Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Изпускателна система http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=332 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | стамен353 [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:29 ч. ] |
Заглавие: | Изпускателна система |
Решил съм да си сменям гърнетата,та питам съединенията между тръбите с кво се уплътняваха,по книгите пише за някакъв кит,ама де да знам,може да има нещо модерно... |
Автор: | theultimate [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:30 ч. ] |
Заглавие: | |
Има ли нужда? На трабанта винаги просто съм ги стягал яко със скобите и няма грам омасляване. |
Автор: | porostorm [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:31 ч. ] |
Заглавие: | |
Някакво лепило се слага, което държи на температура. Без да се сложи такова нещо, все едно нищо не си направил. |
Автор: | стамен353 [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:49 ч. ] |
Заглавие: | |
Става дума за вг353.Преди време,не знам вече защо свалих цялата система и видях че 2-то и 3-то са пълни с нагар и за нищо не стават,ама пак ги сложих,докато намеря нови.След монтажа част от пушека и маслото взе да излиза от съединението преди второто гърне.Сега като сложа новите незнам дали пак няма да го има тоя проблем,щото средната тръба няма да я сменям(не намерах нова,а стара си имам ) |
Автор: | porostorm [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:56 ч. ] |
Заглавие: | |
Има едно предаване по Discovery. Wheeler Dealer се казва. В един от епизодите си, монтьора сменяше изпускателната система на една Lancia мисля. Каза, че ако не се намажат съедининенията с такова лепило, все едно просто нищо не сте направили. |
Автор: | Santa [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 17:31 ч. ] |
Заглавие: | |
Прав е бил човека.Обикновенията високотемпературен силикон не става за там.Трябва си или кит,или лепило.Разлика в цената няма,250 грама кит е към 4 лева,300 мл силикон за пещи-около 5.Soudal calofer e изпитано средство за тая процедура.Издържа темпратура,много по-висока от тази на открития пламък. |
Автор: | ivanski [ Петък, 28.03.2008 г. 14:34 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
А какъв кит ? За авто-бояджийските работи ли ? |
Автор: | Santa [ Петък, 28.03.2008 г. 16:44 ч. ] |
Заглавие: | |
Същия. |
Автор: | стамен353 [ Понеделник, 14.04.2008 г. 16:44 ч. ] |
Заглавие: | |
Стана работата и без кит,ама айде със здраве... Мерси за отговорите и най-вече на Санта за точността. |
Автор: | chronometer [ Вторник, 24.06.2008 г. 16:22 ч. ] |
Заглавие: | |
Ако пак ти даде проблем, просто иди да ти направят една заварка. Ще ти вземат не повече от 5-10 лв. Не се занимавай с китове и мазила. Китът се рони и ще изпада - металът търпи разширяване и свиване от температурните разлики. Някои навиват азбестово въже за уплътнение, но от заварката по-сигурно няма. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 24.06.2008 г. 21:44 ч. ] |
Заглавие: | |
А какво правиме със заварката като шибнеш гърнето в някоя дупка или тротоар или просто е за смяна? Май ще играе флекса... Мене от никъде не ми изпуска, като реша да сменям гърне става за 10-15 минути пред блока. |
Автор: | porostorm [ Вторник, 24.06.2008 г. 23:02 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
|
Автор: | Marto_RT [ Вторник, 01.07.2008 г. 13:32 ч. ] |
Заглавие: | |
Три въпроса: 1. Има ли начин да се разбере дали са запушени гърнетата без да се демонтират? 2. Вярно ли е че най много се запушва изпускателния колектор след цилиндрите? 3. Ако има запушване, какво се прави? |
Автор: | chronometer [ Вторник, 01.07.2008 г. 14:07 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Васко, впечатлен съм! На мене ми отне два часа на канал! След което бях готов да играя ролята на дванадесетте малки негърчета заедно и поотделно-толкова се бях овъртял в чернилката от масло, прах и сажди. Наистина искам да те видя как се завираш под колата пред блока, за норматив от 15 минути развиваш всички порядъчно ръждясали гайки и скобата, след което ги поставяш отново заедно с новото ауспухно гърне и го окачваш на новите тампони и ленти. Човекът каучук! /майтап, да не вземеш да се обидиш.../ Колкото до флекса - така е, но не виждам проблем. |
Автор: | chronometer [ Вторник, 01.07.2008 г. 14:22 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
1. Разхлаби връзката от изпусквателния колектор и направи едно кръгче с колата. Ако тягата е малко по-добра, гърнетата са ОК. Ако обаче колата дърпа много по-яко отпреди, гърнетата са запушени. 2. Не съм чувал това да е така, нито пък ми се е случвало. 3. При леки запушвания е достатъчно да покараш колата по магистрала със 100 км/ч в продължение на 10-15 минути. Остатъците в гърнетата изгарят, колата почва да дърпа по-добре при по-малък натиск върху педала на газта, оттам и гори по-малко. Някои колеги препоръчват да се демонтират гърнетата и да се запалят - т.е. да се поставят в разпален огън, за да обгорят. Това е свързано с отделяне на много дим и сажди, така че трябва да се прави извън града на някое безлюдно място. Аз лично никога не съм палил гърнетата, така че не знам какъв е ефекта. И последно - ако гърнетата са за смяна и поради това, че са пробити, силно подбити и т.н., просто ги сменяш без да се занимаваш с тях. |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |