Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Принцип на работа на 2Т двигател http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=152 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | Bobi-Wan [ Събота, 23.02.2008 г. 00:59 ч. ] |
Заглавие: | Принцип на работа на 2Т двигател |
http://www.k-wz.de/vmotor/z_omotore.html Пълно обяснение на тактовете на двутактов двигател.Надявам се да съм бил полезен на всички! |
Автор: | koce [ Вторник, 26.02.2008 г. 18:01 ч. ] |
Заглавие: | |
Малко да се ограмотим с циклите на работа на 2Тhttp://www.bgshare.com/get,326240.html |
Автор: | koce [ Вторник, 26.02.2008 г. 21:53 ч. ] |
Заглавие: | |
Ето и за четиритактовия събрат, да видите разликата. |
Автор: | boycho [ Вторник, 26.02.2008 г. 21:58 ч. ] |
Заглавие: | |
искам само да подчертая че има разлика в 2т двигателите не са само 1 вид :има с картерно и с бутално пълнене.за 4т и той има разновидности.сащо така има и 2т дизел за който не знае. |
Автор: | Santa [ Сряда, 27.02.2008 г. 00:11 ч. ] |
Заглавие: | |
Има и чисти компресорни 2Т.Прилчиат с малко на двутактовите дизели.От няколко години се експериментира в прилагането на М-процес при двутактовите.Дори има вече няколко много перспективни патента в тая област. |
Автор: | Teo [ Сряда, 27.02.2008 г. 09:37 ч. ] |
Заглавие: | |
Какви са тези М-процеси? |
Автор: | Santa [ Четвъртък, 28.02.2008 г. 00:49 ч. ] |
Заглавие: | |
Технология за слойно смесообразуване.Има я при дизелите-дву и 4-тактови.От известно време се правят опити да се вкара и в двутактови скутери...без особен успех...Бъдещето си остава в роторите... |
Автор: | Bobi-Wan [ Четвъртък, 28.02.2008 г. 23:08 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
и аз мисля така!Обаче трябва да има някаква революция,откритие в металургията.Защото сега както са кратки ванкелите..........ми е мъка.Защото ванкела много се износва,макар че и той меша бензин и масло! |
Автор: | Teo [ Четвъртък, 28.02.2008 г. 23:27 ч. ] |
Заглавие: | |
Или всички да станем милионери и да ги правят от диаманти, че да не се износват толкова Аз пък виждам истината в сгъстения въздух, олиото, тока и биогазовете |
Автор: | Santa [ Петък, 29.02.2008 г. 00:23 ч. ] |
Заглавие: | |
Защо като чуете за роторни мотори всички си представяте Ванкели....??? |
Автор: | Bobi-Wan [ Петък, 29.02.2008 г. 00:34 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Защото ротор сега е синонимен с ванкел.Точка.Ще го обсъждаме в друга тема.Нека сега новодошлите и незнаещите се учат от по-горните писания на мен и коце. |
Автор: | Teo [ Петък, 29.02.2008 г. 11:11 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Електромотори ли имаш впредвид? Или друго? |
Автор: | plamil [ Петък, 29.02.2008 г. 19:02 ч. ] |
Заглавие: | |
Съществуват и 2Т двигатели с клапани, като клапаните могат да бъдат или само смукателни или само изпускателни, никога и двата вида. 2Т двигателите могат да работят само с принудително пълнене. Начинът на пълнене може да бъде от външен компресор(бутален, роторен, осов, центробежен или какъвто още се сетите), или подбуталното пространство да се използва за продухващ компресор - този двигател се нарича с картерно продухване. Вторият начин е подходящ обаче до определен диаметър на буталото - над определен размер не може да се създаде достатъчно налягане на продухващия въздух. |
Автор: | gron [ Сряда, 05.03.2008 г. 18:58 ч. ] |
Заглавие: | |
тео, само да не залагаме на олиото че ще трябва да избираме или да ядем или да се возим |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |