Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Видове колянови валове за Вартбург http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=5240 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | mrusev [ Събота, 13.04.2013 г. 08:31 ч. ] |
Заглавие: | Видове колянови валове за Вартбург |
Уважаеми колеги, Знае ли някой какво означава "Колянов вал с дискови рамена"- /Х. Илинг 1990 г/ -вместо плътните рамена /а не рязаните за модела 33,1 кв/, в употреба след 15.01.86г. Каква е разликата му в сравнение с този от 6.05.69г/36,8 кв-с плътните дискове/. Дали този вал дава повече мощност и съвместим ли е с предишния маховик и т.н. Ако имате снимка, моля качете я за по-голяма яснота. Благадаря! |
Автор: | Turbo [ Събота, 13.04.2013 г. 10:39 ч. ] |
Заглавие: | Re: Видове колянови валове за Вартбург |
Това и Това са двата различни видове колянови валове при Вартбург, за които аз знам. Вторият е по-новия модел, като двигателите с такъв вал имат 5 коня повече от старите. На тази снимка ги има двата модела един до друг, а ако пуснеш в google едно търсене за wartburg kurbelwelle ще намериш още много снимки, чертежи и др. С толкова мога да помогна аз, иначе тук има доста по-запознати от мен хора, които ще могат да ти обяснят в детайли разлики, съвместимост и т.н. |
Автор: | Ivaka [ Събота, 13.04.2013 г. 16:55 ч. ] |
Заглавие: | Re: Видове колянови валове за Вартбург |
Плътните рамена са същото нещо като рязаните(форма полумесец), само че едните имат балансиращи дупки, а другите нямат такива с цел по-голямо налягане в картера. Дисковите рамена са тези със сферична(кръгла) форма. Всички валове, вграждани на 353 са съвместими помежду си. Тези за 311 обаче за различни. |
Автор: | mrusev [ Вторник, 16.04.2013 г. 19:42 ч. ] | |||
Заглавие: | Re: Видове колянови валове за Вартбург | |||
Оставям 2 илюстрации на това, което подразбирам като обяснение. Нима проблема е само в увеличаването на налягането в картера? На едната илюстрация се вижда и някакво подобрение на смазването. Да знаете нещо повече? Благодаря за отговорите
|
Автор: | Ivaka [ Сряда, 17.04.2013 г. 14:49 ч. ] |
Заглавие: | Re: Видове колянови валове за Вартбург |
Този изрез го има при трабант, той служи за по-лесно навлизане на маслото в биелните лагери, като се предполага че така ще се смазва по-добре. Това е някакъв афтърмаркет рециклиран вал, от завода такъв вал с този изрез на биелата не е излизал. |
Автор: | mrusev [ Сряда, 17.04.2013 г. 16:37 ч. ] |
Заглавие: | Re: Видове колянови валове за Вартбург |
http://www.ldm-tuning.de/en/artikel-6998.htm?a=all Не зная как да коментирам това на линка |
Автор: | Turbo [ Сряда, 17.04.2013 г. 20:27 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Видове колянови валове за Вартбург | |||||||||
Какво те притеснява в този линк? |
Автор: | Ivaka [ Сряда, 17.04.2013 г. 23:17 ч. ] |
Заглавие: | Re: Видове колянови валове за Вартбург |
И какво изобщо ги коментираме тези валове? |
Автор: | Zizi [ Четвъртък, 18.04.2013 г. 23:07 ч. ] |
Заглавие: | Re: Видове колянови валове за Вартбург |
излишно е да казвам, че е оригинален |
Автор: | Ivaka [ Петък, 19.04.2013 г. 10:24 ч. ] |
Заглавие: | Re: Видове колянови валове за Вартбург |
Ако е оригинален - наистина не съм виждал такъв, но човек се учи докато е жив. И понеже биелите на Трабант и Вартбург са абсолютно еднакви на външен вид и размери, като единствената разлика е че трабантовата има този изрез - има ли все пак минимална вероятност този вал да е рециклиран, макар и с оригинални части и оттам да се е сдобил с тези биели? п.с. Сега го загледах - това е колянов вал за 311, явно по това време така са ги правили. |
Автор: | Zizi [ Петък, 19.04.2013 г. 10:29 ч. ] |
Заглавие: | Re: Видове колянови валове за Вартбург |
значи е "рециклиран " в завода производител, когато е произведен- абсолютно чисто нов е, но е стар модел. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |