Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Спирачки 353
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=64
Страница 1 от 1

Автор:  mzeto [ Сряда, 13.02.2008 г. 22:28 ч. ]
Заглавие:  Спирачки 353

Здравейте! Проблема е следния.С предните две колела няма проблем. Държат си нормално. При задните обаче не е така.Задно ляво колело при натискане веднага захапва,а пък задно дясно изобщо го няма.Все едно няма накладки на него.Проблема го има и при ръчната държи задно ляво,задно дясно няма никой. Разглобих колелото(барабана беше залепнал за главината че свалих и нея) накладките бяха наред имат хляб.Бяха омазани с грес изчистих ги. Имаше спирачна течност във предпазната гумичка на цилиндърчето. След като почистих всичко сглобих ефекта беше същия.В системата няма въздух педала е твърд и хваща на 1/3 от хода му без напомпване. Купих гумички за цилиндърчето да ги сменя обаче заваля сняг остават за тази събота. Аз се съмнявам в регулатора отзад който разпределя при натоварена кола кои спирачки да спират повече.Къде може да е проблема?
Предварително благодаря!
П.С Става въпрос за колата от аватара :)

Автор:  kocta [ Сряда, 13.02.2008 г. 22:41 ч. ]
Заглавие: 

Ръчната няма нищо общо с кантара отзад и останалата спирачна система.То е едно жило което дърпа 1-та накладка и тя в горната си част опира в барабана и спира...
Варянт 1: Проблем в спирачната система (помпа може би) или не добре обезвъздушени пътища (все някъде остава въздух назад) и това в съвкупност с не добре опънато жило на ръчната.
Варянт 2: виж си самия апарат задния.напръскай с WD движещите сае механизми и провери целоста им.
Хрумна ми и 3-ти много глупав варянт но надали тогава щеше да се чува адско стържене :lol:

Автор:  goro-varna [ Сряда, 13.02.2008 г. 22:44 ч. ]
Заглавие:  г

да ти кажа незнам аз карам 1.3 и винаги при по рязко натискане парво хващат задните и сюркат. а при теб предните хващат ли, виж дали ти работят добре и 2та спирачни кръга.

Автор:  Nasakoto [ Сряда, 13.02.2008 г. 22:51 ч. ]
Заглавие: 

Нещата които пиша са на база личен опит.

Спирачна чорба в маншона на цилиндърчето автоматично води до ново цилиндърче. Това за мен означава корозирала повърхност и паднала цементация. Тези неща не се оправят с гумички. Дори и да ги смениш, в рамките на 2 месеца пак ще шурнат. Недей да се стискаш, ами дай 30 кинта за 2 унгарски цилиндърчета. Вече 6000 км съм с такива и нямат проблеми. Описаното важи и за спирачната помпа.

Друго: накладките са ти омазани с грес. Може и да изчистиш мъзгоча от повърхността на накладката, обаче феродото в дълбочина се е напоило със смазката от греста, т.е. това вече е половин накладка. А една нова е 5 кинта.

Регулатора не разпределя кои от задните спирачки да спират повече. Той регулира точно колко да спират двете задни спирачки. А двете трябва да спират по абсолютно еднакъв начин при всякакви ситуации. Той се разваля много рядко. Практически това ще е последното нещо, което ще ти се развали в колата.

А за хода на педала: има няколко теории. Аз застъпвам идеята, че при изправна спирачна система след като обереш луфта, педалът трябва да се "вкамени" в рамките на 2-3 сантиметра. Ако има по-дълъг ход - говорим си за въздух в системата. Може и едно мехурче да е, ама го има.

Не си прави експерименти със спирачките. Тръгнеш ли - длъжен си да можеш да спреш. Съветът ми е да смениш и двете задни цилиндърчета. Ти си решаваш какво ще правиш.

Кажи какви са резултатите от ремонта. :)

Автор:  mzeto [ Сряда, 13.02.2008 г. 23:39 ч. ]
Заглавие: 

Мерси за бързите отговори!
Знам че ръчната спирачка няма нищо общо със хидравличната все пак имам някаква техническа грамотност :) При натискане няма никакво стържене.Попринцип колата се кара само събота и неделя.На първо време ще пробваом обезвъздушаване.Греста по накладките беше от лагера на главината. Като има развитие ще пиша ;)

Автор:  Santa [ Четвъртък, 14.02.2008 г. 01:59 ч. ]
Заглавие: 

По тия коли....започнели се с унгарските части,работата е свършена.Ще го разбереш...на 4-тия или 5-тия комплект цилиндърчета,когато ще си инвестирал само в спирачки толкова,колкото за половин читава кола.Мани го Наско какво пише...при него говори Късмета.А когато той говори,логиката и закономерностите мълчат.Потърси работещи от моргата или нео заменяемо от друга кола.И едва когато се убедиш,че няма никаква друга останала възможнот,тогава посягай към унгарското.

Автор:  Gosho [ Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:28 ч. ]
Заглавие: 

Ако е много натегнато едното жило на ръчната не се ли получаваше точно този ефект ..
А и ония неща които саморегулират , и те заяждат .
Иначе течовете съм съгласен ... подмяна с ново :D

Автор:  Ivaka [ Петък, 15.02.2008 г. 15:22 ч. ]
Заглавие: 

Задължително го сменяй това цилндърче. Най добре смени и накладките, след като по тях е имало грес, свършени са.
А за унгарските цилиндърчета - много са си добри и съм напълно съгласен с Наско. Аз карам с такива вече 35 000 км и няма проблеми.

Автор:  kocta [ Петък, 15.02.2008 г. 15:40 ч. ]
Заглавие: 

Аз вчера се шокира като научих,че помпите на Трабант и Вартбург отвътре са същия размер... :evil:
То ако е пренатегнато жилото би трябвало да се забележи навреме от водача ... :)

Автор:  mzeto [ Неделя, 24.02.2008 г. 23:03 ч. ]
Заглавие: 

Малко развитие по проблема.Сменихме накладките предни,задни обезвъздушихме системата и проблема изчезна.Сега спирачките са на 6. Благодаря на отзовалите се!!!

Автор:  kocta [ Понеделник, 25.02.2008 г. 05:10 ч. ]
Заглавие: 

:wink:

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/