Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Подготовка на трабант за дълъг път... http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=234 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | xbs_pioneer [ Понеделник, 10.03.2008 г. 08:51 ч. ] |
Заглавие: | Подготовка на трабант за дълъг път... |
Причината че слагам тази тема отново е че имам замисъл скоро да пътувам на доста далеко и да си кажете мнението какво трябва да подготвя, по-точно да видя да не съм забравил нещо |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 10.03.2008 г. 10:16 ч. ] |
Заглавие: | |
Първото нещо е един бърз технически преглед на колата. Разгледай всичко добре ли е стегнато, има ли нещо за смяна, гумите напомпани ли са, ремъка стегнат ли е, има ли спирачна течност и т.н. Трябва да имаш поне най-необходимите инструменти за остраняване на елементарни повреди. Това което аз обичам да си нося като резервни части са: ремък, електронно, бобина, свещ, кабел за свещ, няколко бушона, резервна гума, жило за газ и съединител. И задължително резервоара пълен догоре, защото никога не се знае на колко точно ще угасне съвсем. А и най-важното - няколко диска с хубава музика |
Автор: | Santa [ Понеделник, 10.03.2008 г. 14:29 ч. ] |
Заглавие: | |
Резервен двигател....или поне вал и бутала...2-3 гуми,3-4 метра разноцветни кабели 2кв.,комплект свещи и бобини,резервно електронно/плочка,бензинова лампа... И естествено-комплект инструменти-гедоре 8-36,глухи ключове,индикатор,клещи и т.н....(продават се в Метро) )) p.s.на твое място щях да тръгна с рейса... ) |
Автор: | fraxinus [ Понеделник, 10.03.2008 г. 22:07 ч. ] |
Заглавие: | |
Или направо щеше да вземеш един сезал и да се обесиш та да не се мъчиш да пътуваш theultimate обясни общо взето описа най важното. Виж си ремъка преди да тръгнеш дали е обтегнат и дали не е много напукан. Ако е така го смени профилактично- по лесно е в къщи отколкото на път. Туба с бензин. Има едни скоби за вадене на барабаните ако добараш такава взимай, инструменти , резервни крушки , Вземи си някаква лампа да си светиш ако се наложи ТЕЛ!!! изолирбанд, и Прегледай си машинката и ако не е карана отдавна покарай я да видиш как ще се държи JSM ма въжето за теглене и дебели кабели си ги носи за всеки случай приятел в нужда се познава. |
Автор: | porostorm [ Понеделник, 10.03.2008 г. 22:33 ч. ] |
Заглавие: | |
Да се чуди човек, багаж ли да вземе или инструменти и части |
Автор: | Nasakoto [ Понеделник, 10.03.2008 г. 23:27 ч. ] |
Заглавие: | |
Да не забравиш и сезала... ако нито едно от изброените не помогне - намираш първото по дебело дърво, премяташ сезала... това би трябвало да реши проблема... Хвана ме лигоча и не се сдържах... Горното да се приема като 100% базик и майтап. |
Автор: | Teo [ Понеделник, 10.03.2008 г. 23:50 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Днеска като се повозих и му видях дереджето на предницата мисля, че ще е наложително да вземе сезал |
Автор: | xbs_pioneer [ Вторник, 11.03.2008 г. 01:49 ч. ] |
Заглавие: | |
че кво ми е дережето на предницата бре... разбрах аз кое е дрънчало точно като се прибрах едната тубичка от масло е празна и подскачала и се удря в металната мерка за маслото.... иначе предницата ще изтрая... а отностно пътя той се равнява на 1500км като съм говорил с Диби да ми мисли резервен двг ако закъсам към Плд и сега трябва да говоря с някой от Сф за същата работа ... а отностно сезала имам си едно по дебело въже че сезала ще се нарежа като се беся |
Автор: | theultimate [ Вторник, 11.03.2008 г. 09:34 ч. ] |
Заглавие: | |
Абе я стига резервен двг. Те все едно ако караш нормално блокират ей така. Просто в днешно време повечето хора са супер сдухани на тема пътуване с трабант, за това са и тия предразсъдаци. Точно преди малко си говорих с бащата на тая тема и ето какво ми каза. 198х година 4 човека в трабанта и то на по 30 години, багажника пълен, таванен багажник и в краката любеници. Обиколили са всички европейски столици, стигнали са до Барселона. На връщане на границата между Австрия и Германия чичо ми зарязва трабанта и тръгва да емигрира към щатите и баща ми го прибира БЕЗ КНИЖКА и без никакъв опит на кола до София. Ето това е лудница, а вие тука до морето си носите резервни двигатели, правите си застраховка живот и ходите на врачка да ви предскаже дали ще стигнете.... Марто не ги слушай, взимай основни консумативи, прави един хубав преглед на колата и смяна на което за смяна, пали кашона и си прави кефа Ботовете нека си ходят с влака. |
Автор: | Teo [ Вторник, 11.03.2008 г. 14:05 ч. ] |
Заглавие: | |
Съединителя ти как е |
Автор: | TTT [ Вторник, 11.03.2008 г. 19:13 ч. ] |
Заглавие: | |
Няма да си мислиш за глупости! Мечтай си само за хубави неща! Така че: 1. Един методичен хубав технически преглед. 2. Проверка и затягане на всички болтове и гайки, които виждаш и за които се сетиш. 3. Нормален комплект ключове. Иначе ако ги слушаш някои, трябва да закачиш отзад една подвижна работилница. 4. Крушки, бушони и др. дреболии. 5. Здраво и удобно въже за теглене - непременно. Отпред да имаш удобно и здраво място за вързване.(Ако се наложи) 6. Телефони, джиесеми и др. на приятели, колеги, роднини, автосервизи и магазини за резервни части. Най вече по маршрута ти. Това е ако се наложи някакъв ремонт. 7.Няколко дебитни и кредитни карти или прилично дебел портфейл. И една фонокарта за всеки случай. 8. Щом е дълъг път - спокойно каране. Наслаждавай се на хубавите гледки, спирай отвреме-навреме и се радвай на живота. Желая ти приятни емоции. |
Автор: | xbs_pioneer [ Вторник, 11.03.2008 г. 21:38 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
напълно съм съгласен с твоето мнение.. работата ми е таква че ще ходя на сватба в гърция и идеята ми е да тръгна от варна... и живот и здраве ще стане другата седмица.. маршрута ми е Варна-Пловдив-София-Кулата-Солун.. поради това че няма да бързам.. ще карам за удоволствие.. през градовете през които минавам моеже да правя срещи с хора от форума... а и ако се наложи някой ремонт... А иначе вала си ми е добре |
Автор: | Santa [ Вторник, 11.03.2008 г. 23:31 ч. ] |
Заглавие: | |
Проблема на всичко що е 2Т е точно в това прословуто блокиране.Няма такъв филм като "не може".Винаги може да блокира.Абсолютно навсякъде,във всяка ситуация,без оглед на поддържка и вложени части.Немците горе-долу са докарали нещата до качествени мотори но пак историята е пълна със случаи на блокирали Вартбурзи,Трабанти,мотопеди и косачки...ей така,без нищо...Цялата ти кола зависи от...един сепаратор.Дори не и от качеството на лагерната сплав.... |
Автор: | Ivaka [ Вторник, 11.03.2008 г. 23:49 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Е тука съм 100% съгласен! |
Автор: | xbs_pioneer [ Сряда, 12.03.2008 г. 05:04 ч. ] |
Заглавие: | |
ако сме тръгнали да обсъждаме това че всяка кола се чупи извднъж така си е.. това не може да се предвиди.. но това което съм го предвидил ще гп направя... към дата 15ти тръгвам.. |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |