Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

предавки на Вартбург / Баркас
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=3338
Страница 1 от 1

Автор:  titan racing [ Понеделник, 29.11.2010 г. 23:05 ч. ]
Заглавие:  предавки на Вартбург / Баркас

Здравейте,
Тъй като съм решил да си правя проект Баркас, доста рових във стари теми, но не намирам това, което ме интересува:
Скоростните кутии на Вартбург и на Баркас дали са с еднакви предавателни числа на предавките и на диференциала ?
Някой може ли да ги посочи в цифри?
Благодаря

Автор:  Ivaka [ Понеделник, 29.11.2010 г. 23:10 ч. ]
Заглавие:  Re: предавки на Вартбург / Баркас

Нито кутиите, нито предавателните числа са еднакви.
На вартбурга са:

1. 3.769
2. 2.16
3. 1.347
4. 0.906
диференциал - 4.22

Автор:  titan racing [ Вторник, 30.11.2010 г. 23:34 ч. ]
Заглавие:  Re: предавки на Вартбург / Баркас

Това добре, на Баркаса какви са ?

Автор:  titan racing [ Сряда, 08.12.2010 г. 20:50 ч. ]
Заглавие:  Re: предавки на Вартбург / Баркас

Може би няма да получа търсената информация ?

Автор:  SeaDevil [ Четвъртък, 09.12.2010 г. 19:54 ч. ]
Заглавие:  Re: предавки на Вартбург / Баркас

Предавателни числа на скоростната кутия на Баркас производство 1970 година:
1. 3.925
2. 2.263
3. 1.440
4. 0.967
задна предавка: 3.636
Главно предаване: 5.295.
Справка: тук

Автор:  theultimate [ Петък, 10.12.2010 г. 12:27 ч. ]
Заглавие:  Re: предавки на Вартбург / Баркас

Добавям го в http://2tpower.com/rpm.php

А какъв е стандартния размер на гуми за Баркас? В нета пише това 6.70-13 6PR . Което какво означава - 175/92 R13 ?

Автор:  koce [ Петък, 10.12.2010 г. 14:33 ч. ]
Заглавие:  Re: предавки на Вартбург / Баркас

На Баркас гумите са 6.70/13 диаметъра на гумата е 65 см. Те са с повече платове издържат до около тон една гума и до 6 атмосвери въздух. Гумите 165 R 13 са с диаметър 59.5 см. Или 10% по-малки. 165 R 13 са равни на 165/80/13 по-голямо R от 80 не съм срещал това е височината на гумата от джантата до пътя. За това и скоростната кутия на Баркаса е по-бавна от Вартбурга защото гумите са по-голями и се въртят с по-малко обороти за същата скорост.

Автор:  theultimate [ Петък, 10.12.2010 г. 16:51 ч. ]
Заглавие:  Re: предавки на Вартбург / Баркас

Въпроса е какъв точно размер да въведа в калкулатора като стандартен.

Автор:  koce [ Петък, 10.12.2010 г. 18:03 ч. ]
Заглавие:  Re: предавки на Вартбург / Баркас

Не може да вкараш този размер, той се измерва по друк начин. Тук 6.70 е в цолове шарката на гумата, а 13 цола джантата. При радиалните 165 е ширината на шарката в мм. 80 е процента от ширината на шарката `височината на балона на гумата` и 13 е цола джантата.

http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... #post14785
Малко информация.
6.70*25.4=170мм.
Въвеждаш 170/92/13

Автор:  titan racing [ Четвъртък, 13.01.2011 г. 21:47 ч. ]
Заглавие:  Re: предавки на Вартбург / Баркас

Честита нова година на всички !!!
Бях се отчаял и десетина дена не съм влизал във форума.
Радвам се , че ми предоставяте желаната информация, за което благодаря.
Сега остана да пресметна максималната скорост на отделните предавки.

Автор:  titan racing [ Четвъртък, 13.01.2011 г. 22:00 ч. ]
Заглавие:  Re: предавки на Вартбург / Баркас

Излиза, че предавките имат разлика само около 5-10%, а основната разлика е в диференциала.
Това ме интересуваше, сметнат е все пак за бус плюс товар .
Видях и готовата таблица !

Автор:  titan racing [ Събота, 10.05.2014 г. 23:25 ч. ]
Заглавие:  Re: предавки на Вартбург / Баркас

Здравейте,
бих искал да припомня за моя проект - ,,Баркас,,
Купих го месец Февруари 2013 г. и с бавни темпове започнахме работа по него.
Поради липса на свободно време и застъпване на други доста по-сериозни проекти / при интерес мога да пиша/ вървим стъпка по стъпка.
Баркаса е фургон - товарен. Не беше пален повече от година и половина. но като цяло състоянието му е доста добро. Двигатела е на 28 000 от основен ремонт със сменен и колянов вал, с електронно запалване и след една прецизна настройка на карбуратора ,двигателя заработи перфектно. Купето от долу изненадващо няма никакво петънце ръжда.За сметка на това отвън боята е занемарена само от дясната страна.В общи линии това е състоянието му.
Струва ми се ,че проекта ми е прекалено труден за изпълнение и ще изисква доста труд и търпение, но аз пък си падам по предизвикателства и мисля да го работим до последно.
По принцип харесвам ретро автомобили , заради факта , че са автомомили- история, но много повече ми допадат тунинговани и най-вече състезателни автомобили.
По тази причина решението ми е да вложа идеи, които да комбинират класическия ретро външен вид със по-съвременни технически решения.
Решението ми е да запазим ретро визията и да поработим по спирачки , окачване, двигател , скоростна кутия и кормилна уредба.
Започнахме с демонтаж на четирите барабана и с изграждането на изцяло нова спирачна система с четири диска с размери 286 мм - за 15 Цола джанти, като отпред са вентилирани. Всички лагери и семеринги по главините са сменени , включително направихме преработка на текстолитовия ,,аксиален,, лагер на шенкела , който работи на триене и поема цялата тежест на купето изатруднява въртенето на волана.Заменихме го с търкалящ съчмен аксиален лагер.Следващата стъпка е монтаж на други амортисьори - газомаслени.Предвизил съм джанти 7х15 Цола, които са доста дълбоки - не се сещам за ЕТ размера.Ще наблегнем на боята , за да изглежда перфектно.В близко бъдеще обмислям два варианта за смяна на мотор и скоростна кутия съответно с доработки по охлаждане,изпускателна система , интериор и т.н.Говорейки за смяна на двигател нямам предвид примерно от Жигули , а става въпрос за нещо по-истинско от към конски сили около 170 .Само незнам дали ще ми стигне търпението да го регистрирам с новата придобивка.
Друга основна преработка е кормилната уредба , там се намесваме тотално, тъй като новия размер гуми 205 мм затрудняват управлението в сегащния му вид.

Накратко това е за сега , надявам се проекта ми да Ви е запалил искрата !

Автор:  ivanski [ Неделя, 11.05.2014 г. 05:36 ч. ]
Заглавие:  Re: предавки на Вартбург / Баркас

Много даже.
По това, което обясни си запален доста и действаш систематично -първо спиране и управление, след това двигател.
Чакам снимки.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/