Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Ладови бобини http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=560 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | wartburg_fen [ Събота, 24.05.2008 г. 11:25 ч. ] |
Заглавие: | Ладови бобини |
Днес ще купя 3 ладови бобини,въпроса ми колеги е на кой извод се връзва кабела от кондензатора Мерси предварително |
Автор: | 353W-fen [ Събота, 24.05.2008 г. 12:21 ч. ] |
Заглавие: | |
ми на тея кабели дето ти идват от пло4ката, ма то там си има по принцип дай некви одзиви след като покараш с новите бубини. |
Автор: | Atanas [ Събота, 24.05.2008 г. 13:27 ч. ] |
Заглавие: | |
Защо си ги нарекал ладови незнам но както и да е.Трябва да ти кажа че просто ще забравиш че съществува такава част по колата след като сложиш големи бубини , работят безупречно .Аз карах последното си 2Т с такива около 60хил.км. без проблем и така си замина при друг собственик с тях Успех в начинанието. |
Автор: | wartburg_fen [ Неделя, 25.05.2008 г. 00:50 ч. ] |
Заглавие: | |
Значи, рискувах и ги свързах кабелите от чукчетата към извода койте не е означен с нищо на корпуса на бобината а черният кабел които е за ключа(контактния) на извод +Б, сложих и кабели от лада червени....еййй йй богууу коренна разлика във вървежа направо нямам думи!!!!!!!!!! В сравнение с оригиналните бобини сега двигателя е много по мазен при подаване на газ много по пъргав и работи много спокойно без вибрации. Причината поради която прибягнах до смяна на бобини беше че тази година много често колата ту работеше 1-ви цил ту не и така лапаше като змей.Днес тест драйв направих и просто всичко спи,надявам се да си остане така и завбъдеще.Ускорението чувствително се подобри, Леле много съм щастлив и че пали от четвърт оборот както едно време :d А да не забраавя сега искрата с тези бобини е лилава а със оригиналните беше жълта (за да работи добре мисля че трябваше да е лилава искрата ) Заложих на български бобини, производство на Елпром Елхово Ловеч, дано се окажат и качествени |
Автор: | Ivaka [ Неделя, 25.05.2008 г. 02:25 ч. ] |
Заглавие: | |
Можеш ли да направиш снимка как си ги монтирал? Аз съм със спортен филтър и поне на пръв поглед си мисля че няма да може да се сместят. |
Автор: | goro-varna [ Неделя, 25.05.2008 г. 09:56 ч. ] |
Заглавие: | |
аз до колкото знам от баща ми ,с по големите бобини заминават по барзо чукчетата. може би зависи и от чукчетата. макар че 2рия си варел го купи с такива и така си го караше без особенни проблеми. |
Автор: | wartburg_fen [ Неделя, 25.05.2008 г. 09:57 ч. ] |
Заглавие: | |
ами ще помоля някой френд да щракне една две в близките дни и ще покажа ,но маркуча от филтъра към карба наистина си пречи със средната бобина, но с мъки влиза, но все пак мисля да сложа гъвкав въздуховод от тези лъскавите по автомагазините които продават |
Автор: | Turbo [ Неделя, 25.05.2008 г. 13:05 ч. ] |
Заглавие: | |
Аз съм с български бобини и спортен филтър. Наистина няма много място и филтъра опира в едната бобина, но става. Ето една снимка как е при мен, макар че на нея не се вижда много добре: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=232982&photo=9 Иначе от българските бобини оплаквания нямам. И аз преди имах проблеми с оригиналните, но откакто съм с българските всичко е наред. |
Автор: | Santa [ Неделя, 25.05.2008 г. 13:10 ч. ] |
Заглавие: | |
Това сме го говорили отдавна.Би трябвало да има подобрение между нормални бобини и оригиналните варелови.Но са скъпи и не е сигурно,че подобрението ще се отрази в икономия на гориво.Което за мен тогава обезсмисли тая модификация. |
Автор: | Power_353 [ Неделя, 25.05.2008 г. 20:34 ч. ] |
Заглавие: | |
Какви пари са тия бобини? |
Автор: | wartburg_fen [ Неделя, 25.05.2008 г. 20:37 ч. ] |
Заглавие: | |
аз ги взех по 19.50 лв броя, соленичко ми излезе малко но според мен инвестицията си струва като гледам сега как върви колата |
Автор: | mzeto [ Понеделник, 26.05.2008 г. 18:50 ч. ] |
Заглавие: | |
Вижте аз как съм сложил спортния филтър и се освобаждава малко място: Изпозлвах едната половина от оригиналния маркуч за въдушния филтър тази която е по дебеле в единия край и има метална шайба вътре маркуча. На по-дебелета част от вътрешна гума изрязах една подложка и стегнах филтъра.След това прецених колко ми трябва и го срязах.С една скоба го стегнах към канчето и готово:) |
Автор: | Gosho [ Понеделник, 26.05.2008 г. 23:58 ч. ] |
Заглавие: | |
Вземи си купи един термостат , не задължително унгарски (от много други коли пасват термостатите без никакво преправене- само ако няма дупчица за обезвъздушаване му направи една) и го махни тоя фазер ли е , картон ли е от преде , защото е много анти 3 еднакви нови лули + кабели (и не ги оплитай толкова) тия бобини някак си ги подреди в един ред без толкова много дървен матреал , защото с времето той гние за какъв чеп държиш оная ламарина в която седи оригиналния филтър не мога да разбера За всичко това няма да дадеш повече от 30 лева , а ще ти е доста по приятно |
Автор: | wartburg_fen [ Вторник, 27.05.2008 г. 15:28 ч. ] |
Заглавие: | |
Ето снимки народе който иска да гледа Иво и ти виш...при теб така ли са монтирани на калника http://wartburg.awardspace.com/ |
Автор: | mzeto [ Вторник, 27.05.2008 г. 21:29 ч. ] |
Заглавие: | |
Ако беше моя колата изобщо нямаше да изглежда така;) Един приятел искаше да му сложа филтъра без да махам стария за да можел в студа да мине на него и му го сложих това е! Ето как седят нещата при мен (за сега) http://www.snimka.bg/album.php?album_id=173087&photo=67 http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... &photo=199 |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |