Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Wartburg 1.3 Питане
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=2290
Страница 1 от 2

Автор:  KaHa5uC [ Вторник, 13.10.2009 г. 02:44 ч. ]
Заглавие:  Wartburg 1.3 Питане

Как да монтирам турбо и също така как да променя фланеца за друга джанта и как да си монтирам оборутомер . мерси много

Автор:  kurtev [ Вторник, 13.10.2009 г. 08:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburg 1.3 Питане

Ако намериш си вземи вече направен такъв - гаранция ще си спестиш много мъка и средства!
http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details

Автор:  KaHa5uC [ Вторник, 13.10.2009 г. 12:24 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburg 1.3 Питане

То знам че тоя е по добре ама тръпката е да си го напражя аз ама все пак мерси :)

Автор:  ChakaZulu [ Вторник, 13.10.2009 г. 14:51 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburg 1.3 Питане

Тая тръпка ще ти излезе двойно на онези пари!

Автор:  IFA_Racing_Team__DDR [ Сряда, 14.10.2009 г. 10:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburg 1.3 Питане

:D двойно, ако колегите тука които се занимаваме сериозно с 1.3тата постоянно дават акъл и просветляват кое, как, с какво и защо така. Виж, това ако не го направят, гарантирам ти поне 5 000лв навътре - и аз невярвах че са толкова ама са толкова :D Просто защото всичко става с проба - грешка, а това винаги излиза по скъпо от това да стане всичко от първия път.

Автор:  KaHa5uC [ Сряда, 14.10.2009 г. 13:58 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburg 1.3 Питане

Е па нали знаеш хубавите работи стават бавно :) Добре едно такожа турбо г/д колко кинти излиза и каква марка требва да бъде ?

Автор:  лудака [ Сряда, 14.10.2009 г. 14:03 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburg 1.3 Питане

KaHa5uC написа:
Е па нали знаеш хубавите работи стават бавно :) Добре едно такожа турбо г/д колко кинти излиза и каква марка требва да бъде ?


Пич ти ваобще знаеш ли как работи турбото??? Тва не е хич лесна работа а като те гледа маи не си много на ясно с нещата. Караи си колата и си живеи живота.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Автор:  KaHa5uC [ Сряда, 14.10.2009 г. 17:48 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburg 1.3 Питане

Е па аз съм упорит и ще питам пак марката и цената ;)

Автор:  лудака [ Сряда, 14.10.2009 г. 18:07 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburg 1.3 Питане

KaHa5uC написа:
Е па аз съм упорит и ще питам пак марката и цената ;)


Браво!!! поне желание и мерак имаш.

Марки много питаи costa , ifa racing team ddr. те са правили такова нещо.

Автор:  Nasakoto [ Сряда, 14.10.2009 г. 21:56 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburg 1.3 Питане

Ако искаш, можеш да сложиш турбо от рейс или от ТИР - проблема с напасването си е лично твой. Ще отнеме цяла вечност докато се развърти, ама развърти ли се веднъж... мисли му как ще я държиш в пътя тая кола !

Я да те видим как си мислиш, че се турбинира кола ? За начало: с какво налягане ще я надуваш? Какво смяташ че трябва да смениш? Как ще спираш? Питам от просто любопитство.

Автор:  ChakaZulu [ Сряда, 14.10.2009 г. 22:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburg 1.3 Питане

Глей сега, пич, няколко човека ти пишат разни неща, дават акъл, ама въпроса е ти можеш ли да си го позволиш и колко пари би отделил? Иначе се превръща в поредната бозава тема. :wink:

Автор:  KaHa5uC [ Четвъртък, 15.10.2009 г. 01:04 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburg 1.3 Питане

Колко пари требва толкова ще отделя само да стан звяр от супер много време сум решил да го напрая за това нещо

Автор:  KaHa5uC [ Четвъртък, 15.10.2009 г. 01:15 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburg 1.3 Питане

Nasakoto написа:
Ако искаш, можеш да сложиш турбо от рейс или от ТИР - проблема с напасването си е лично твой. Ще отнеме цяла вечност докато се развърти, ама развърти ли се веднъж... мисли му как ще я държиш в пътя тая кола !

Я да те видим как си мислиш, че се турбинира кола ? За начало: с какво налягане ще я надуваш? Какво смяташ че трябва да смениш? Как ще спираш? Питам от просто любопитство.



Е нали знаеш че свичко става с четене и с мн питане

Автор:  Nasakoto [ Четвъртък, 15.10.2009 г. 08:49 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburg 1.3 Питане

KaHa5uC написа:
Е нали знаеш че свичко става с четене и с мн питане



Именно. Точно в тази последователност, само че става с много четене, и чак после идва задаването на ясни, конкретни и целенасочени въпроси. Щото на такъв въпрос "как се монтира турбо" никой няма да ти отговори. Виж, ако питаш "Народе, как се регулира налягането на разтоварване", тогава положението е съвсем различно. (турбинистите да ме поправат ако пиша глупости)

И накрая: такава дума "мн" не знам да има в българския език. Вземи да почнеш да пишеш правилно, че има едни много лоши (мародератори им викат), дето обикалят и бършат с големия парцал.

Мир и [smilie=respect] .

Автор:  IFA_Racing_Team__DDR [ Четвъртък, 15.10.2009 г. 12:41 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburg 1.3 Питане

Значи от писаното до тук разбирам, че не си много наясно с турбините - не че аз съм :D но може да се каже че неволята и опита учат, та знам доста повече върху тях отколкото от преди 2 години примерно. Та идеята ми е според мен сам няма да можеш да си турбинираш колата от нулата, ако все пак искаш да си я правиш сам ти трябва т.нар. кит - само сваляш слагаш и палиш - и пак не е баш така ама айде. Другото за парите - както ти казах са относително нешо, ако го правиш сам от нулата - поне 1 000 лв. за да стане точно както трябва. Друго което питаше е какво точно ми е турбото - ККК 24 . Това всъщност не е от особено значение, защото можеш да сложиш и Гарет и ИХИ и т.н.

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/