Автор |
Съобщение |
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
Re: Двигател-присаждане
съгласен... особено за 353.. чара е звука
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Четвъртък, 25.04.2013 г. 21:06 ч. |
|
|
Logrus
Вечният новобранец
Регистриран на: Петък, 19.04.2013 г. 21:37 ч. Мнения: 48 Местоположение: София
Automobile: 601
|
Re: Двигател-присаждане
Въпросче: а дизелов двигател трудно ли е да се присади? Преди няколко години в София се търкаляше един Вартбург с 1,9 TDi 90к.с. - оригинално е бил с предно разположен двигател и долни скорости. Много трудно ли е да се направи?
_________________ Смелите умират веднъж, страхливите по сто пъти на ден
|
Сряда, 01.05.2013 г. 02:21 ч. |
|
|
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
Re: Двигател-присаждане
май няма особено значение какъв е мотора а колко си чевръст в ръцете. Само дето не мисля че си заслужава. Не мисля че ще харчи по малко от газифициран двигател. Не мисля че ще върви повече от бензин 100 коня.
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Сряда, 01.05.2013 г. 09:09 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Двигател-присаждане
Да, трудно е да се направи. Не защото е дизел, а защото всяко присаждане на двигател от друга кола си е трудна работа свързана с много усложнения, за съжаление. Иначе като ще е 1.9tdi по-добре да е 131 или 150 коня, въпросът е че дори и да успееш да набуташ такъв двигател във Вартбурга, няма как да минеш само с това. Трябва да смениш спирачки, окачване и... всичко без купето.
_________________ GameOn
|
Сряда, 01.05.2013 г. 23:05 ч. |
|
|
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
Re: Двигател-присаждане
напълно съм съгласен... но това не важи с по малка сила за 120-130 коня бензин. Може би някой по запознат може да каже предполагам и скороститите трябва да са други. Незнам дали може друг мотор да се присади към варбурговите. А дори и са стане това дали те няма да се счупят заради повечете коне напън и т.н.
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Четвъртък, 02.05.2013 г. 09:26 ч. |
|
|
etaniel
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч. Мнения: 198 Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
|
Re: Двигател-присаждане
А някой мислил ли е за това?
_________________ Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
|
Понеделник, 16.09.2013 г. 19:48 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Двигател-присаждане
Аз съм си го мислил това, но няма кой да ми го направи, а сам нямам шанс. Не знам обаче дали ще има достатъчно място отпред без да се преправя поне маската.
_________________ GameOn
|
Вторник, 17.09.2013 г. 10:34 ч. |
|
|
svepldi
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Събота, 25.04.2009 г. 15:37 ч. Мнения: 37
|
Re: Двигател-присаждане
Извинявайте за глупавия въпрос, но тъй като не разбирам от двигатели толкова много, ще попитам: това два двутактови двигателя от 323 преправени на V6 ли са?
|
Вторник, 17.09.2013 г. 13:34 ч. |
|
|
etaniel
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч. Мнения: 198 Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
|
Re: Двигател-присаждане
Да нещо такова е. Интересно ми е как ще върви
_________________ Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
|
Вторник, 17.09.2013 г. 20:59 ч. |
|
|
svepldi
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Събота, 25.04.2009 г. 15:37 ч. Мнения: 37
|
Re: Двигател-присаждане
На мен ми е интересно как спирам не бензиностанцията и зареждам двутактов V6 с бензин и масло А, как ще върви 2,0L V6 100hp...май повече ще харчи
|
Сряда, 18.09.2013 г. 10:22 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Двигател-присаждане
Още по-интересното е как ще върви ако двигателите не са стандартни, а са доработени до 100-тина коня бройката примерно. А пък вече най-интересното е как ще върви ако на задната ос има още един такъв комплект двигатели и стане към 400 коня 4х4 Все въпроси на които едва ли ще си отговорим някога.
_________________ GameOn
|
Сряда, 18.09.2013 г. 11:29 ч. |
|
|
etaniel
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч. Мнения: 198 Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
|
Re: Двигател-присаждане
В България не знам дали някой го е правил но щом е снимано значи е постижимо.
_________________ Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
|
Сряда, 18.09.2013 г. 23:23 ч. |
|
|
smokee
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 02.01.2009 г. 21:02 ч. Мнения: 10
Skype: smok_85
|
Re: Двигател-присаждане
Tака интересна темичка,но за съжаление без практическо приложение.И аз съм замислил смяна на двигателя,но за разлика от вас не целя да го превърна в състезателна кола Вартбурга,а обратното- в бавен,икономичен дизел,като ниския разход ми е приоритет.Като скорост повече от 120км/ч не са ми необходими.Имам 2 донорски двигателя заподозрени - единия е от VW 1.4D ,а другият по-лесно откриваем и по-вероятен е от Citroen AX 1.4D 52к.с.,колкото двутактовия,но с тройно по-голям въртящ момент и ми се струва,че липса на мощност няма да се усеща.По принцип харесвам старите френски дизели.Този малък ситроен го дават по каталожни данни да гори 3.3л/100км нафтичка.Ако го докарам до 4 на вартбурга,който е с 200 кила отгоре ще е супер.Днес огледах коша,но за съжаление не виждам много място пред скоростната кутия,а идеята е тя да остане оригиналната а да сменя само двигателя,защото искам скоростния лост да остане на волана и не ми се пробива (излишни усложнения).Такива мотори гледам вървят по 150-200лв в работещо състояние и предполагам,че цялата операция няма да ми излезе повече от 300лв със смяната на масла и още нещо което със сигурност ще изскочи за сменяне.Смятам,че уменията ми ще стигнат за начинанието ми,а и да не стигнат имам кого да питам около мен (монтьори,бащи,приятели и т.н.) .Още не съм открил размерите на двигателя на ситроена,но това ще стане в близко бъдеще.Обмисля вариант за изместване на скоростната кутия назад (към купето) за да се освободи повече място за двигателя ,но ми се ще да стане с минимални усилия и преправяния ,тъй като цялото упражнение ще повече експериментално .Гледах из нета вартбурзи с присадени V8-ци ,но двигателите им са влезли в купетата.Каквото и да си говорим,разход от 10л/100км извънградско е много за тази кола ,която не ми се ще да отива на боклука ,за това ще се постарая да и удължа с малко живота и да я превърна в малко по-вписваща се в реалния живот кола Карам голф 3 101к.с. който на газ ми е 2.5 пъти по-евтин от карането на вартбурга.Вартбурга го кара баща ми,но го съжалявам с това плащане на бензиностанциите (20лв- 80км извънградско,маслото отделно) и вместо да сменяме колата ,която е от 32 години в семейството и носи 1 тон спомени и емоции ще опитам да сменя разхода от 10/100 на 4/100км .Зимата не ми се занимава с подобни интервенции,но като се постопли на пролет смятам да се захвана сериозно ,предполагам че ще е работа за няколко дни .А до пролетта ще събирам информация и варианти.
|
Петък, 27.12.2013 г. 15:20 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Двигател-присаждане
Реално , като погледне човек , разхода на Вартбурга по-висок спрямо сегашните автомобили и ако караш в момента такъв автомобил не е много изгодно за джоба. Обаче някак си ако му смениш двигателя , все едно му махаш душата. Абе някак си губи си чара на двутактовото. Ако се газифицира един такъв двигател , няма ли да е по-изгодно от по-сложните интервенции по смяна на двигател? Нека колегите с Вартбург на газ да споделят отзиви относно финансовата част. Както ти каза това е един автомобил , който носи куп спомени - именно защото е такъв какъвто е. П.с. Относно онова чудо v6 , има на DKW оригинален 6 цил. редови , който също радва много. Даже и клип имаше в нета: http://www.youtube.com/watch?v=VyfAA_o0QpkРазрових се и видях че има и v6 2T на Auto Union (DKW е част от това обединение , а по късно Auto Union става AUDI). Намерих и видео: http://www.youtube.com/watch?v=Lwm4k4XwIjk
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Понеделник, 30.12.2013 г. 02:58 ч. |
|
|