Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Проблем с Вариатора http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=2039 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | etaniel [ Четвъртък, 18.06.2009 г. 22:22 ч. ] |
Заглавие: | Проблем с Вариатора |
Ако някой се е блъскал с това нещо да помага когато двигателя работи вариатора загрява толкова много, че чак неможе да се пипни а когато е само на контакт си стои студен. Отваряхме го но нищо му няма. Представлява едно реотанче и нищо друго. |
Автор: | ChakaZulu [ Петък, 10.07.2009 г. 15:28 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Вариатора |
Смени си бобината! |
Автор: | etaniel [ Четвъртък, 23.07.2009 г. 07:02 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Вариатора |
Ако знаете с това сменяне на бобината колко беля си навлякох не е истина но вече всичко е готово . |
Автор: | Nasakoto [ Четвъртък, 23.07.2009 г. 09:49 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Вариатора |
Разкажи по-подробно де |
Автор: | injenerra [ Четвъртък, 23.07.2009 г. 12:04 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Вариатора |
нормално е да загрява той ограничава тока през бобината и контактната група /чукче-наковалня/ с цел съхрани контактните повърхности за по-дълго време! |
Автор: | etaniel [ Четвъртък, 23.07.2009 г. 12:48 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Вариатора |
Колата е с електронно а не с чукче. Сменихме бобината и изгоря единия комутатор дето стои на калника. Нов струва 80 лв и само с поръчка.Наложи се да сложим от ауди и сега си работи идеално. Първоначалния проблем е бил в датчика на Хоу или там както се казваше. |
Автор: | theultimate [ Четвъртък, 23.07.2009 г. 16:07 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Вариатора |
Датчик на Хол се казва. |
Автор: | ChakaZulu [ Петък, 24.07.2009 г. 14:18 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Вариатора |
Добре де, каква бобина сте сложили, че да изгори? Иначе тоя вариянт го подхвърли един приятел... А ти как разбра, че загрява вариатора? |
Автор: | etaniel [ Петък, 24.07.2009 г. 17:06 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Вариатора |
Някой друг ми каза, че ставала всякаква бобина и сложихме каквато ни падна в ръцете, явно това ни беше грешката. Иначе разбрах, че загрява вариатора като го докосна. |
Автор: | ChakaZulu [ Вторник, 28.07.2009 г. 12:01 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Вариатора |
Определено това ти е била грешката. |
Автор: | etaniel [ Сряда, 12.08.2009 г. 16:22 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Вариатора |
Някой да има представа дали се продават лули за Вартбург, че вчера ми се прееба едната и сега съм с москвичова. Пак си върви ама не приляга много добре и може да ми се откачи някъде. |
Автор: | ChakaZulu [ Петък, 14.08.2009 г. 12:16 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Вариатора |
Е те не са ли си стандартни? |
Автор: | etaniel [ Петък, 14.08.2009 г. 21:06 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Вариатора |
Казаха ми, че като слагаш други лули губиш от мощността та за това питам. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 01.09.2009 г. 14:50 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Вариатора |
Проблема с кабелите е голям. Унгарските са мизерия. Втора ръка са много стари и сигурно са свършили. Сега въпроса е за 1.3 какви кабели стават. Ако са като на VW е ужас защото там хубави кабели са от 50-60лв нагоре. Ако стават от Лада чудесно - те са 10-15лв максимум. Спада мощност ако се сложат неподходящи кабели - всеки кабел има различно съпротивление. |
Автор: | etaniel [ Вторник, 01.09.2009 г. 23:03 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Вариатора |
Кабелите на голф 3 1.8 двигател стават за варгата и са 42 лв. |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |