Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Пластинчати клапани(reed valve) http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=35&t=5280 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | mladen201 [ Петък, 10.05.2013 г. 23:50 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пластинчати клапани(reed valve) |
При скутерите тези клапи служат да не се губи подкартерното налягане. Ако ги няма тия клапи, няма да запали. На варга буталото затваря смукатения отвор, на скутера смукателния отвор е на картера, не на цилиндъра. Заради това се ползват тези клапи. Според мен, на стоков варг са излишни. |
Автор: | Ivaka [ Петък, 28.06.2013 г. 23:58 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пластинчати клапани(reed valve) |
Хич не са излишни при Вартбурга, понеже буталото бая път трябва да извърви надолу за да затвори всмукателния канал, а през това време хем се губи смес, хем картерно налягане. Идеята ми се върти от години в главата и ако знаех от кой мотор пасва, щях да съм го изпробвал досега 100 пъти. Говорил съм с georg по въпроса, той е експериментирал с такива клапи и каза че има ефект, но изпълнението било страшно трудно, налагало се преправяне на клапите и на всмукателния канал на блока. |
Автор: | mrusev [ Събота, 29.06.2013 г. 07:38 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пластинчати клапани(reed valve) |
Колеги, че ще въде добре с пластинчати клапани не се съмнявам. Колкото и добра да е центровката на Вартбурга винаги има случаи, при които дори сместа се връща обратно в карбуратора, което явно иска по-добро третиране на сместа.След като това става явно е, че има сериозен проблем дори с мощността. Проблема е, как точно да се монтират тези клапани(дали чрез допълнителна отливка между блока и смукателния колектор или да се преработи по някакъв начин блока и самия смукателен колектор). Има и още един проблем и той май е с най-голямо значение: двигателите на мотоциклетите са с малък ресурс на живот, а Вартбурга е несравним с тях, т.е. какво ще стане ако материала се умори и нещо влезе в цилиндрите от тези клапани. Не можах да намеря нищо по тази тема, а циклите на работа на тези клапани сигурно са милиарди при алтернативно сменяне на натоварванията. |
Автор: | Ivaka [ Събота, 29.06.2013 г. 20:05 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пластинчати клапани(reed valve) |
Това се е случало в началото при първите пластични клапи, някъде през 60те. Впоследствие ги правят от карбон, кевлар и други леки и здрави материали и проблема престава. Иначе за връщането на смес в карбуратора това го прави всеки двутактов двигател, който няма рид клапи. |
Автор: | Logrus [ Сряда, 03.07.2013 г. 01:39 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Пластинчати клапани(reed valve) | |||||||||
Ако искаш "вечен" мотоциклетен двигател се огледай за Honda VF (VFR) 400 - достатъчно високооборотен е и е безумно здрав мотор. Алтернативите са т.нар. градски мотори - среднооборотни двигатели пригодени за основно градско каране, т.е. за постоянна промяна в натоварването. Поздрави |
Автор: | georgstz [ Събота, 13.07.2013 г. 21:43 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пластинчати клапани(reed valve) |
Виж тук : viewtopic.php?f=29&t=750 в тая тема аз съм пуснал малко материал ,снимка 7 и 8 |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |