Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Проблем с Вариатора
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=2039
Страница 1 от 2

Автор:  etaniel [ Четвъртък, 18.06.2009 г. 22:22 ч. ]
Заглавие:  Проблем с Вариатора

Ако някой се е блъскал с това нещо да помага :( когато двигателя работи вариатора загрява толкова много, че чак неможе да се пипни а когато е само на контакт си стои студен. Отваряхме го но нищо му няма. Представлява едно реотанче и нищо друго.

Автор:  ChakaZulu [ Петък, 10.07.2009 г. 15:28 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с Вариатора

Смени си бобината!

Автор:  etaniel [ Четвъртък, 23.07.2009 г. 07:02 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с Вариатора

Ако знаете с това сменяне на бобината колко беля си навлякох не е истина но вече всичко е готово :).

Автор:  Nasakoto [ Четвъртък, 23.07.2009 г. 09:49 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с Вариатора

Разкажи по-подробно де :)

Автор:  injenerra [ Четвъртък, 23.07.2009 г. 12:04 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с Вариатора

нормално е да загрява той ограничава тока през бобината и контактната група /чукче-наковалня/ с цел съхрани контактните повърхности за по-дълго време!

Автор:  etaniel [ Четвъртък, 23.07.2009 г. 12:48 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с Вариатора

Колата е с електронно а не с чукче. Сменихме бобината и изгоря единия комутатор дето стои на калника. Нов струва 80 лв и само с поръчка.Наложи се да сложим от ауди и сега си работи идеално. Първоначалния проблем е бил в датчика на Хоу или там както се казваше.

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 23.07.2009 г. 16:07 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с Вариатора

Датчик на Хол се казва.

Автор:  ChakaZulu [ Петък, 24.07.2009 г. 14:18 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с Вариатора

Добре де, каква бобина сте сложили, че да изгори? Иначе тоя вариянт го подхвърли един приятел... А ти как разбра, че загрява вариатора?

Автор:  etaniel [ Петък, 24.07.2009 г. 17:06 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с Вариатора

Някой друг ми каза, че ставала всякаква бобина и сложихме каквато ни падна в ръцете, явно това ни беше грешката. Иначе разбрах, че загрява вариатора като го докосна.

Автор:  ChakaZulu [ Вторник, 28.07.2009 г. 12:01 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с Вариатора

Определено това ти е била грешката. :shock:

Автор:  etaniel [ Сряда, 12.08.2009 г. 16:22 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с Вариатора

Някой да има представа дали се продават лули за Вартбург, че вчера ми се прееба едната и сега съм с москвичова. Пак си върви ама не приляга много добре и може да ми се откачи някъде.

Автор:  ChakaZulu [ Петък, 14.08.2009 г. 12:16 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с Вариатора

Е те не са ли си стандартни?

Автор:  etaniel [ Петък, 14.08.2009 г. 21:06 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с Вариатора

Казаха ми, че като слагаш други лули губиш от мощността та за това питам.

Автор:  theultimate [ Вторник, 01.09.2009 г. 14:50 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с Вариатора

Проблема с кабелите е голям. Унгарските са мизерия. Втора ръка са много стари и сигурно са свършили.

Сега въпроса е за 1.3 какви кабели стават. Ако са като на VW е ужас защото там хубави кабели са от 50-60лв нагоре. Ако стават от Лада чудесно - те са 10-15лв максимум. Спада мощност ако се сложат неподходящи кабели - всеки кабел има различно съпротивление.

Автор:  etaniel [ Вторник, 01.09.2009 г. 23:03 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с Вариатора

Кабелите на голф 3 1.8 двигател стават за варгата :) и са 42 лв.

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/