Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Спирачки 353 
Автор Съобщение
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:42 ч.
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
Мнение Спирачки 353
Здравейте! Проблема е следния.С предните две колела няма проблем. Държат си нормално. При задните обаче не е така.Задно ляво колело при натискане веднага захапва,а пък задно дясно изобщо го няма.Все едно няма накладки на него.Проблема го има и при ръчната държи задно ляво,задно дясно няма никой. Разглобих колелото(барабана беше залепнал за главината че свалих и нея) накладките бяха наред имат хляб.Бяха омазани с грес изчистих ги. Имаше спирачна течност във предпазната гумичка на цилиндърчето. След като почистих всичко сглобих ефекта беше същия.В системата няма въздух педала е твърд и хваща на 1/3 от хода му без напомпване. Купих гумички за цилиндърчето да ги сменя обаче заваля сняг остават за тази събота. Аз се съмнявам в регулатора отзад който разпределя при натоварена кола кои спирачки да спират повече.Къде може да е проблема?
Предварително благодаря!
П.С Става въпрос за колата от аватара :)

_________________
2T Power
Ваз 21061-1978
Moskvich 407 Turbo-1963
Член на Клуб Москвич България


Сряда, 13.02.2008 г. 22:28 ч.
Профил WWW
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч.
Мнения: 230
Местоположение: Sofia - Bulgaria
Мнение 
Ръчната няма нищо общо с кантара отзад и останалата спирачна система.То е едно жило което дърпа 1-та накладка и тя в горната си част опира в барабана и спира...
Варянт 1: Проблем в спирачната система (помпа може би) или не добре обезвъздушени пътища (все някъде остава въздух назад) и това в съвкупност с не добре опънато жило на ръчната.
Варянт 2: виж си самия апарат задния.напръскай с WD движещите сае механизми и провери целоста им.
Хрумна ми и 3-ти много глупав варянт но надали тогава щеше да се чува адско стържене :lol:

_________________
Изображение
Изображение


Сряда, 13.02.2008 г. 22:41 ч.
Профил ICQ WWW
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:44 ч.
Мнения: 50
Местоположение: ВАРНА
Мнение г
да ти кажа незнам аз карам 1.3 и винаги при по рязко натискане парво хващат задните и сюркат. а при теб предните хващат ли, виж дали ти работят добре и 2та спирачни кръга.


Сряда, 13.02.2008 г. 22:44 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Нещата които пиша са на база личен опит.

Спирачна чорба в маншона на цилиндърчето автоматично води до ново цилиндърче. Това за мен означава корозирала повърхност и паднала цементация. Тези неща не се оправят с гумички. Дори и да ги смениш, в рамките на 2 месеца пак ще шурнат. Недей да се стискаш, ами дай 30 кинта за 2 унгарски цилиндърчета. Вече 6000 км съм с такива и нямат проблеми. Описаното важи и за спирачната помпа.

Друго: накладките са ти омазани с грес. Може и да изчистиш мъзгоча от повърхността на накладката, обаче феродото в дълбочина се е напоило със смазката от греста, т.е. това вече е половин накладка. А една нова е 5 кинта.

Регулатора не разпределя кои от задните спирачки да спират повече. Той регулира точно колко да спират двете задни спирачки. А двете трябва да спират по абсолютно еднакъв начин при всякакви ситуации. Той се разваля много рядко. Практически това ще е последното нещо, което ще ти се развали в колата.

А за хода на педала: има няколко теории. Аз застъпвам идеята, че при изправна спирачна система след като обереш луфта, педалът трябва да се "вкамени" в рамките на 2-3 сантиметра. Ако има по-дълъг ход - говорим си за въздух в системата. Може и едно мехурче да е, ама го има.

Не си прави експерименти със спирачките. Тръгнеш ли - длъжен си да можеш да спреш. Съветът ми е да смениш и двете задни цилиндърчета. Ти си решаваш какво ще правиш.

Кажи какви са резултатите от ремонта. :)


Сряда, 13.02.2008 г. 22:51 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:42 ч.
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
Мнение 
Мерси за бързите отговори!
Знам че ръчната спирачка няма нищо общо със хидравличната все пак имам някаква техническа грамотност :) При натискане няма никакво стържене.Попринцип колата се кара само събота и неделя.На първо време ще пробваом обезвъздушаване.Греста по накладките беше от лагера на главината. Като има развитие ще пиша ;)

_________________
2T Power
Ваз 21061-1978
Moskvich 407 Turbo-1963
Член на Клуб Москвич България


Сряда, 13.02.2008 г. 23:39 ч.
Профил WWW
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
По тия коли....започнели се с унгарските части,работата е свършена.Ще го разбереш...на 4-тия или 5-тия комплект цилиндърчета,когато ще си инвестирал само в спирачки толкова,колкото за половин читава кола.Мани го Наско какво пише...при него говори Късмета.А когато той говори,логиката и закономерностите мълчат.Потърси работещи от моргата или нео заменяемо от друга кола.И едва когато се убедиш,че няма никаква друга останала възможнот,тогава посягай към унгарското.


Четвъртък, 14.02.2008 г. 01:59 ч.
Профил ICQ
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч.
Мнения: 134
Местоположение: Русе
Мнение 
Ако е много натегнато едното жило на ръчната не се ли получаваше точно този ефект ..
А и ония неща които саморегулират , и те заяждат .
Иначе течовете съм съгласен ... подмяна с ново :D

_________________
Изображение


Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:28 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Задължително го сменяй това цилндърче. Най добре смени и накладките, след като по тях е имало грес, свършени са.
А за унгарските цилиндърчета - много са си добри и съм напълно съгласен с Наско. Аз карам с такива вече 35 000 км и няма проблеми.


Петък, 15.02.2008 г. 15:22 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч.
Мнения: 230
Местоположение: Sofia - Bulgaria
Мнение 
Аз вчера се шокира като научих,че помпите на Трабант и Вартбург отвътре са същия размер... :evil:
То ако е пренатегнато жилото би трябвало да се забележи навреме от водача ... :)

_________________
Изображение
Изображение


Петък, 15.02.2008 г. 15:40 ч.
Профил ICQ WWW
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:42 ч.
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
Мнение 
Малко развитие по проблема.Сменихме накладките предни,задни обезвъздушихме системата и проблема изчезна.Сега спирачките са на 6. Благодаря на отзовалите се!!!

_________________
2T Power
Ваз 21061-1978
Moskvich 407 Turbo-1963
Член на Клуб Москвич България


Неделя, 24.02.2008 г. 23:03 ч.
Профил WWW
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч.
Мнения: 230
Местоположение: Sofia - Bulgaria
Мнение 
:wink:

_________________
Изображение
Изображение


Понеделник, 25.02.2008 г. 05:10 ч.
Профил ICQ WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов