Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

как си прекратявам проблемите с бушончетата
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=4466
Страница 1 от 1

Автор:  tri6kata [ Петък, 11.05.2012 г. 21:53 ч. ]
Заглавие:  как си прекратявам проблемите с бушончетата

аз винаги съм имал проблем с бушончетата, всичко там е мед и яко се окислява, та ми писна вече и си решавам проблема като калайдисах контактната площ :mrgreen: не че е сложно или е голямо откритие, ама ако имате подобен проблем и не сте мислили как да го решите, това е супер елементарния начин, за да се предотврати за винаги [smilie=2beers]

Прикачени файлове:
DSC00190.JPG
DSC00190.JPG [ 67.55 KiB | Прегледано 9277 пъти ]
DSC00188.JPG
DSC00188.JPG [ 67.96 KiB | Прегледано 9277 пъти ]

Автор:  Santa [ Сряда, 16.05.2012 г. 23:13 ч. ]
Заглавие:  Re: как си прекратявам проблемите с бушончетата

Вземи си нормално,почти херметично затварящо се табло и разкарай тая антика.Навремето си го купих от един магазин за камионджйиски части и струваше 12 лева (преди 5 години).Сега и двойно да е станало,пак е далавера.

Автор:  Santa [ Сряда, 16.05.2012 г. 23:45 ч. ]
Заглавие:  Re: как си прекратявам проблемите с бушончетата

Жив съм...обикалям нагоре-надолу.Около началото на седмицата бродих из Калофер и по пътя се запознах с една мацка, дето ми се похвали, че познавала някакъв страшен фен на трабанти, дето имал 15-16 трабанта...Викам си това само ще е доктора, няма кой друг да е.И като каза, че имал и Баркас, вече и тоя 1% възможност за грешка изчезна.За някаква библиотека ми разказваше...ама не запомних кой я е купувал и кой я е продавал...некви такива работи.

За таблото...това корозията е голяма гад.Тръгне ли веднъж някъде, и да я замажеш временно,рано или късно отново ще ти напомни за себе си.Не съм привърженик на калайдисването.Това е временно решение.После го напада калаената чума и проблемът се задълбочава-детайлът изглежда калайдисан,но всъщност контактът там е по-лош.

Автор:  hrisvasilis [ Четвъртък, 17.05.2012 г. 09:20 ч. ]
Заглавие:  Re: как си прекратявам проблемите с бушончетата

ХАйде сега и калаена чума. Калаената чума е явление, при което химичният елемент калай (Sn) се превръща от тетрагоналната β алтропна форма в α форма. Този процес се извършва при ниски температури.
Едно време калайдистваха циганите. Човека го е направил вероятно с тинол със състав калай (Sn) 60 %, олово (Pb) 40 %, което в никакъв случай няма да доведе до гореспоменатото явление. Не и в този живот на автомобила..

Автор:  tri6kata [ Четвъртък, 17.05.2012 г. 11:34 ч. ]
Заглавие:  Re: как си прекратявам проблемите с бушончетата

разбира се че не е с чист калай... ПОК60 мисля че е :mrgreen: но съм сигурен че така контакта ще е много по добър :)

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/