Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Баркас, съединител 200 мм проблеми
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=5647
Страница 1 от 1

Автор:  mrusev [ Петък, 20.06.2014 г. 08:02 ч. ]
Заглавие:  Баркас, съединител 200 мм проблеми

Търся информация, чертеж, ремонтен или каталог за резервни части за този модел Баркас, двутактов, произведен 1989г, феродовия диск е 200 мм.
Проблема е, че след престой 2-3 месеца не може да зацепи скоростната кутия с двигателя и съответно не се движи. Скоростите се превключват добре.
Жилото за съединителя е вече ново добре регулирано, но върви ужасно тежко с голямо усилие.
Лоста върху скоростната кутия се движи около 3 см, но явно не помага на съединителя да работи. същото е при включен или изключен фраулайф.
Пробвах и с натегнато и хлабаво жило ефекта е 0.
Ако някой има информация или подобен случай, моля да сподели.
Търся да купя ремонтен каталог или такъв за частите за този предпоследен модел.
Поздрави и предварителни благодарности!
mrusev@spnet.net

Автор:  Kiril Terziev [ Неделя, 02.11.2014 г. 10:40 ч. ]
Заглавие:  Re: Баркас, съединител 200 мм проблеми

Имах Баркас с 200мм съединител но смених с вартбургов такъв 180мм ,но имаше подобен проблем ,при мен пък беше зацепил и неможеше да отлепи, какво ли не мислих какво ли не смених и след като свалих мотора ,оказа се клеасала вилката на лагера ,толкова клеасала ,че с половин метрово рамо цял следобяд с 300 зора я раздвижих и всичко тръгна.Смисъл не беше леко клеасала беше се заварила от няколко месеца стоене. Тръгни от там като махнеш капака откачи жилото и с по малка тръба ,която може да се завре там, завърти вилката ,виш дали има движение .Може да е толкова просто.Аз почнах да се съмнявам дали не съм сгрешил при сглобяването на мотора първия път и от там да ми е дошло, но се оказа че няма как да сложиш цялата сглобка на съединитела по някакъв различен начин освен по този по ,който е направена .Няма да се сглоби просто. Ако ти е изправен съединитела и всичко знаеш ,че там е читаво шанса е ,че проблема не е там .За регулирането на жилото нямаше ,кой да ми каже как и беше игра дни на ред ,докато разбера от проба ,грешка как е .Пиши какво си открил, че ми е интересно.

Автор:  mrusev [ Неделя, 02.11.2014 г. 19:45 ч. ]
Заглавие:  Re: Баркас, съединител 200 мм проблеми

Kiril Terziev написа:
Имах Баркас с 200мм съединител но смених с вартбургов такъв 180мм ,но имаше подобен проблем ,при мен пък беше зацепил и неможеше да отлепи, какво ли не мислих какво ли не смених и след като свалих мотора ,оказа се клеасала вилката на лагера ,толкова клеасала ,че с половин метрово рамо цял следобяд с 300 зора я раздвижих и всичко тръгна.Смисъл не беше леко клеасала беше се заварила от няколко месеца стоене. Тръгни от там като махнеш капака откачи жилото и с по малка тръба ,която може да се завре там, завърти вилката ,виш дали има движение .Може да е толкова просто.Аз почнах да се съмнявам дали не съм сгрешил при сглобяването на мотора първия път и от там да ми е дошло, но се оказа че няма как да сложиш цялата сглобка на съединитела по някакъв различен начин освен по този по ,който е направена .Няма да се сглоби просто. Ако ти е изправен съединитела и всичко знаеш ,че там е читаво шанса е ,че проблема не е там .За регулирането на жилото нямаше ,кой да ми каже как и беше игра дни на ред ,докато разбера от проба ,грешка как е .Пиши какво си открил, че ми е интересно.

Благодаря ти за информацията, и аз се оправих по този начин, като си помогнах със много пръскане със WD40 против ръжда през люка на скоростната кутия. След доста зор всичко тръгна както трябва. На мнение съм, че целия проблем е заради това че всички гадости направо падат там защото остта е вертикална и се стича всякакъв конденз и прочее. Има още един голям проблем там и той е, че там където свършва остта има упрътнителен "О" пръстен който никога не съм го сменял и естествено е зле. Не знаех дори за съществуването му.
Върху него падат всякакви боклуци и проблема е готов. Ако беше както при Вартбурга оста хоризонтално, нямаше да ги има тези проблеми. Апропо, няма проблеми да се пръска с WD40, защото сега за икономия не слагат мазнина вътре и след напръскване няма опасност да се прецака феродовия диск. За реглажа на жилото просто гледай как се движи лагера(през люка), кога започва да притиска ламелите и ще е доста по просто. Поздрави!

Автор:  Kiril Terziev [ Неделя, 02.11.2014 г. 23:34 ч. ]
Заглавие:  Re: Баркас, съединител 200 мм проблеми

Радвам се, че има развитие ,относно "о" пръстена при мене имах късмет, че все още същестуваше ...Но за остта съм съгласен, прсто един от недъзите на тези машини, но пък с редовно смазване не би трябвало да има ядове.Аз се чудя и те съветвам ако един ден ти свърши съединителя, поне аз се отрепах от тъсене и неможах да издиря 200мм съединител... Не се произвеждат, ако е останал някъде ,някой да ама иначе от магазините забравяш ...Аз минах на 180 от варенбук, смених маховик и притискател и феродов, това е ...Никакви сложнотии ,всичко пасва перфектно и дърпа буса по същия начин ,никакви разлики ,дори и тегли ,сега нали няма да го тестваш на пълен капацитет но при мене работеше перфектно.За вартбурзите се намират лесно и евтино съединители .Пусни една снимка да си припомня как изглеждат бусчетата.Имам тема в "гараж" на моя ,там имам снимки специално за съединителите можеш да видиш ,как аз го бях направил .Поздрави! [smilie=2beers]

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/