Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Спирачна система на Баркас Б1000
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=4430
Страница 1 от 1

Автор:  mrusev [ Вторник, 24.04.2012 г. 08:22 ч. ]
Заглавие:  Спирачна система на Баркас Б1000

Проблема е, че след няколкократно натискане на спирачката педала блокира окончателно и дори след дни не се освобождава. За да се освободи трябва да се отвори някой щуцер и да падне налягането. Спирачната течност е от Шел уж качествена. Отначало блокира предно ляво колело.
Някой срещал ли е този проблем и как го е решавал.
Баркаса в случая е модел двутактов 1990 г двукръгов(почти като Вартберг 353).
Моето мнение е, че по всяка вероятност нещо в спирачната помпа заклинва, но защо и как не знам, явно ще проличи след отваряне.
Дали има главен спирачен цилиндър, които да става от друга кола за Баркас?
Ако имате мнение и опит - споделете.
Благодаря

Автор:  mrusev [ Вторник, 24.04.2012 г. 21:26 ч. ]
Заглавие:  Re: Спирачна система на Баркас Б1000

Благодаря за съвета Докторе.
Може би трябва да попитам още нещо - дали може да има някаква несъвместимост между
тези последни версии на спирачното масло и устойчивостта на гумата в маркучите?
Имам още една молба - дали някой има електронно копие на Ремонтен каталог на Баркас и такъв за резерви части. Аз сканирах и си направих такова нещо от Ръководство за експлоатация в формат DjVu, но там няма почти нищо по съществено като например схема за обезвъздушаване. Ако на някой му върши работа ще му го изпратя. Дали от Робур би станал гл. спир. цилиндър за Баркас? Поздрави

Автор:  Lachezar Manolov [ Събота, 27.04.2013 г. 09:07 ч. ]
Заглавие:  Re: Спирачна система на Баркас Б1000

mrusev написа:
Проблема е, че след няколкократно натискане на спирачката педала блокира окончателно и дори след дни не се освобождава. За да се освободи трябва да се отвори някой щуцер и да падне налягането. Спирачната течност е от Шел уж качествена. Отначало блокира предно ляво колело.
Някой срещал ли е този проблем и как го е решавал.
Баркаса в случая е модел двутактов 1990 г двукръгов(почти като Вартберг 353).
Моето мнение е, че по всяка вероятност нещо в спирачната помпа заклинва, но защо и как не знам, явно ще проличи след отваряне.
Дали има главен спирачен цилиндър, които да става от друга кола за Баркас?
Ако имате мнение и опит - споделете.
Благодаря!
Аз имам абсолютно същия проблем и ще Ви бъда много, много благодарен да помогнете !!! Предварително БлагоДаря!!!

Автор:  Оги [ Понеделник, 29.04.2013 г. 12:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Спирачна система на Баркас Б1000

Най-вероятно запушен маркуч. Като натиснеш педала- налягането е адско и течността минава през него към спирачния апарат или цилиндърче но на обратно- я няма никаква докато не разхлабиш щуцера. Може да го свалиш и надуеш за проба.
Течностите с по-висок ДОТ са по-безопасни за спирачната система, също и при разливане върху боята, само трябва да се има предвид, че ДОТ 5 е на силиконова основа и не се смесва с останалите, т.к. при доливане с някоя друга може да се пресече.
Защо е изтрит коментара на доктора, предполагам е писал нещо подобно... [smilie=pirat]

Автор:  mrusev [ Понеделник, 29.04.2013 г. 14:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Спирачна система на Баркас Б1000

Благодаря за мненията. Проблема е решен и се оказа изключително досаден и прост - оста/лоста/ с който се регулира празния ход/на главния стирачен цилиндър/ беше в грешно положение, т.е липсваше всякакъв луфт и естествено не се освобождаваше налягането, но се предоверих на майстора от който взех колата след ремонт и там погледнах най-накрая. Естествено минах през увгарските спирачни цилиндърчета отпред, които допълнително ми замътиха проблема, да не споменавам за унгарските накладки и спирачните челюсти, които бяха с такава геометрия че въобще не ставаха за слагане освен след юнашко пилене за да легнат на местото си. Общо взето доста опит и нерви за нещо, което иначе е просто. Поздрави.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/