Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Спирачки 353 http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=64 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | mzeto [ Сряда, 13.02.2008 г. 22:28 ч. ] |
Заглавие: | Спирачки 353 |
Здравейте! Проблема е следния.С предните две колела няма проблем. Държат си нормално. При задните обаче не е така.Задно ляво колело при натискане веднага захапва,а пък задно дясно изобщо го няма.Все едно няма накладки на него.Проблема го има и при ръчната държи задно ляво,задно дясно няма никой. Разглобих колелото(барабана беше залепнал за главината че свалих и нея) накладките бяха наред имат хляб.Бяха омазани с грес изчистих ги. Имаше спирачна течност във предпазната гумичка на цилиндърчето. След като почистих всичко сглобих ефекта беше същия.В системата няма въздух педала е твърд и хваща на 1/3 от хода му без напомпване. Купих гумички за цилиндърчето да ги сменя обаче заваля сняг остават за тази събота. Аз се съмнявам в регулатора отзад който разпределя при натоварена кола кои спирачки да спират повече.Къде може да е проблема? Предварително благодаря! П.С Става въпрос за колата от аватара |
Автор: | kocta [ Сряда, 13.02.2008 г. 22:41 ч. ] |
Заглавие: | |
Ръчната няма нищо общо с кантара отзад и останалата спирачна система.То е едно жило което дърпа 1-та накладка и тя в горната си част опира в барабана и спира... Варянт 1: Проблем в спирачната система (помпа може би) или не добре обезвъздушени пътища (все някъде остава въздух назад) и това в съвкупност с не добре опънато жило на ръчната. Варянт 2: виж си самия апарат задния.напръскай с WD движещите сае механизми и провери целоста им. Хрумна ми и 3-ти много глупав варянт но надали тогава щеше да се чува адско стържене |
Автор: | goro-varna [ Сряда, 13.02.2008 г. 22:44 ч. ] |
Заглавие: | г |
да ти кажа незнам аз карам 1.3 и винаги при по рязко натискане парво хващат задните и сюркат. а при теб предните хващат ли, виж дали ти работят добре и 2та спирачни кръга. |
Автор: | Nasakoto [ Сряда, 13.02.2008 г. 22:51 ч. ] |
Заглавие: | |
Нещата които пиша са на база личен опит. Спирачна чорба в маншона на цилиндърчето автоматично води до ново цилиндърче. Това за мен означава корозирала повърхност и паднала цементация. Тези неща не се оправят с гумички. Дори и да ги смениш, в рамките на 2 месеца пак ще шурнат. Недей да се стискаш, ами дай 30 кинта за 2 унгарски цилиндърчета. Вече 6000 км съм с такива и нямат проблеми. Описаното важи и за спирачната помпа. Друго: накладките са ти омазани с грес. Може и да изчистиш мъзгоча от повърхността на накладката, обаче феродото в дълбочина се е напоило със смазката от греста, т.е. това вече е половин накладка. А една нова е 5 кинта. Регулатора не разпределя кои от задните спирачки да спират повече. Той регулира точно колко да спират двете задни спирачки. А двете трябва да спират по абсолютно еднакъв начин при всякакви ситуации. Той се разваля много рядко. Практически това ще е последното нещо, което ще ти се развали в колата. А за хода на педала: има няколко теории. Аз застъпвам идеята, че при изправна спирачна система след като обереш луфта, педалът трябва да се "вкамени" в рамките на 2-3 сантиметра. Ако има по-дълъг ход - говорим си за въздух в системата. Може и едно мехурче да е, ама го има. Не си прави експерименти със спирачките. Тръгнеш ли - длъжен си да можеш да спреш. Съветът ми е да смениш и двете задни цилиндърчета. Ти си решаваш какво ще правиш. Кажи какви са резултатите от ремонта. |
Автор: | mzeto [ Сряда, 13.02.2008 г. 23:39 ч. ] |
Заглавие: | |
Мерси за бързите отговори! Знам че ръчната спирачка няма нищо общо със хидравличната все пак имам някаква техническа грамотност При натискане няма никакво стържене.Попринцип колата се кара само събота и неделя.На първо време ще пробваом обезвъздушаване.Греста по накладките беше от лагера на главината. Като има развитие ще пиша |
Автор: | Santa [ Четвъртък, 14.02.2008 г. 01:59 ч. ] |
Заглавие: | |
По тия коли....започнели се с унгарските части,работата е свършена.Ще го разбереш...на 4-тия или 5-тия комплект цилиндърчета,когато ще си инвестирал само в спирачки толкова,колкото за половин читава кола.Мани го Наско какво пише...при него говори Късмета.А когато той говори,логиката и закономерностите мълчат.Потърси работещи от моргата или нео заменяемо от друга кола.И едва когато се убедиш,че няма никаква друга останала възможнот,тогава посягай към унгарското. |
Автор: | Gosho [ Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:28 ч. ] |
Заглавие: | |
Ако е много натегнато едното жило на ръчната не се ли получаваше точно този ефект .. А и ония неща които саморегулират , и те заяждат . Иначе течовете съм съгласен ... подмяна с ново |
Автор: | Ivaka [ Петък, 15.02.2008 г. 15:22 ч. ] |
Заглавие: | |
Задължително го сменяй това цилндърче. Най добре смени и накладките, след като по тях е имало грес, свършени са. А за унгарските цилиндърчета - много са си добри и съм напълно съгласен с Наско. Аз карам с такива вече 35 000 км и няма проблеми. |
Автор: | kocta [ Петък, 15.02.2008 г. 15:40 ч. ] |
Заглавие: | |
Аз вчера се шокира като научих,че помпите на Трабант и Вартбург отвътре са същия размер... То ако е пренатегнато жилото би трябвало да се забележи навреме от водача ... |
Автор: | mzeto [ Неделя, 24.02.2008 г. 23:03 ч. ] |
Заглавие: | |
Малко развитие по проблема.Сменихме накладките предни,задни обезвъздушихме системата и проблема изчезна.Сега спирачките са на 6. Благодаря на отзовалите се!!! |
Автор: | kocta [ Понеделник, 25.02.2008 г. 05:10 ч. ] |
Заглавие: | |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |