Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Въпрос за жигльори. http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=35&t=3030 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | mywib [ Вторник, 20.07.2010 г. 15:31 ч. ] |
Заглавие: | Въпрос за жигльори. |
Така вчера разглобихме карба на варела с един приятел за да го почистим. Обаче на мен ми направи впечатление, че на втора камера жигльора е по-малък. По принцип не целя икономия защото колата се кара рядко, и си мислех с каккъв да го сменя за да има ефект в/у мощноста. На първа камера е 130 на втора 122, има един който е между двете камери(за пусково устроисто се води в книгата) той е 180. Въпроса ми е ако сложа 180 на 2 камера дали няма да доиде много голям. Имам още един карб мислех от него да взема тъй като не мисля, че някаде се продават, освен ако не са някакси стандартни за такъв тип карбуратори или пак да стават от лада? Бях виждал че по някакъв начин ги изчисляват но не знам с какви формули. |
Автор: | mywib [ Вторник, 20.07.2010 г. 22:10 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос за жигльори. |
Зизи очаквах точно твоето мнение. Да ходя да търся в хасково по магазините ще е трудоемко защото аз съм наблюдателен и не ми е правило впечатление магазин за шкода от старите модели. Тъй като и аз си помислих, че 180 ще е много, все пак немецът е сложил 122 което е 1/3 по малко. А щом казваш, че втората клапа се отваря на такива обороти може да не се уливам толкова. Говорим за кола която се кара по баира с учебна цел. |
Автор: | mywib [ Сряда, 21.07.2010 г. 22:26 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос за жигльори. |
Сложих 130 на втората камера. Така двата жигльора са еднакви. (Не знам дали има значение). Когато го запалим ще видим каква е разликата. |
Автор: | Ivaka [ Вторник, 16.11.2010 г. 01:22 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос за жигльори. |
На моят Вартбург съм пробвал с жигльори 122,125 и 130 на втора камера. При увеличение на жигльора на втора камера ускорението винаги се подобряваше. При намален въздушен жигльор се постига още по добро ускорение на високи обороти. В крайна сметка се спрях на 130 горивен и 180 въздушен на втора камера(оригинално 122 горивен и 210 въздушен). |
Автор: | Ivaka [ Вторник, 16.11.2010 г. 04:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос за жигльори. |
Забравих нещо - Докторе, това със скороста която може да се поддържа на 2ра камера е доста относително - със стоков мотор съм поддържал 130 на първа камера по равно, сега мога да поддържам 140 на първа камера. Но за разода си прав - при отваряне на втора камера скача с близо литър. |
Автор: | mywib [ Вторник, 16.11.2010 г. 18:09 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос за жигльори. |
Мерси за мнението, макар и със закъснение. Разбрах какво имаш в предвид и ще го запомня. |
Автор: | Mad_Tax [ Вторник, 30.11.2010 г. 23:08 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Въпрос за жигльори. | |||||||||
Моите уважения към събеседниците и към темата , но ето че и ние вече си имаме "чип" тунинг .../ от англ. "cheap" - евтин / или друг научен израз - "jet" тунинг .След като се запознах с изнесеното от Ивака , се завтекох в гаража и разглобих стар карб. Иков - от тези с вакуумния регулатор и с шепата бронзови жигльори и лупа с подсветка , ме осени надежда подкрепена с увереност в крайния резултат , след като видях следната картинка в "Гугълот"...От където става ясно че , жигльрите предмет на тунинга - горивен 130 и въздушен 180 са откриваеми в карб.Иков 32 СЕДР или брат му с вакуумния регулатор...Относно изследването на Ивака и извършването на практическите действия по отношение на оптималния размер на пропускливост открих статия , доказваща графично изцяло неговите съждения от установеното.Предлагам я на вниманието Ви без редакция / и претенции ......
|
Автор: | Ivaka [ Вторник, 30.11.2010 г. 23:18 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос за жигльори. |
Тъй като става дума за увеличение на размера на горивния жигльор само на втора камера, съответно разходът ще се повиши само при използването на втората клапа. В интерес на истината - пробвал съм с горивен жигльор 145 на първа камера и повишението на разхода беше незначително(при нормално каране). п.с. Увеличаването на горивния и намаляването на въздушния жигльор на втора клапа дават много по добър резултат при наличие на спортен въздушен филтър. Оригиналния "удушва" колата. |
Автор: | Mad_Tax [ Вторник, 30.11.2010 г. 23:26 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос за жигльори. |
Условието е спазено... |
Автор: | muzikanta [ Сряда, 01.12.2010 г. 00:44 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос за жигльори. |
Колеги искам да ви питам: Как се вадят жигльорите на карбуратор Иков, че нещо не ми се експерементира, но понеже си почиствах карбуратора където е поплавака и исках да ги продухам и тях. |
Автор: | Ivaka [ Сряда, 01.12.2010 г. 13:36 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос за жигльори. |
Развиват се с отверка |
Автор: | tri6kata [ Вторник, 04.10.2011 г. 18:12 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос за жигльори. |
някой ще ми каже ли от къде да си намеря тези жигльори, които препоръчвате ? |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |