Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Принцип на работа на 2Т двигател
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=152
Страница 1 от 1

Автор:  Bobi-Wan [ Събота, 23.02.2008 г. 00:59 ч. ]
Заглавие:  Принцип на работа на 2Т двигател

http://www.k-wz.de/vmotor/z_omotore.html

Пълно обяснение на тактовете на двутактов двигател.Надявам се да съм бил полезен на всички! :D

Автор:  koce [ Вторник, 26.02.2008 г. 18:01 ч. ]
Заглавие: 

Малко да се ограмотим с циклите на работа на 2Тhttp://www.bgshare.com/get,326240.html

Автор:  koce [ Вторник, 26.02.2008 г. 21:53 ч. ]
Заглавие: 

Ето и за четиритактовия събрат, да видите разликата.
Изображение

Автор:  boycho [ Вторник, 26.02.2008 г. 21:58 ч. ]
Заглавие: 

искам само да подчертая че има разлика в 2т двигателите не са само 1 вид :има с картерно и с бутално пълнене.за 4т и той има разновидности.сащо така има и 2т дизел за който не знае.

Автор:  Santa [ Сряда, 27.02.2008 г. 00:11 ч. ]
Заглавие: 

Има и чисти компресорни 2Т.Прилчиат с малко на двутактовите дизели.От няколко години се експериментира в прилагането на М-процес при двутактовите.Дори има вече няколко много перспективни патента в тая област.

Автор:  Teo [ Сряда, 27.02.2008 г. 09:37 ч. ]
Заглавие: 

Какви са тези М-процеси?

Автор:  Santa [ Четвъртък, 28.02.2008 г. 00:49 ч. ]
Заглавие: 

Технология за слойно смесообразуване.Има я при дизелите-дву и 4-тактови.От известно време се правят опити да се вкара и в двутактови скутери...без особен успех...Бъдещето си остава в роторите...

Автор:  Bobi-Wan [ Четвъртък, 28.02.2008 г. 23:08 ч. ]
Заглавие: 

Santa написа:
...Бъдещето си остава в роторите...


и аз мисля така!Обаче трябва да има някаква революция,откритие в металургията.Защото сега както са кратки ванкелите..........ми е мъка.Защото ванкела много се износва,макар че и той меша бензин и масло!

Автор:  Teo [ Четвъртък, 28.02.2008 г. 23:27 ч. ]
Заглавие: 

Или всички да станем милионери и да ги правят от диаманти, че да не се износват толкова :lol:
Аз пък виждам истината в сгъстения въздух, олиото, тока и биогазовете :lol: 8)

Автор:  Santa [ Петък, 29.02.2008 г. 00:23 ч. ]
Заглавие: 

Защо като чуете за роторни мотори всички си представяте Ванкели....???

Автор:  Bobi-Wan [ Петък, 29.02.2008 г. 00:34 ч. ]
Заглавие: 

Santa написа:
Защо като чуете за роторни мотори всички си представяте Ванкели....???


Защото ротор сега е синонимен с ванкел.Точка.Ще го обсъждаме в друга тема.Нека сега новодошлите и незнаещите се учат от по-горните писания на мен и коце.

Автор:  Teo [ Петък, 29.02.2008 г. 11:11 ч. ]
Заглавие: 

Santa написа:
Защо като чуете за роторни мотори всички си представяте Ванкели....???

Електромотори ли имаш впредвид? Или друго?

Автор:  plamil [ Петък, 29.02.2008 г. 19:02 ч. ]
Заглавие: 

Съществуват и 2Т двигатели с клапани, като клапаните могат да бъдат или само смукателни или само изпускателни, никога и двата вида. 2Т двигателите могат да работят само с принудително пълнене. Начинът на пълнене може да бъде от външен компресор(бутален, роторен, осов, центробежен или какъвто още се сетите), или подбуталното пространство да се използва за продухващ компресор - този двигател се нарича с картерно продухване. Вторият начин е подходящ обаче до определен диаметър на буталото - над определен размер не може да се създаде достатъчно налягане на продухващия въздух.

Автор:  gron [ Сряда, 05.03.2008 г. 18:58 ч. ]
Заглавие: 

тео, само да не залагаме на олиото че ще трябва да избираме или да ядем или да се возим

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/