Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Промяна на окачването на 353 http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=35&t=1278 |
Страница 1 от 4 |
Автор: | montoya [ Вторник, 25.11.2008 г. 00:07 ч. ] |
Заглавие: | Промяна на окачването на 353 |
Как може грамотно да се свали колата с около 100мм. с цел подобряване стабилноста в завои.По-ниски и по-твърди пружини от друга кола стават ли? Съвети от рода на режи оригиналните с ракета не се приемат. |
Автор: | Nasakoto [ Вторник, 25.11.2008 г. 12:27 ч. ] |
Заглавие: | Re: Промяна на окачването на 353 |
"Спортни" пружини и амортисьори - задължително в комплект, от кола с маса, равна или близка до тази на твоята. Ще трябва да се поровиш по каталозите ![]() |
Автор: | iei [ Вторник, 25.11.2008 г. 12:43 ч. ] |
Заглавие: | Re: Промяна на окачването на 353 |
Със спортни пружини , др. амортисьори и по-ниски гуми сигурно ще стане,но 10 см са си доста.Вероятноста да работи коректно под 50%. http://avtocatalog.org/content/view/1356/149/ |
Автор: | Power_353 [ Вторник, 25.11.2008 г. 15:29 ч. ] |
Заглавие: | Re: Промяна на окачването на 353 |
Значи в момента съм с предни ладови резани пружини ![]() ![]() |
Автор: | alcoholmeter [ Сряда, 26.11.2008 г. 01:27 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Промяна на окачването на 353 | |||||||||
Тези от вас които познават един екземпляр с прякор ATOS тук от форума може би знаят че тои е с точно със такива 2но действащи газови амортисьори... само от тази си промяна разликата в поведението на колата е доста голямо... да не говорим пък ако се сменят и пружините което за съжаление ще убие возията на хансчо... и още нещо което вече е много пари и всеки би сметнал ATOS за откачен... отпред тои си сложи гуми с размер 205... Ивака мисля че има наблюдения над управлението на ханса на ATOS и може да споедели мнение... аз лично съм ЗА! поздрави ![]() |
Автор: | theultimate [ Сряда, 26.11.2008 г. 11:42 ч. ] |
Заглавие: | Re: Промяна на окачването на 353 |
Няма лошо за гумите, но на по-широка джанта. Неговите стърчат много и сигурно са неустойчиви в завой. |
Автор: | kocta [ Сряда, 26.11.2008 г. 14:36 ч. ] | ||||||||||||||||||
Заглавие: | Re: Промяна на окачването на 353 | ||||||||||||||||||
Тези амотрисьори се възпяват вече 6-та година.Не изпуснаха ли вече? ![]() А и тези гуми както ги е сложил само за направо стават където окачване не му е нужно И ти пък намери какъв пример да дадеш братле ... |
Автор: | alcoholmeter [ Сряда, 26.11.2008 г. 16:15 ч. ] | |||||||||||||||||||||||||||
Заглавие: | Re: Промяна на окачването на 353 | |||||||||||||||||||||||||||
Амортисьорите са още все още в добро здраве и не са 6 години... но както и да е... и както казах които е решил да плюе и има несъгласие с мене може да пита и ивака... споменах че тои също има наблюдения над колата неиното управление и устоичивост... ![]() |
Автор: | Ivaka [ Сряда, 26.11.2008 г. 19:17 ч. ] |
Заглавие: | Re: Промяна на окачването на 353 |
Потвърждавам - на събора карах колата на Атос с газовите амортисьори и гуми 205 - определено ми хареса как се държи. |
Автор: | theultimate [ Сряда, 26.11.2008 г. 20:02 ч. ] |
Заглавие: | Re: Промяна на окачването на 353 |
Вартбурга не си струва да се прави твърда и "спортна" кола. Много по-приятно е ако се кара с хубави гуми и по-специални амортисьори, както и добра изолация - адски широка и меко возеща кола с добра мощност и приятен звук. |
Автор: | kocta [ Сряда, 26.11.2008 г. 20:40 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Промяна на окачването на 353 | |||||||||
Кво,кво ? ![]() ![]() ![]() ![]() Alcoholo незнам си къв ... според теб с тея гуми дет стърчат по 1 педя от джантите какво става като влезнеш в завой или пък се замисли за реалната контактна площ... Това е само и само да кажеш ,че иамш варел с 205-ци... Ако прочетеш малко по форумчето ще забележиш поне 3-4 Вартбурга с по-истинско направено "спортно" окачване но никой не си позволява да дава коментари както гледам как едва ли не неговата кола дъ бест и да я дава за прмер на всички. И все пак замолвам да се придържате към темата и Васко няма никво право на глас точн ов тоя раздел Тунинг на Вартбург... Момчето си е задало точно и конкретно запитването а ти налагаш лично мнение без да ти бъде искано и то точно в този некасаещ за теб раздел! Нали уж бяхме модератори нали искаше да се ограничи спама а точно обратното правиш,провокираш го и го поущряваш... хвалба ![]() |
Автор: | montoya [ Сряда, 26.11.2008 г. 22:14 ч. ] |
Заглавие: | Re: Промяна на окачването на 353 |
Пуснах тази тема ако някой е правил на практика нещо и е доволен да каже конкретни неща.Пружини от; марка модел; амортисьори; марка модел. Още не съм го карал и незнам поведението му в завой, само съм чувал, че люлее.Като събера двигатела ще тествам по Шипка.Трябва да стане поне като Траби и твърдата возия не е проблем. |
Автор: | alcoholmeter [ Сряда, 26.11.2008 г. 22:19 ч. ] | ||||||||||||||||||
Заглавие: | Re: Промяна на окачването на 353 | ||||||||||||||||||
спам ли е това че изказвам мнение от това което съм събрал на улицата... докато съм карал вартбург... подхвърли се темата на 2ните амортисьори дадох мнение... не те карам да слагаш 205ци нито твърдя че колата на АТОС е за пример или че е върха... просто нещата за които става въпрос тои ги има... и има наблюдение на живо върху кола.. а не само да си раздуваме приказки и да сме истински разбирачи всички... като искаш тунинг просто си приготви пари... това е.. с подръчни матеряли нестава... ше режа пружините 8 навивки и ставам със спортно окачване... ако ставаше така нямаше да има хора дето да го продават а всички щеха си режат пружините... |
Автор: | alcoholmeter [ Сряда, 26.11.2008 г. 22:21 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Промяна на окачването на 353 | |||||||||
|
Автор: | Bat_Ilko [ Сряда, 26.11.2008 г. 23:36 ч. ] |
Заглавие: | Re: Промяна на окачването на 353 |
И на събора си казах мнението - тия гуми не са за там. На Ивака му е харесала, защото не се накланя в завой толкова заради амортисьорите. Това е много хубаво подобрение. Ама с тия гуми, дето са за джанти с ширина 6 инча къде отива пъргавината при смяна на посоката? Къде отива усета от пътя? Като натовари гумата в завой и удари неравност кво става с тоя напрегнат борд. Айде другаде с невероятното пътно поведение на Вартбург с 205-ци. И аз съм навит да се обзаведа с едни новички монро газови - на е30-ката и легнаха идеално. Все за тях се говори, никой до сега не е написал каталожен номер, че да ги поръчваме. С пича от магазина гледахме, ама набързо и май от Рено Канго задни ще станат, ама така и не занесох Вартбургов да видим кое ще пасне. Само да поправя Наско - не пружини и амортисьори от кола с подобно тегло, а с подобно натоварване на мостовете. Малко коли имат разпределение на тежестта като на Вартбург. Почти всички около тон имат 600 и нагоре кила на предния мост, а при Вартбурга май идваха малко под 500 с един човек вътре. Това е на теория, де. Не съм го правил и в случая май ще е от каквото се намери и да пасва. |
Страница 1 от 4 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |