Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Пуши много
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=5168
Страница 1 от 2

Автор:  ivka [ Неделя, 10.03.2013 г. 22:56 ч. ]
Заглавие:  Пуши много

Здравейте колеги. От скоро имам Вартбург 353 от 84 - та 2Т. При нормално смесване на бензин с маслото Приста за 2Т, от ауспуха излиза много плътен син дим и много мирише на бензин . Имам чувството че не изгаря бензина добре. Сменени са свещите с нови, луфта им е 0,6 мм. Бобините са оригинални. Карбуратора е идеален. Дайте ми съвет какво да направя че това да спре.

Автор:  Bobi-Wan [ Понеделник, 11.03.2013 г. 01:38 ч. ]
Заглавие:  Re: Пуши много

Проблема идва главно от маслото на Приста,което ползваш - най-лошото е,почти всеки колега се е отказал от него чрез Държавен вестник.Всичко друго става,само без Приста и М10Д

Автор:  Оги [ Понеделник, 11.03.2013 г. 11:44 ч. ]
Заглавие:  Re: Пуши много

Ако горенето е наред, а в 3- ти цилиндър /до ремъка/ свещта е мокра- е сцепено платното на бензиновата помпа. Тоз цилиндър дави и отзад мирише на суров бензин. Гори като за световно и прави димна завеса.

Автор:  TTT [ Понеделник, 11.03.2013 г. 12:03 ч. ]
Заглавие:  Re: Пуши много

Цитат:
При нормално смесване на бензин с маслото Приста за 2Т, от ауспуха излиза много плътен син дим и много мирише на бензин


1. Какво разбираш като "нормално смесване"? 1:50 ? 1:40 ?? 1:33 ??? Или "на 10 литра бензин - два пръста масло". И как го измери?

2. Карал ли си я по-дълго или само я припалваш? След 5, 10 или 20 км. каране и достигнат нормален температурен режим пак ли го има тоя "много плътен син дим"?

3. Какъв е цвета на свещите?

4. Четвърто, но не и последно - като го имаш отскоро, бензина в резервоара колко беше, преди да влееш "нормално смесен" и той как е бил смесен? Знаеш ли? А ти какво количество вля?

Засега спирам, че много станаха въпросите.Успех! И пиши!

Автор:  ivka [ Понеделник, 11.03.2013 г. 13:30 ч. ]
Заглавие:  Re: Пуши много

Ако горенето е наред, а в 3- ти цилиндър /до ремъка/ свещта е мокра- е сцепено платното на бензиновата помпа. Тоз цилиндър дави и отзад мирише на суров бензин. Гори като за световно и прави димна завеса.

Проблема идва главно от маслото на Приста,което ползваш - най-лошото е,почти всеки колега се е отказал от него чрез Държавен вестник.Всичко друго става,само без Приста и М10Д

Сменил съм платното на помпата с ново. И правих опит с масло от Щил и после опитах с Приста 2Т. смесвах бензина с маслото в съотношение 23 / 1. Имам чувството че и това количество е много... Четох тук по мненията ви, че може да се намали още количеството на маслото... Бензина не съм вадил от резервуара а бе от външен източник - шише 3 литра. Колата бе загрята до нормална температура.. Сложил съм руски карб. Не обичам чешките...Някога имах Жук и много патих с тези карбуратори! Карба е на Pekar с лек тунинг на жигльорите. Сваля горивото и не се отразява на мощността. С такъв карб карах и нисан блубърд - 2000 куб. Има ли вероятност да се е събрало масло в картера на двг и от там да ми пуши ? Или да са заминали сигментите? Освен това колата явно е карана с различни масла от 10д до 16д ... От къде мога да купя нови сигменти и гарнитура за главата ако реша да правя ремонт. Живея близо до София. И освен това ако реша да сменя двг с друг бих ли могъл да сложа от ауди, голф или друга марка ... Удължаването на предницата не ми е проблем. Нямам намерение да сменям шасито и скоростите!

Автор:  Alehandro [ Понеделник, 11.03.2013 г. 14:42 ч. ]
Заглавие:  Re: Пуши много

Здрасти приятел, според мене проблема ти е или от предозиране на маслото или износени сегменти или цилиндри.

Автор:  Оги [ Понеделник, 11.03.2013 г. 18:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Пуши много

ivka написа:
... смесвах бензина с маслото в съотношение 23 / 1....Има ли вероятност да се е събрало масло в картера на двг и от там да ми пуши ?

1. Зависи какво означава таз пропорция. Ако е на 23 л. бензин литър масло определено маслото е 2 пъти повече. Ако е 23 г. масло на литър бензин е около нормалното.
2. Ако смяташ, че по колата всичко е наред може да я продухаш на някоя магистрала да се очисти мотора.

Автор:  Ivaka [ Вторник, 12.03.2013 г. 13:04 ч. ]
Заглавие:  Re: Пуши много

Повечето възможни причини са причини са отбелязани, а сега виждам че е сменян и карбуратора с някакъв по-голям? Ако въпросния карбуратор дава много богата смес това може да бъде причина за пушека. Разбира се и маслото приста - там и при 20 грама на литър, пак си припушва, а какво да говорим за повече.
Съотношението - НЕ повече от 20 грама на литър, по-малко може.

Автор:  ivka [ Вторник, 12.03.2013 г. 13:28 ч. ]
Заглавие:  Re: Пуши много

нЕ Е ПРИЧИНАТА В КАРБУРАТОРА. ИЗХОДНИТЕ ДИФУЗЬОРИ СА ПО-МАЛКИ И ЖИГЛЬОРИТЕ КОИТО СЪМ СЛОЖИЛ СЪЩО. СПОРЕД МЕН ПРИЧИНАТА Е ИЛИ В МАСЛОТО ИЛИ В СИГМЕНТИТЕ. ПИША С ГЛАВНИ БУКВИ ЗАЩОТО НЕВИЖДАМ С МАЛКИ. ПУШЕШЕ И С ШКОДОВИЯТ КАРБ. НЕГО ГО СМЕНИХ ЗАЩОТО Е ТРУДЕН ЗА РЕГУЛИРАНЕ. В МОМЕНТА В КОЙТО СЛОЖИХ РУСКИЯТ РАЗХОДА ПАДНА. ТОЗИ КАРБ СЪМ ГО ИЗПИТВАЛ И НА ДРУГИ МОТОРИ И ГАРАНТИРАМ ЗА НЕГО.

Автор:  ivka [ Вторник, 12.03.2013 г. 13:46 ч. ]
Заглавие:  Re: Пуши много

ОСВЕН ТОВА ВИ ПОПИТАХ ОТДЕ ДА СИ КУПЯ СИГМЕНТИ И ГАРНИТУРА. НА СТОЧНА ГАРА ИМА МАГАЗИН В КОЙТО ПРОДАВАТ БЪЛГАРСКИ СИГМЕНТИ - ИМАТЕ ЛИ ПРЕДСТАВА ДАЛИ СА ЧИТАВИ КАТО КАЧЕСТВО ?. ПО ПРИНЦИП НЕ МИ СЕ СМЕНЯ МОТОРА С ПО-МОЩЕН ЗАЩОТО ТОЗИ Е ЕЛЕМЕНТАРЕН И МНОГО ПО - ЕФТИН КАТО ПОДДРЪЖКА АКО СЕ ПАЗИ ОТ ПО- МОДЕРНИТЕ...ПРОСТО НЕ ИСКАМ ДА МИ ПУШИ. КОЛАТА КОЯТО ИМАМ Е ПЕРФЕКТНА И МНОГО ДОБРЕ ЗАПАЗЕНА КАТО ЛАМАРИНА. ГАРАЖНА Е И ПЛЮС ТОВА Е НА ШАСИ. МНОГО БИХ ИСКАЛ ДА Я СТЕГНА. ИМАМ ОПИТ С РЕТРО АВТОМОБИЛИТЕ И НЯКОИ РЕМОНТИ НЕ СА МИ ПРОБЛЕМ. НАДЯВАМ СЕ С ВАША ПОМОЩ ДА УСПЕЯ ДА Я ОПРАВЯ И ДА ВЛЯЗА ВЪВ ВАШАТА КОМПАНИЯ. ЕСТЕСТВЕНО С КАКВОТО МОГА И АЗ БИХ ВИ ПОМОГНАЛ....

Автор:  Ivaka [ Вторник, 12.03.2013 г. 15:17 ч. ]
Заглавие:  Re: Пуши много

За гарнитура и сегменти - има магазин в кв. Красна поляна, точния адрес го има в раздел Полезно. Българските сегменти и бутала са с повече от прилично качество, лично моето мнение - по добре от унгарските.
Също така си вземи хубаво масло - например Хускварна, струва между 10 и 15лв литъра, съотношение на смесване - 170-200мл масло на 10 литра бензин, повече не само че не е необходимо, а е и вредно.
Иди някъде да ти направят центровка, щом си от София, може да отидеш при Доктор Зизи, той вече е писал в темата.
Иначе масовите сервизи на Трабант и Вартбург(ако все още има останали такива в София) не ги препоръчвам, не разбират и не изпипват и реално нищо няма да направят.

И да добавя - от износени сегменти колата НЕ ПУШИ! Това все пак е 2т двигател. От запекли сегменти е по възможно, но според мен ако всичко е наред и това няма да се отрази на пушенето...

Пушенето на Вартбурга зависи най-вече от три компонента - центровка на запалване, регулировките по карбуратора и марката на маслото и съотношението на смесване.

Автор:  ivka [ Сряда, 13.03.2013 г. 08:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Пуши много

БЛАГОДАРЯ ЗА ОТГОВОРИТЕ. МИСЛЯ ЧЕ СЕ НУЖДАЕ ОТ СЕРИОЗЕН РЕМОНТ. НЯМА КОМПРЕСИЯ , ГОЛЯМ ЛУФТ ПРИ БУТАЛАТА И МНОГО НАГАР. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ. [smilie=2beers]

Прикачени файлове:
Коментар на файл: ЕТО ГО И ВЪПРОСНИЯТ ОБЕКТ
Снимка0100.jpg
Снимка0100.jpg [ 29.36 KiB | Прегледано 21788 пъти ]

Автор:  Оги [ Сряда, 13.03.2013 г. 15:15 ч. ]
Заглавие:  Re: Пуши много

Налей в цилиндрите по 50 гр газ за фенер или напръскай обилно ВД40 и раздвижи няколко пъти. След като има много нагар много вероятно е сегментите да са спекли от него а с това да разпуснат и вдигне компресията. Щото на стари цилиндри и бутала да сложиш нови сегменти е малко излишно упражнение според мен.

Автор:  ivka [ Вторник, 19.03.2013 г. 12:56 ч. ]
Заглавие:  Re: Пуши много

Оги написа:
Налей в цилиндрите по 50 гр газ за фенер или напръскай обилно ВД40 и раздвижи няколко пъти. След като има много нагар много вероятно е сегментите да са спекли от него а с това да разпуснат и вдигне компресията. Щото на стари цилиндри и бутала да сложиш нови сегменти е малко излишно упражнение според мен.

БЛАГОДАРЯ ЗА СЪВЕТА [smilie=2beers] НЕ СЕ БЯХ СЕТИЛ ЗА ТОВА И ЩЕ ОПИТАМ - ДАНО СЕ ОПРАВИ ЧЕ МИ ОМРЪЗНА ОТ ПУШЕЩИ КОЛИ ОКОЛО МЕН! [smilie=angry]

Автор:  Оги [ Вторник, 19.03.2013 г. 15:21 ч. ]
Заглавие:  Re: Пуши много

С това пушека няма да спре, но ако има спекли от нагар сегменти ще се вдигне компресията.
Горе вече е писано от какво може да пуши. И ако вс. е наред- едно продухване и трябва за да се очисти.
Карането на къси разстояния и крепене в ниските обороти на двутактов мотор особено през зимата предполага отлагания на нагар в него. Возил се е пенсионер, жена или карал Москвич, не е давал газ или някой е прекалявал с маслото- затова картината е такава. Таз машина загрее ли- се кара с газ и маслото колкото и да е причина или не по отношение на пушека - профилактичното продухване е от значение за чистотата и нормалната работа но мотора.
И най-скъпото масло да налееш в значително ниска норма на смесване /15 г на литър да речем/- не е гаранция, че ще спре да пуши. Но сигурно ще спре ако и извадиш душата на някоя магистрала в лявата лента. Стига това да е възможно и да не е опасно евентуално заради други проблеми. После попушва само студена докато излезе конденза. Стопли ли мотора и генерацията- отзад не трябва да се вижда нищо. Ако е чиста, естествено.
При мене Варг никога не е имал проблем с пушек. Но излезе ли на магистрала изкарвах буталата отзад. :wink:

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/