Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Изпускателна система
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=332
Страница 1 от 2

Автор:  стамен353 [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:29 ч. ]
Заглавие:  Изпускателна система

Решил съм да си сменям гърнетата,та питам съединенията между тръбите с кво се уплътняваха,по книгите пише за някакъв кит,ама де да знам,може да има нещо модерно...

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:30 ч. ]
Заглавие: 

Има ли нужда? На трабанта винаги просто съм ги стягал яко със скобите и няма грам омасляване.

Автор:  porostorm [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:31 ч. ]
Заглавие: 

Някакво лепило се слага, което държи на температура. Без да се сложи такова нещо, все едно нищо не си направил.

Автор:  стамен353 [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:49 ч. ]
Заглавие: 

Става дума за вг353.Преди време,не знам вече защо свалих цялата система и видях че 2-то и 3-то са пълни с нагар и за нищо не стават,ама пак ги сложих,докато намеря нови.След монтажа част от пушека и маслото взе да излиза от съединението преди второто гърне.Сега като сложа новите незнам дали пак няма да го има тоя проблем,щото средната тръба няма да я сменям(не намерах нова,а стара си имам :) )

Автор:  porostorm [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:56 ч. ]
Заглавие: 

Има едно предаване по Discovery. Wheeler Dealer се казва.
Изображение

В един от епизодите си, монтьора сменяше изпускателната система на една Lancia мисля. Каза, че ако не се намажат съедининенията с такова лепило, все едно просто нищо не сте направили.

Автор:  Santa [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 17:31 ч. ]
Заглавие: 

Прав е бил човека.Обикновенията високотемпературен силикон не става за там.Трябва си или кит,или лепило.Разлика в цената няма,250 грама кит е към 4 лева,300 мл силикон за пещи-около 5.Soudal calofer e изпитано средство за тая процедура.Издържа темпратура,много по-висока от тази на открития пламък.

Автор:  ivanski [ Петък, 28.03.2008 г. 14:34 ч. ]
Заглавие: 

Santa написа:
Прав е бил човека.Обикновенията високотемпературен силикон не става за там.Трябва си или кит,или лепило.Разлика в цената няма,250 грама кит е към 4 лева,300 мл силикон за пещи-около 5.Soudal calofer e изпитано средство за тая процедура.Издържа темпратура,много по-висока от тази на открития пламък.


А какъв кит ?
За авто-бояджийските работи ли ?

Автор:  Santa [ Петък, 28.03.2008 г. 16:44 ч. ]
Заглавие: 

Същия.

Автор:  стамен353 [ Понеделник, 14.04.2008 г. 16:44 ч. ]
Заглавие: 

Стана работата и без кит,ама айде със здраве...
Мерси за отговорите и най-вече на Санта за точността.

Автор:  chronometer [ Вторник, 24.06.2008 г. 16:22 ч. ]
Заглавие: 

Ако пак ти даде проблем, просто иди да ти направят една заварка.
Ще ти вземат не повече от 5-10 лв. Не се занимавай с китове и мазила.
Китът се рони и ще изпада - металът търпи разширяване и свиване от температурните разлики. Някои навиват азбестово въже за уплътнение, но от заварката по-сигурно няма.

Автор:  theultimate [ Вторник, 24.06.2008 г. 21:44 ч. ]
Заглавие: 

А какво правиме със заварката като шибнеш гърнето в някоя дупка или тротоар или просто е за смяна? Май ще играе флекса... Мене от никъде не ми изпуска, като реша да сменям гърне става за 10-15 минути пред блока.

Автор:  porostorm [ Вторник, 24.06.2008 г. 23:02 ч. ]
Заглавие: 

theultimate написа:
А какво правиме със заварката като шибнеш гърнето в някоя дупка или тротоар или просто е за смяна? Май ще играе флекса... Мене от никъде не ми изпуска, като реша да сменям гърне става за 10-15 минути пред блока.
Абе друго си е заварката ако е с електрожен ще стане муци :roll: :lol:

Автор:  Marto_RT [ Вторник, 01.07.2008 г. 13:32 ч. ]
Заглавие: 

Три въпроса:

1. Има ли начин да се разбере дали са запушени гърнетата без да се демонтират?

2. Вярно ли е че най много се запушва изпускателния колектор след цилиндрите?

3. Ако има запушване, какво се прави?

Автор:  chronometer [ Вторник, 01.07.2008 г. 14:07 ч. ]
Заглавие: 

theultimate написа:
А какво правиме със заварката като шибнеш гърнето в някоя дупка или тротоар или просто е за смяна? Май ще играе флекса... Мене от никъде не ми изпуска, като реша да сменям гърне става за 10-15 минути пред блока.


Васко, впечатлен съм! На мене ми отне два часа на канал! След което бях готов да играя ролята на дванадесетте малки негърчета заедно и поотделно-толкова се бях овъртял в чернилката от масло, прах и сажди. Наистина искам да те видя как се завираш под колата пред блока, за норматив от 15 минути развиваш всички порядъчно ръждясали гайки и скобата, след което ги поставяш отново заедно с новото ауспухно гърне и го окачваш на новите тампони и ленти.
Човекът каучук! :lol: /майтап, да не вземеш да се обидиш.../ :wink:
Колкото до флекса - така е, но не виждам проблем.

Автор:  chronometer [ Вторник, 01.07.2008 г. 14:22 ч. ]
Заглавие: 

Marto_RT написа:
Три въпроса:

1. Има ли начин да се разбере дали са запушени гърнетата без да се демонтират?

2. Вярно ли е че най много се запушва изпускателния колектор след цилиндрите?

3. Ако има запушване, какво се прави?


1. Разхлаби връзката от изпусквателния колектор и направи едно кръгче с колата. Ако тягата е малко по-добра, гърнетата са ОК.
Ако обаче колата дърпа много по-яко отпреди, гърнетата са запушени.

2. Не съм чувал това да е така, нито пък ми се е случвало.

3. При леки запушвания е достатъчно да покараш колата по магистрала със 100 км/ч в продължение на 10-15 минути. Остатъците в гърнетата изгарят, колата почва да дърпа по-добре при по-малък натиск върху педала на газта, оттам и гори по-малко. Някои колеги препоръчват да се демонтират гърнетата и да се запалят - т.е. да се поставят в разпален огън, за да обгорят. Това е свързано с отделяне на много дим и сажди, така че трябва да се прави извън града на някое безлюдно място. Аз лично никога не съм палил гърнетата, така че не знам какъв е ефекта. И последно - ако гърнетата са за смяна и поради това, че са пробити, силно подбити и т.н., просто ги сменяш без да се занимаваш с тях.

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/