Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
прекъсване в двигателя http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=3175 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | I_V_A_N [ Четвъртък, 30.09.2010 г. 22:56 ч. ] |
Заглавие: | прекъсване в двигателя |
Искам да попитам дали някой може да ми помогне относно следния проблем. От известно жреме насам вартбурга започна да прекъсва. Когато жидях свещите се окоза че свещта на 1-ви цилиндър е зацапана .Смених свещта и спря да прекъсва за няколко дестки километра след това отново същото.Отидох попитах някои познати за съвет и те ме посъветваха следното : смених бензиновата помпа , гарнитурата на гавата ,почистих карбуратора , смених бобините , свещите ,кабелите , чукчетата ,авансовата плочка . Отново спря да прекъсва ,изминах около 10 километра и започна пак да прекъсва.Оказа се че чукчето ,което е за 1-ви цилиндър не работи както трябва ( от него ислиза много силна искра).Смених го на пак не се оправи.Премерих данеби динамото да дава много силен ток , но то си зарежда нормално.Сега за последно слжих още един кондензатор при това чукче (за 1-ви ) цилиндър , за малко се пооправи но пак започна да прекъсва. |
Автор: | montoya [ Четвъртък, 30.09.2010 г. 23:58 ч. ] |
Заглавие: | Re: прекъсване в двигателя |
Провери кабелите от делкото до бобините,може да е протрит някъде и да опира на корпус.Два кондензатора в паралел не е желателно да се вързват,откачи старият и остави новият и виж искрата променя ли се.Провери си и бубината на 1-ви цилиндър може да има вътрешно късо и да минава по голям ток през чукчето, или да е някакъв друг модел. |
Автор: | Bat_Ilko [ Неделя, 03.10.2010 г. 20:15 ч. ] |
Заглавие: | Re: прекъсване в двигателя |
Ако това, че излиза много силна искра от чукчето на 1-ви цилиндър означава, че самото чукче искри, проблемът е в кондензатора. Най-добре размени с кондензатора на друг цилиндър, за който си сигурен, че е изправен, защото като сложиш непроверен кондензатор като нищо може и той да е заминал. Иначе симптомите са подобни на заминал кондензатор. Може и наистина да е протрит кабел, ама аз бих заложил на кондензатор. |
Автор: | I_V_A_N [ Вторник, 05.10.2010 г. 21:05 ч. ] |
Заглавие: | Re: прекъсване в двигателя |
То не точно аз извършвам ремонта а един познат който доста добре се справя с двигателите , понеже аз неразбирам много . Та той сложи кондензатор и при бобината и прекъсването се оправи , и вече седмица върви доста добре. |
Автор: | valyo1912 [ Петък, 22.10.2010 г. 22:44 ч. ] |
Заглавие: | Re: прекъсване в двигателя |
здравейте и аз имам почти същия про свеща постоянно ми цапа,дава силна искра,когато откача другите два цилблем,1 цилиндъриндъра и остава само дефектня колата пали и работи на един цилиндър,а когато свържа и другите цапа свеща и няма мощност,може ли да ми кажете от какво е този проблем,нямам нерви вече с тия двутактови двигатели но любовта ми към върбурга не ми позволява да го хвърля,при чукчетата нямам кондензатори защото сам с електронии за всеки цилиндър,надявам се да ми помогнете |
Автор: | niki_k [ Четвъртък, 25.11.2010 г. 16:54 ч. ] |
Заглавие: | Re: прекъсване в двигателя |
Здравей,колега.Има 2 вариянта да ти зацапва цилиндър-ток,т.е.пробито или много затворено или отворено чукче-провери и центровката.И по лошия-слаба компресия в този цилиндър-премери и трите цил.и ги сравни-трябва да е еднаква. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |