Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Двигател 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 18.01.2011 г. 22:24 ч.
Мнения: 18
Местоположение: Монтана
Мнение Двигател
Здравейте,
Искам да си сменя двигателя на вартбург 353. От каква кола ще стане с минимално преправяне? И трябва ли да сменям и скоростната кутия? Чувал съм че става от гофл 1. Причината заради която искам да сменя двигателя е че оригиналния харчи много. Трябва ми нещо по-икономично, мощно и да е на дизел, защото вартбурга ми е преправен на пикап и го ползвам за да си прекарвам дърва.


Петък, 18.02.2011 г. 20:55 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Двигател
Фланец м/у мотора и скоростите, притискателен диск за другия двигател с феродов от стария поедин и същи диаметър, ядове със центроване и монтаж на стартера, местене на предна маска заедно с бронята напред, също и преден капак, Наставяне на предните калници, рязане и упражнения по шасито /ако колата е регистрирана- заради напречната греда под картера забрави че може да мине технотест/, рязане на старите и монтаж на лапи с тампони. Връзване на генерация. Общо взето това са по-сериозните проблеми. "Минимално преправяне"- такъв филм няма.
Колата ти за скрап в момента е 300 лв, като сметнеш и че ще дадеш още 2*толкоз- по-добре си вземи един стар пикап рено рапид, опел комбо или каквото ти падне някакво комби примерно и си вози дървата с него вместо да се захващаш с мисия със съмнителен резултат. Виж, ако го правиш че си фен- това е друго. :)


Събота, 19.02.2011 г. 13:12 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Събота, 23.02.2008 г. 16:16 ч.
Мнения: 15
Местоположение: Созопол
Automobile: Wartburg 353 Sp.W.
Мнение Re: Двигател
Оги написа:
Фланец м/у мотора и скоростите, притискателен диск за другия двигател с феродов от стария по един и същи диаметър, ядове със центроване и монтаж на стартера, рязане на старите и монтаж на лапи с тампони. Връзване на генерация.
Колегата Оги е прав. Това са рутинните интервенции, за да се присади друг двигател. Преместването на маската не е задължително, стига да си достатъчно изобретателен и двигателя да е с кубатура близка до оригиналната/ 1.0, 1.1/. Предполагам след като е преправил колата на пикап, на колегата не му е нужен технотест. Проверил ли си да не би повишения разход да е в следствие на проблем или повреда в двигателя?

_________________
"...но проблема с приземяването си остана..."


Неделя, 20.02.2011 г. 02:25 ч.
Профил WWW
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 18.01.2011 г. 22:24 ч.
Мнения: 18
Местоположение: Монтана
Мнение Re: Двигател
Колкото и да е здрав двигателя пак си дава разход 6-7 на 100 което за мен е много. Мисля да търся двигател от голф 1 дизел.


Неделя, 20.02.2011 г. 21:27 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 18.01.2011 г. 22:24 ч.
Мнения: 18
Местоположение: Монтана
Мнение Re: Двигател
Извинявам се не съм дооточнил. 6-7 харчи празен, иначе естествено че като се натовари, ще харчи двойно!


Неделя, 20.02.2011 г. 22:55 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Двигател
Не мисля, че има изобщо кола, която да тегли дърва и да бъде икономична . :?

п.с.
Абе ние уж сме фенове на Трабант и Вартбург а имаме теми свързани със селскостопанското предназначение на мишините ни :|


Неделя, 20.02.2011 г. 23:02 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Двигател
Явно са успешни щом въпреки недостигът на части ,големия разход и ,че са смятани за непрестижни/меко казано/ хората все още ги ползват за работа.
Дейвствително смяната на двигател има смисъл когато не се търси икономичност и практичност ,а ефектно возило без оглед вложените средства
По добре си вземи някоя бордова уазка на газ-пак ще гори много ама ще е газ пък и си е камионче товари доста и ходи на всякаде

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Понеделник, 21.02.2011 г. 00:09 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Двигател
Колега....колко километра ще минеш, че да си си избиеш парите от транспантация на двигател от Голф? Аз от 2004 имам трабант с подобно предназначение и все още не съм се интересувал колко харчи...защото като минеш 5км до гората и обратно с пенсионерско каране разхода като пари е незначителен. Но със сигурност харчи по-малко от колкото при нормалното ми каране в София.

Съвета ми ако си търсиш бъги вартбург - 1.3 с газова и много лош външен вид има за малко пари, особено ако не са в ред документите.

Ако ще е както трябва - легално и с технотест - по-добре си купи нещо заводско.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 21.02.2011 г. 21:55 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч.
Мнения: 71
Местоположение: Sofiq
Мнение Re: Двигател
По-евтино от газ няма.Ако е наред мотора АГУ(втора ръка) може да се вземе за 50/60лв.

_________________
ieiei@mail.bg


Петък, 25.02.2011 г. 11:24 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Двигател
Не е проблема в бутилката и изпарителя, а в смазването и подгряването.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 02.04.2011 г. 00:40 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Петък, 24.07.2009 г. 08:39 ч.
Мнения: 114
Местоположение: sofia
Skype: r_wolf1
Мнение Re: Двигател
Колега лесният вариант се казва двигател + скоростна кутия от Фоксваген Пасат 1.6 дизел, старият модел, мисля че е Пасат 2, надлъжно разположен. Въпросите които трябва да решиш са два - закрепването на двг към шасито, което не е никакъв проблем, и полуоските. Останалите неща като радиатор и т.н. не ги смятам за проблем. Радиатора ще ти е от лявата страна, и с маска от последният модел на Вартбург даже и външно няма да личи, освен че вместо дрън-бръм-бръм ще прави трака-трака. Този въпрос го бях проучил доста подробно, защото исках да го правя на моето комби, затова се изказвам и толкова смело, но в последствие реших че двутактовия двигател ме радва, а разхода не ме бърка, и така оставих нещата. Има и вариант от Алфа 33/ 1,7 дизел, двигателя е трицилиндров, компактен, но доста по трудно се намира, и затова не съм навлизал в технически подробности. А той така дрънка и подскача, че спокойно ще мине и за Вартбургов :D :D :D Успех


Събота, 02.04.2011 г. 11:56 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов