Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Вартбург разграфен до 220? Защо не! http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=5353 |
Страница 1 от 3 |
Автор: | Logrus [ Сряда, 03.07.2013 г. 01:26 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не! | |||||||||
Позволи ми да не се съглася - нито с определението за "смешен двигател". нито с максималната скорост на Шкода 105. Лично аз със същата 105Л съм карал с постоянни 130км/ч и съм я ускорявал до 160 по магистралата - когато около Пловдив все още ставаше за каране. Колкото до максималната скорост на Вартбурга ...... е на моя (скъп спомен) никога не съм "обръщал" километража, но за комбито 110-120км/ч си бяха идеална скорост. Повече не съм и опитвал да вдигна. Дотук със спама. Иначе километража ти е станал добре - интересно ми е какви промени си направил, за да пасне? Как отчита - имаш ли наблюдения каква грешка ти дава сега? Нормалното отклонение е около 5км - при 140 по километраж, всъщност си с около 135. При теб как е? Другото, което ми е интересно е дали имаш трептене на стрелката или се движи плавно? Поздрави |
Автор: | Ivaka [ Сряда, 03.07.2013 г. 11:52 ч. ] |
Заглавие: | Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не! |
Още не е монтиран понеже едва снощи го довърших. Щом го монтирам ще сверявам с друга кола, а после и със сметки по обоборотомер да видим как показва, но в аутодата видях че Джетата фабрично е с гуми 175/70/13 а аз съм с точно такива в момента, така че би следвало да показва правилно. Промените за да пасне - отзад жилото на Вартбурга е с резба, на Фолксвагена с щипка, там се прави втулка с резба, бутона за нулиране не пасва с няколко мм към дупката на стъклото на Вартбурга и се налага рязане на ново стъкло, налага се пробиване на малка дупка(2мм) на задната част на кутията, за да се завие втория винт с който километража се хваща към кутията(първия винт пасва диеално в една от оригиналните дупки), ограничителя на стрелата на 0 е много дълъг и опира в стъклото, налага се да се скъси. Общо взето все дреболии, ама изнервящи |
Автор: | Оги [ Сряда, 03.07.2013 г. 17:35 ч. ] |
Заглавие: | Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не! |
Вярното отчитане зависи не само от гумите, а и от предавката на червяка в скоростите, също и от магнита, увличащ стрелката в механизна ма километража. Ако отчита точно- пусни тото, може да спечелиш. |
Автор: | Ivaka [ Сряда, 03.07.2013 г. 17:56 ч. ] |
Заглавие: | Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не! |
Е нали има стандарти - 1000 оборота на жилото=1 километър. Доколкото знам това е общоевропейски стандарт. |
Автор: | mladen201 [ Сряда, 03.07.2013 г. 18:34 ч. ] |
Заглавие: | Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не! |
Не е така Ивак. Виж на тоя километраж има скоростен индекс 950. Тоест сам можеш да се досетиш. Общо взето километража ти ще лъже. |
Автор: | Ivaka [ Сряда, 03.07.2013 г. 20:30 ч. ] |
Заглавие: | Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не! |
950 е някакво фирмено обозначение, не вярвам фолксваген да пренебрегват общоевропейския СТАНДАРТ 1 оборот=1 метър, ако всеки си прави каквото си иска за какво въобще са тези стандарти? |
Автор: | 1,3 [ Сряда, 03.07.2013 г. 21:30 ч. ] |
Заглавие: | Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не! |
Определено километража не стига за да покаже максималната скорост.Този е много готин и ще стои добре,а и мисля че едва ли би дал чак толкова значително отклонение.Моят е от Лада и мисля че е горе - долу точен.Това е в зависимост и с гумите така че едва ли ще е някакво фрапиращо отклонение.Все пак има стандарт и има някакви допуски. |
Автор: | iei [ Четвъртък, 04.07.2013 г. 09:59 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не! | |||||||||
НЕ е,дори и на VW предавателното число не е еднакво. |
Автор: | Оги [ Четвъртък, 04.07.2013 г. 10:21 ч. ] |
Заглавие: | Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не! |
Айде да не врачуваме, щото практиката ще покаже. Сега има обща Европа, но когато са правени тез коли е имало студена война между капитализма и социализма. Така че да оставим нещата такива, каквито са, може да има късмет и на километражите от джета им се вдигне цената. |
Автор: | mladen201 [ Четвъртък, 04.07.2013 г. 20:36 ч. ] |
Заглавие: | Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не! |
Ивак, не винаги си прав. Аз съм до тук. Казах ти моето скромно мнение, но щом не го приемаш .. |
Автор: | Ivaka [ Четвъртък, 04.07.2013 г. 21:26 ч. ] |
Заглавие: | Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не! |
Не че не го приемам, просто споделям какво знам аз и се надявам истината да се намери някъде по средата Живот и здраве до някой друг ден ще напиша какъв е резултата. |
Автор: | theultimate [ Петък, 05.07.2013 г. 15:11 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не! | |||||||||
950 е предавателно число, има с 935, има и с по-големи от 950. Знам каква мъка е, понеже едно време търсих за моя голф. Освен това фабрично си дават едно 10км/ч отклонение. Няма как да знаеш дали е точен докато не го измериш с GPS. |
Автор: | Ivaka [ Петък, 05.07.2013 г. 19:07 ч. ] |
Заглавие: | Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не! |
Не ми трябва да е точен до 1км/ч, все пак това го няма и при чисто новите коли. По скоро ще сравня с друга кола, и ако показанията са приемливи всичко е ОК. Все пак има и оборотомер, при който скоростта се изчислява много по-точно, а аз както му знам предавателните числа на изуст на вартбурга само един поглед към оборотомера ми стига за да преценя скоростта с почти идеална точност. |
Автор: | 1,3 [ Петък, 05.07.2013 г. 23:11 ч. ] |
Заглавие: | Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не! |
Ами то за шкодата си прав.Мой колега я имаше ама все пак от бившите соц. возила си беше общо-взето нелоша машинка.На фона на масовите си бе икономична за времето си и до скоро даже си вървеше,макар и да не бе кой знае каква мощност.И наистина беше до 180.Не знам инженер конструкторите на вартбург може би така са сметнали за правилно. |
Страница 1 от 3 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |