Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Странна работа със съединителя или нещо друго http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=900 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | babarei [ Сряда, 03.09.2008 г. 12:38 ч. ] |
Заглавие: | Странна работа със съединителя или нещо друго |
като запаля вартбурга вкарам му първа ,як пилаж до като не качи 30 като искам да му вкарам 2-ра неможе да откачи скоростите и хърка + това е с нов съединител.Иначе като е във кротките обороти е перфектен ,от какво може да праи тоя проблем като гледам другите ги вкарват като на Ауди А6. |
Автор: | Ivaka [ Сряда, 03.09.2008 г. 12:45 ч. ] |
Заглавие: | |
Натегни си малко съединителя, свободния ход трябва да бъде 25-30мм. Ако пак не се оправи - иска реглаж на скорости(това нещо много малко хора могат да ти го направят като хората, не разчитай на сервиз). Ако пак не се оправи - научи се да караш |
Автор: | babarei [ Неделя, 07.09.2008 г. 14:49 ч. ] |
Заглавие: | |
абре,ако пак не се опраи от кое може да е. |
Автор: | Santa [ Неделя, 07.09.2008 г. 16:31 ч. ] |
Заглавие: | |
Ми няма особена причина...просто на магарето му е писнало да го тормозиш и иска да отиде да се преражда в пещите на някой металургичен комбинат.На всяка кола,дето се кара по тоя хамалски начин,най-много страда втора скорост.Говорим за старите кутии,с дизайн от 60-те.В по-новите въпросът е решен частично с промяна в конструкцията на синхронизаторите.Ма и някоя нова Астра да вземеш...ако я караш на уволнение...и нейните скорости няма да изкарат много. Карай бараката нормално.На състезателните за това им слагат правозъби кутии и всякакви екстри и пак живота им е няколко състезания.Кутията на варела си е нормална като за тоя клас кола.Ако искаш повече-смени колата.По възможност-преди да си направил кутията на кайма.Вече не се намират толкова лесно и тате шЕ ти дърпа ушите ако му съсипеш колата дето си ходите на село с нея. |
Автор: | theultimate [ Неделя, 07.09.2008 г. 16:33 ч. ] |
Заглавие: | |
Защо точно втора се троши? На трабанта единствено втора ми вие, на голфа на студено тя включва трудно, изобщо на всички коли все втора е проблемна. Защо? |
Автор: | babarei [ Неделя, 07.09.2008 г. 16:57 ч. ] |
Заглавие: | |
абре он бащата ми я е подарил аз не карам много във Високи обороти ама като напраим некоя драпка по махалата на 1-ва дига точно 31 32 км + - на втора 60 ама неможе да я вкарам как трее дърпам нали лоста надоло и тряя да чакам да окроти малко оборотите и тогава трета я зиам перфектно четвърта също ама е...л съм му м.....а |
Автор: | Santa [ Неделя, 07.09.2008 г. 17:16 ч. ] |
Заглавие: | |
Синхронизатора на втора скорост е най-натовареният синхронизатор.За това се "предава" първи.На първа го няма проблема-там и без синхронизаация може.Проблемът е в много късата първа предавка.На излизане от нея оборотите на двг са още твърде високи.И синхронизатора има най-много работа. А ако започнеш да го ръчкаш..до там е тоя синхронизатор. Въпросът има решение...двойна синхронизация,предсинхронизация,степенна синхронизация...Новите кутии нямат нужда от нито една подобна система...там е решено по съвсем друг начин-с електроника. |
Автор: | Teo [ Неделя, 07.09.2008 г. 18:26 ч. ] |
Заглавие: | |
И какво точно прави електрониката при по-новите? |
Автор: | Santa [ Неделя, 07.09.2008 г. 20:28 ч. ] |
Заглавие: | |
Ако ти е интересно-чети: http://bgdriver.info/index.php?topic=341.0 Разни материали се допълват периодично. |
Автор: | Gosho [ Понеделник, 08.09.2008 г. 01:04 ч. ] |
Заглавие: | |
Много хубава статийка ,само че картинкинките не се отварят И няма все още писано за така наречените роботизирани или пилотирани скоростни кутии. С две думи там принципа е същия. Пак си имаме притискател ,лагер и всичко по реда му , само че имаме и някакъв електронен блок и разни други историйки покрай него , чиято задача е да сменят предавките вместо теб. Педал на съединителя няма , а той отделя посредством електрониката. В тоя ред на мисли там не можеш да претовариш кутията от рязкане. Дори и да преминеш от автоматичен на ръчен режим на смяна на предавките , в едни определени обороти минаваш автоматично на по голяма предавка - точно с тая цел. Ето малко по подробна информация . Първия пример за такава скоростна кутия , който ми е пред очите е скоростната кутия на СИТРОЕН тип Sensodrive - ЦЪК Темата малко се изроди , но е доста по интересна от невлизащата 3-та предавка на нашия герой |
Автор: | Teo [ Понеделник, 08.09.2008 г. 01:17 ч. ] |
Заглавие: | |
След като няколко пъти отворих сайта, от който превеждат, започнаха да ми се отварят снимките |
Автор: | Santa [ Понеделник, 08.09.2008 г. 02:35 ч. ] |
Заглавие: | |
Да,трябва да ги кешира и тогава.Автора на сайта още не е дал съгласие да му се ползват снимките.За това някои неща не се отварят в преводния вариант. Предимството е,че сред хората,дето превеждат,няма ни един махленски тунер.Всички са или с образование в тая област,или с мнооого стаж на Запад от Калотина.Но понеже инфото е много...трябва време... |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |