Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Как да предпазим Трабанта си от ръжда http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=1503 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | Reiko [ Събота, 24.01.2009 г. 15:10 ч. ] |
Заглавие: | Как да предпазим Трабанта си от ръжда |
Кой е най-добрият начин според вас да предпазим калниците пода ресиорите и амортисиорите от гниене и ръжда? |
Автор: | theultimate [ Събота, 24.01.2009 г. 15:12 ч. ] |
Заглавие: | Re: Как да предпазим Трабанта си от ръжда |
Амортисьор не съм чул да ръждясва. Моите 25 годишни като ги свалих нямаха и една точица ръжда. За ресора някъде бях чел че се разглобява, листовете се полират, цялото това нещо се маже с грес и се увива в брезентов кожух. Но трябват малко познания и специални инструменти за да разглобиш ресора, да го събереш и отново да го монтираш без да объркаш нещо. Но пък тогава ще вози меко и няма да скърца. |
Автор: | Kiril Terziev [ Петък, 15.10.2010 г. 15:04 ч. ] |
Заглавие: | Re: Как да предпазим Трабанта си от ръжда |
Как ли ,ето как: -Огромни количества ''студено поцинковане'' -Огромни количества грундове (за пода от вътре и от вънка) -Огромни количества ''Body 930''(за пода от вътре и от вънка) -Огромни количества горяло масло за гредите и праговете Според мене въпреки големите упреци за маслото то върши повече от идеална работа (доказало си е репутацията на идеална защита) Това са един от най-добрите защити по нашият джоб! |
Автор: | Yolata [ Петък, 15.10.2010 г. 20:19 ч. ] |
Заглавие: | Re: Как да предпазим Трабанта си от ръжда |
Изпитана техника за отстраняване на ръжда и предпазване от повторната й поява е да се изтърка боята и ръждата и после да се мине с Body. Да, но има някои тънкости и нужда от някаква техника, макар и от най-евтината и любителската. Първо се маха ръждата, но не с телена четка ръчно или камбанка на бормашината а с флекс с шайба за шлайфане. Шлайфа се здраво до метал. Целта е да се изчистят порите на метала, което е непостижимо с телената четка. По този начин се редуцира или се избягва използването на ръждопреобразувател, който след като "изяде" ръждата започва да взаимодейства и с метала и разяжда и част от него. И така, след подготовката идва моментът да се почисти много хубаво с обезмаслител, след което се пръска с пистолет Body 950. Пистолетът за него е евтин и може да се изпозва всякакъв любителски компресор. Минават се две ръце, след което, като изсъхне напълно се минава с авто лак. Целта тук е да се запълнят порите в Body-то. Ако това не се направи през порите навлиза вода и ръждата тръгва повторно и се развива скрито. |
Автор: | ivanski [ Събота, 16.10.2010 г. 12:29 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Как да предпазим Трабанта си от ръжда | |||||||||
Не мога да се съглася със шлайфането със шайбата. Телените камбанки за ъглошлайф( не за бормашина) вършат чудесна работа. Ти по този начин изтъняваш още повече материала(ламарината), което никак не е добре |
Автор: | Yolata [ Събота, 16.10.2010 г. 16:36 ч. ] |
Заглавие: | Re: Как да предпазим Трабанта си от ръжда |
Става въпрос за тези дискове за ъглошлайф, които са напластени с парченца шкурка. Но както и да е, важното е да се изшлайфят и порите, откъдето ръждата тръгва отново. На мен преди 3 години ми направиха така един Мерцедес, който беше супер изгнил и още не е мръднал а се мие 3-4 пъти в годината и то само лятото, т.е. цяла зима си стои със солта по него. Дадох го на един приятел да го кара и го наблюдавам редовно и за тези три години има само козметични ръжди тук-там, което си е постижение като се има предвид в какво състояние беше. Общо взето каквато и да е техниката важното е да се направи добра подготовка и да не се претупва работата, защото често се пестят 1-2 дни и отива месец труд по дяволите. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |