите и Лададжиите.
Заслужаваме го.
Скептицизъм винаги ще има-старците в Нашия регион клатят глави и не вярват,че заслужавате доверие.
Бай Съби разбира под събор-организация,МВР,КАТ.БАКСКАМ и т.н.
Хубавите неща стават там,където е без такива сложнотии.
И в германия го има-събират се някъде в гората или в планината да се налудуват.
Какво по-хубаво от това.
Все пак не е задължително да си с кола-може и с влак и с автобус-гепиш една палатка+няколко консерви+и "горивото"-за 1 нощ се изкарва.Е ще вземем някого,който е в нашата посока до удобно за него място-хора сме.
Важното е да се събираме!Да има традиция!
Ето рокерите от Русе проявяват интерес към нашите събори.Искат да участват-все пак трабито е луксозен мотор.
Мо0же и комбиниран събор да направим(с други марки),но не е същото-ще се претопим.
Помислете
Извинявам се за печатни грешки,но писах и емоционално.