Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Полезно
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=377
Страница 1 от 1

Автор:  porostorm [ Неделя, 06.04.2008 г. 03:26 ч. ]
Заглавие:  Полезно

Живи и здрави дето се вика :lol: 8)

Автор:  super_v [ Неделя, 06.04.2008 г. 10:05 ч. ]
Заглавие: 

Тоя трабант там си спомням едно време се продаваше

Автор:  porostorm [ Неделя, 06.04.2008 г. 11:18 ч. ]
Заглавие: 

super_v написа:
Тоя трабант там си спомням едно време се продаваше
Да.

Автор:  porostorm [ Сряда, 16.04.2008 г. 23:34 ч. ]
Заглавие: 

http://trabantmania.hit.bg/site/cilindrova_glava.html
http://trabantmania.hit.bg/site/frailauf.html
http://trabantmania.hit.bg/site/smqna_m ... ostna.html
http://trabantmania.hit.bg/site/mokri_sveshti.html
http://trabantmania.hit.bg/site/techna_gaz.html
http://trabantmania.hit.bg/site/6to12volta.html
http://trabantmania.hit.bg/site/zaguba_mo6nost.html
http://trabantmania.hit.bg/site/padane_oboroti.html

Автор:  chronometer [ Вторник, 24.06.2008 г. 15:46 ч. ]
Заглавие: 

Половината от така наречените "полезни" съвети са за друга рубрика -при добро желание "фън", при не толкова добро - "надин".
Представете си, преди да се налее новото масло в скоростната кутия, " не било лошо" да се източи старото! Ама само ако искате, колеги, иначе - наливайте урбулешката докато прелее! Да има - старо, ново, кой ти гледа! Трабантът, представете си, се гасял на смукач и с газ до ламарината! Да, това е най-добрият начин да си затлачите с масло и двете ауспухни гърнета, да си зацапате свещите и да задавите колата. После на сутринта - кюф-кюф-кюф-рррррррррррррррр-бам-бам-бам, ех да им е6а майката на производителите на масло - как пуши и няма тяга! :lol:
А пък промяната от 6 на 12 волта направо ме разби! Необходимостта от смяната на свещите е направо попадение в десятката! И те ли работят на 6 волта, та трябва да се сменят? Иначе всички други електроуреди, които наистина се захранват с 6 волта, са отминати с царствено пренебрежение. :lol:

Автор:  Santa [ Вторник, 24.06.2008 г. 15:53 ч. ]
Заглавие: 

Мога да ти изредя поне 5 марки коли,при които изобщо няма пробка за източване на маслото от скоростите...проверява се на някакви интервали от 60-80 хиляди и само се долива.Отделно са тия ,при които мотора и скоростите са с общ картер.
Тая работа е строго зависима от качеството на кутията.Ако производителя ти е инвестирал повече в кутия,няма да те кара да сменяш масло всеки месец,понеже нейните детайли не се ронят.Отваря се само при повреда.
Други минават "тънко" с по-евтини материали и съответно...изискват по-честичка смяна на масълце и редовни прегледи.

Автор:  chronometer [ Вторник, 24.06.2008 г. 16:02 ч. ]
Заглавие: 

И това какво общо има с необходимостта да източиш старото масло от Трабанта? И аз мога да ти изброя поне тридесет и три марки коли, които не се гресират, но съветите претендират да са за Трабант, не за нещо различно. Всъщност, вземи ги прочети, и ти няма да можеш да им се нарадваш... :lol:

Автор:  theultimate [ Сряда, 30.07.2008 г. 10:57 ч. ]
Заглавие: 

Bol.bg падна по неизвестни причини, добре че по кошниците в нас имах бекъп, че са много ценни тия чертежи.

http://www.bgshare.com/get,350752.html

Автор:  vladeto [ Сряда, 30.07.2008 г. 14:09 ч. ]
Заглавие: 

аз моя Траб точно така съм то гасил- газ и изкл на ДВГ. И действително по-лесно пали. При липсата на бензинова помпа за мен това е варианта- с оставяне на гориво в камерата.

Автор:  chronometer [ Четвъртък, 31.07.2008 г. 10:51 ч. ]
Заглавие: 

Владе, няма смисъл да караш колата да се "нажабури" с гориво, особено лятото. Трабантът може да има много кривици, но ако е горе-долу в ред, пали като пушка. Не трябва да му подаваш преобогатена горивна смес като го гасиш. Всеки излишък на гориво води и до излишък на масло, което ти се лепи по изпусквателната система и по свещите. Ако подадеш газ и изключиш контакта, докато паднат оборотите, двигателят смуче гориво /бензин с масло/и го изхвърля, без да го изгаря. Достатъчно е при студен двигател да запалиш двигателя на смукач, след като запали-да върнеш смукача наполовина - докато вдигне обороти, да покараш така 200-300 метра и да върнеш смукача изцяло. Остави ги мурафетите в стил "Ален Делон" - най-малкото, защото са вече демоде, бъркат в джоба и вредят на колата, особено ако е двутактова.

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 31.07.2008 г. 16:44 ч. ]
Заглавие: 

Аз правя друго. Гася на смукач. Ама не чакам да дигне обороти а с дръпването гася. Паля на пълен смукач, след това го оставям леко отворен и подържам 10-20 секунди обороти на място. Затварям смукача и тръгвам.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/