Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Спирачки, тунинг http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=4018 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | mrusev [ Понеделник, 19.09.2011 г. 22:13 ч. ] |
Заглавие: | Спирачки, тунинг |
Дали някой е пробвал или има информация относно поставяне на серво(хидравлика) на спирачките на Wartburg? Възможно ли е това да се направи със съществуващата помпа? |
Автор: | mladen201 [ Понеделник, 19.09.2011 г. 22:24 ч. ] |
Заглавие: | Re: Спирачки, тунинг |
Незнам как е при варела но трабанта неможе на прави нужния вакуум да захрани севрото - за целта се ползва външна вакуум помпа от пежо 405 1.9 дизел. Ползува се друга тава с помпа - това е най -удачния вариант според мен. Ако варбурга е с 3 тръбички както трабанта ( 2 отпред 1 за назад) Другите са с 4 тръбички - работят по-диагонал - предно дясно с задно ляво и тн. Ако греша ме поправете! |
Автор: | mrusev [ Вторник, 20.09.2011 г. 05:51 ч. ] |
Заглавие: | Re: Спирачки, тунинг |
Да, по принцип трябва да е нещо такова. Интересно каква мощност ще трябва за да се захрани такава помпа, защо по принцип да не е хидравлична, но и там ще стои въпроса със загубата на мощност. |
Автор: | mladen201 [ Вторник, 20.09.2011 г. 15:24 ч. ] |
Заглавие: | Re: Спирачки, тунинг |
Външната помпа работи само и единствено на ток от акумолатора. Незнам, каква загуба на мошност ще имаш? |
Автор: | mrusev [ Сряда, 21.09.2011 г. 22:09 ч. ] |
Заглавие: | Re: Спирачки, тунинг |
Благодаря за информацията. Помпата консумира някаква мощност - примерно 50 вата, та това ще е намаляването евентуално. Има и друг проблем, до колко е надеждна, колко време може да работи непрекъснато и прочее. Ако имате някаква информация споделете я. Мисля, че проблема със спирачките е доста актуален, защото другите коли като че ли започнаха да спират по-бързо от Вартбурга. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |