Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Повече мощност - повече идеи http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=35&t=1041 |
Страница 1 от 6 |
Автор: | vasko [ Събота, 04.10.2008 г. 21:11 ч. ] |
Заглавие: | Повече мощност - повече идеи |
Здравеите тъи като и аз , като много от вас , копнея да си направя перфектната машина реших че ще е особено образователно , както за мен , така и за други ентусиасти да споделим някои интересни идеи за тунинг спомагащ за повишаването на мощността на двутактовите мотори. Ще дам пример като опиша заплануваните промени по моя красавец: 1. Разпилване на главата с 2 мм и фрезоване на леглата за буталата. 2. Разстъргване на цилиндрите до 75мм. 3. Олекотяване на буталата. 4. Полиране на всмукателен и изпускателен колектор. 5. Полиране на челата на буталата (не дава мощност ,но поне не държат нагар). 6. Олекотяване на буталния болт чрез фрезоване в краищата. 7. Полиране на преливните канали. Ми май това беше от мен за сега а на вас оставям да помагате с съвети и идеи. А за ентусиастите които тръгват с мен по този път - успех! "Когато има топла вода винаги търсете по-топла от нея" |
Автор: | Santa [ Събота, 04.10.2008 г. 21:28 ч. ] |
Заглавие: | |
Първата идея е друга кола.От 50 коня...какво искаш да извадиш?Е да,вероятно с мноооого олекотяване на купето ще се движиш наравно с някоя 20 години по-нова малолитражка,дето върви като "яко разпилен" Вартбург,ама за сметка на това харчи наполовина и има три пъти по-голям ресурс на мотора. По варела може да се инвестира...в салон,гуми,изолация,парно...Там са големите мизерии,големите недоглеждания,якото претупване.Ако правиш САМО мотор,никакъв смисъл няма,защото и 160 да започне да вдига,пак ще ти надуе главата от рев ,пак ще се осмърди на горяло масло вътре и пак ще тече като лейка от места,на които никоя друга кола от същата година на производство не тече.Много болна идея е да имаш някакъв rat style курник,дето плащи хората по пътя и гори литър на километър.Колкото и бърз да е... |
Автор: | IvanSlavkoV90 [ Събота, 04.10.2008 г. 21:52 ч. ] |
Заглавие: | |
75 мм?Набий му 4то ремонт бутала от ИЖ Спорт - 77мм,само буталния болт не знам дали ще съвпадне. |
Автор: | 353W-fen [ Събота, 04.10.2008 г. 22:50 ч. ] |
Заглавие: | |
има 353 с пробег над 300 хиляди километра без ремонт това го твардя със сигурност,кое хар4и по литър на километър я си припомни нещо за МЕЛКУС РС 1000 и кво сравняваш 353 с малолитражките и малообемните поздрави |
Автор: | Ivaka [ Неделя, 05.10.2008 г. 11:03 ч. ] |
Заглавие: | |
Подобренията които си замислил са в правилна насока, но има още неща |
Автор: | Santa [ Неделя, 05.10.2008 г. 12:56 ч. ] |
Заглавие: | |
Едни клиенти имат дизелов бус,дето скоро превъртя 1 млн км и ако се вярва на тия в сервиза,е точно в средата на живота си.Само,че...тоя бус никога не е влизал в друго,освен във фирмен сервиз и консумативи за него никога не са купувани извън фирменото представителство. На сегашната ми кола първи ремон е направен на 470 хиляди км.И ако поддържам мотора както предния собственик,тоя мотор ще надживее...2-3 купета. Това го пиша защото е напълно реално да има вартбург на 300 хиляди,дето има живот поне още 100.Не е невъзможно.Ама колко са такива изключения?Обикновено на 100-150 вече са пътници.Една бутилка фалшиво масло и край с мотора.Да си оправи купето,за да стане колата годна за каране.Защото в оригиналния вид е далеч от такава идея. |
Автор: | Atanas [ Неделя, 05.10.2008 г. 13:42 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
|
Автор: | Power_353 [ Неделя, 05.10.2008 г. 14:51 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
харесва ми да чета такива теми Колега вземи първо пусни снимки на твоя Вартбург в другата тема и от там нататък започвай с проектите който си ги замислил |
Автор: | Santa [ Неделя, 05.10.2008 г. 21:26 ч. ] |
Заглавие: | |
За глупости няма да споря,а и темата е за друго. Съгласен съм,всички вартбурзи имат ресурс над 300 хиляди,могат с леки доработки да се направят да вдигат 200 и да харчат 7 градско. А...и има части...дори оригинални туниг каталози се намират,с подписа на Хонекер на тях. |
Автор: | Ivaka [ Неделя, 05.10.2008 г. 22:42 ч. ] |
Заглавие: | |
Хахаха с подписа на Хонекер!!! Добре ве Митак, разсмя ме от сърце |
Автор: | vasko [ Понеделник, 06.10.2008 г. 20:13 ч. ] |
Заглавие: | |
Снимките на моита гадинка направо биха могли да ужасят мнозина от вас тъи като не съм виждал машина в по окаяно състояние от моита преди да започна проекта по въскресението и Но с риск да изпратя мнозина от вас в психодиспансер ще ви ги дам следващия път. относно коментарите на санта: поне веднъж се опитай да бъдеш оптимист то ако човек казва "тва не може да се направи" щяхме да живеем в пещери а относно доработките възнамерявам да му сложа още резонансна фуния и три карбуратора с хоризонтален поток от мотор замислиа се и система туин спарк но не знам дали ще има ефект |
Автор: | 353W-fen [ Понеделник, 06.10.2008 г. 21:04 ч. ] |
Заглавие: | |
Васко си4ко разбирам,резани бутала,шлайфана глава,пилени канали,разан маховик,резонатор,електронно запалване,големи бубини,ама па 4ак туин спарк каде ди ги дена тия две свещи бе 4овек дай едно по едно поздрави Ау, моля те, пиши на човешки език... |
Автор: | 353 [ Понеделник, 22.12.2008 г. 00:48 ч. ] |
Заглавие: | Re: Повече мощност - повече идеи |
A вие как правите полиране на горивните камери аз примерно като смъквах главата и реших да я почистя. Като почистих горивните камери видях че не са гладки ами имат някакви цилиндрични нарези (вдлъбнатинки) образувани при фрезоването и между тях имаше сажди. Със шкурка ги загладих, първо 150, после 400 после 1000, после паста за зъби и парцал. Станаха сравнително лъскави. Не знам дали съм ги полирал добре обаче след като ми се наложи да смъквам пак главата и видях че се беше натрупал нагар се едно не са полирани. Вярно че по-лесно ги измих, ама си натрупва нагар и то плътно. Не знам защо така. Нещо не съм ги полирал както трябва ли. |
Автор: | Ivaka [ Понеделник, 22.12.2008 г. 17:18 ч. ] |
Заглавие: | Re: Повече мощност - повече идеи |
Нагара ти се е получил щото караш с гадно масло, вероятно го предозираш и в комплект с това - недостатъчно ръчкане на мотора и лоша центровка. |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 22.12.2008 г. 18:03 ч. ] |
Заглавие: | Re: Повече мощност - повече идеи |
Ивак има ли изобщо двигател на трабант или вартбург, който да се гара градско и да няма нагар на горивната камера? В София примерно ако искаш да ръчкаш и подържаш обороти трябва да караш само на първа из центъра. |
Страница 1 от 6 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |