Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 3 мнения ] |
|
Изолационна лента върху изпускателния колектор.
Автор |
Съобщение |
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Изолационна лента върху изпускателния колектор.
Гледам в книгата ''Аз ремонтирам Вартбург'', че от незнам коя си година пускат колектор с по-дебели стени, за да намалят натрупването на сажди. Ако доразвием тази идея и увием и термоизолационна лента, каквато слагат на голфовете дали няма да се намали натрупването на нагар по колектора. Високата температура би трябвало да помага премахването на нагара. Спомням си, че едно време, като бях заблуден и се мъчех да полирам колекторите, свалих към половин сантиметър нагар от колектора и само от това се почувства леко повишение на мощността. Все пак колектора е най-близко до цилиндъра от цялата изпускателна система и вътрешните сечения имат огромно значение за резонанса по-нататък. А и да се сцепи заради температурните разлики лесно ще се завари.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Вторник, 30.12.2008 г. 03:14 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Re: Изолационна лента върху изпускателния колектор.
Илко....закон на Бойл за газовете-нагряват се при свиване и изстиват при разширение.За какво ти е да го грееш тъпия колектор....температурата е достатъчно висока,за да няма нагар.Една година карах с Лукойл масло и като свалих мотора,по колектора нямаше нищо кой знае какво.Сажди-колкото искаш...ама стесняване на Ф от нагар практически нямаше. Даже ще е отрицателен ефекта на тая доработка-няма да се чисти добре цилиндъра или ще дава детонации.Не се връзват нещата на тория просто.На 2Т колектори,гърнета и т.н. се слагат винаги на най-ветровитите места.За да може като излети горещия газ от цилиндъра,налягането му да падне рязко само за няколко сантиметра път.Така се образува зона с подналягане и при следващия такт ефекта ти е двоен и подналягането изсмуква газовете от цилиндъра.Нищо не печелиш от горещ колектор...няма да ти се разшири достатъчно горещия газ,няма да стане голям вакуум,от там няма да има добро очистване и или ще загубиш мощност,или направо прясната смес ще детонира,защото в цилиндъра ще има още от горещия газ.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 30.12.2008 г. 16:25 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Изолационна лента върху изпускателния колектор.
Колекторът е от доста дебело желязо и тук става дума за увиване само на него. Лекцията можеше да си я спестиш. Ако си ми прочел мнението може би си забелязал, че съм написал, че за разлика от теб аз съм чистил нагари. Просто иска повече километри, за да се натрупа или преди теб колата да я е карал още един такъв като тебе. Законът на Бойл е хубаво нещо и точно заради него предното гърне е сложено така, че да го обдухва вятъра. Ама при продължително каране няма сила, която да изстуди дотолкова самия колектор, че да даде отражение върху изпразването на цилиндъра. Скоростта на газовете вътре е толкова висока, че 20 санта малко по-студен метал нямат никакво влияние. Става въпрос за увиване само на колектора, а не на тръбата към предното гърне. А натрупването на сажди пречи доста на газовете в изп колектор, дори и да няма нагар. Най-малкото повишава коефициента на съпротивление на тръбата.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Вторник, 30.12.2008 г. 17:51 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 3 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|