Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Гумички на клапаните.
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=815
Страница 1 от 1

Автор:  Rado_76 [ Вторник, 05.08.2008 г. 16:37 ч. ]
Заглавие:  Гумички на клапаните.

Искам да си сменя гумичките на клапаните, защото варга ми от някъде губи масло. Уж не капе и не пуши... Някой сменял ли е такива гумички? Ако да - лесно ли става?

Автор:  Santa [ Вторник, 05.08.2008 г. 20:18 ч. ]
Заглавие: 

Колко губи...средно на 1000 км,та реши,че е от гумичките...?

Автор:  Atanas [ Вторник, 05.08.2008 г. 22:23 ч. ]
Заглавие:  Re: Гумички на клапаните.

Rado_76 написа:
Искам да си сменя гумичките на клапаните, защото варга ми от някъде губи масло. Уж не капе и не пуши... Някой сменял ли е такива гумички? Ако да - лесно ли става?
Е тук вече няма лесно , ако не си правил закарай я в сервиз да ги сменят и си смени и семера на разп.вал така и така ще го сваляш.Смени и гарнитурата на капака на клапаните.Няколко предопреждения:Колелото на разп.вал се развива с гайковерт не дръж контра при развиването на болта му за самото колело , много лесно се криви , много е меко като материал.Маркирай с маркер всичко от каде го сваляш , имам в предвид петите на разп.вал , повдигачите задължително да бъдат маркирани кои каде е бил :!: смени си пръстена на делкото често протича след демонтаж и монтаж , увери се че си намерил белезите за центроване на валовете.Смяната става като последователно превърташ всяко бутало до горна мъртва точка { след като си свалил вала и повдигачите} и със скоба за демонтаж на пружини освобождаваш тарелките, вадиш пружините и много внимателно вадиш гумичките но тук вече се използва специални клещи. Използването на обик.клещи в повечето случаи води до откъртване на парче от горната част на водача и тогава става вече много трудна работата :D .Моя съвет е да я закараш в сервиз и точно когато ти монтират новите гумички да погледнеш за целоста на водача защото и майсторите могат да те прецакат :evil: Не е лесна работа , ако беше от Карлово щях ме да ги сменим и полеем обилно с бира :D

Автор:  kocta [ Сряда, 06.08.2008 г. 13:43 ч. ]
Заглавие: 

Атанас много точно си го е описал. :wink:
http://87.116.92.70/Photos/NewBeginning/glava/
http://87.116.92.70/Photos/NewBeginning/
Разгледай,има сниман част от процеса...

Автор:  Rado_76 [ Четвъртък, 07.08.2008 г. 16:34 ч. ]
Заглавие: 

Благодаря за суперточния отговор. Явно е много сложно, ще пробвам с по-гъсто масло. Сега е с 10W40. Ще сложа 15. И ако тогава не се оправи ще трябва ремонт. :) Между другото за 10 000 км съм долял около 2 литра. Много ли е малко ли е, незнам?

Автор:  Nasakoto [ Четвъртък, 07.08.2008 г. 16:46 ч. ]
Заглавие: 

По-скоро пробвай с 15W-50 :)

Автор:  kocta [ Четвъртък, 07.08.2008 г. 18:05 ч. ]
Заглавие: 

2 литра са адски много!
Попринцип е добре ако са до 0.5 литра нагоре е за ремонт.

Автор:  Dikata [ Четвъртък, 07.08.2008 г. 21:00 ч. ]
Заглавие:  мда

абе нее голяма философията ма сие играчка и наи вече гумичките да са хубави щот аз ги сменях моите ма излязоха боклуци и сега пак на ново

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/