Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

нещо прекъсва
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=314
Страница 1 от 2

Автор:  353 [ Събота, 22.03.2008 г. 22:10 ч. ]
Заглавие:  нещо прекъсва

Днеска направих една разходка около 60 км и колата взе че пак и се скапа вървежа, имам известни съмнения че може да е от бензина и маслото (приста, само такова имаха). Сипал съм 19-20 гр. на литър, пуши съвсем малко. Бензин 95 но взе нещо да прекъсва като дам пълна газ и да чатка от време на време. Преди два дни си беше съвсем наред вдигаше си обороти на първа 40-50 без проблем (дори 55 ! не съм посмял повече), сега на 35-40 почва да чатка яко и не дърпа така леко. Просто се чудя може ли толкова да повлияе това масло, щото преди това бях със някакво гръцко масло, а имам центровка от 2 месеца.

Автор:  Ivaka [ Събота, 22.03.2008 г. 22:16 ч. ]
Заглавие: 

Много ми намирисва на центровка.

Автор:  nKaLiZaTuRa [ Неделя, 23.03.2008 г. 00:39 ч. ]
Заглавие: 

:? пристата е лощо масло лошо .... :evil: личен опит

СМЕНИ МАСЛОТО !!!! :evil:

и аз залагам на масло или центровка 60/40

Автор:  theultimate [ Неделя, 23.03.2008 г. 00:41 ч. ]
Заглавие: 

Ако си вдигал 40-50 на първа, това са си височки обороти и като нищо може да е от маслото - пристата не смазва добре при нормални обороти, камоли при спортно каране.

Автор:  Santa [ Неделя, 23.03.2008 г. 00:57 ч. ]
Заглавие: 

Направо 80 е вдигнал на първа.То след 20 вече имаш усещането,че мотора ще влезе в купето.50 могат да се вдигнат на втора,с мнооого зор.Пробвал съм-вдига до 70 на втора.Като след 50 ускорението се влошава драстично.Само реве,без да набира така.На 70 спира и това да прави.
Това е Вартбург,не Москвич за да вдига такива скорости на тия предавки.
Колкото до Пристата-пълна дивотия е това.Градска легенда.Пристата тук е 5 лева.Лукойла е 4.20.Кой малоумник ще седне да ментосва Приста при това положение?Безсмислено е.Проблемът най-вероятно е от центровка и ако няма някаква чисто механична повреда,тоя варел ще надживее колите на половината раЦери тук,взети заедно като до последния си ден ще си кара пак на Приста.

Може да не е върхът на маслата,ама това демонизиране на пристата е пълна глупост.Ако утре Приста изчезне от пазара,залагам каса бира,че максимум до следващата седмица вече ще си имаме друг "демон".

Автор:  theultimate [ Неделя, 23.03.2008 г. 11:26 ч. ]
Заглавие: 

Пристата не е ментосана, просто заводски не струва. Била е актуална, когато другия вариант е бил м10д. А това за скоростите - може да се гръмнеш. Вчера с трабанта, дето съм му сложил нарочно по-малко предверение за градско, дигнах 40 на първа и просто аз превключих, не беше умрело съвсем, и 60 на втора, като още набираше. С по-голямо предверение и повече ще направи. Вартбурга, като се има предвид че предавателните му числа са по-малки от трабанта, гумите са по-големи и вдига повече обороти, просто ти си уникалната пенсия, че те е страх вече при 50 на втора. Нищо лично, просто с всяко мнение тотално подбиваш и без това жалкия имидж на тия коли. Пожелавам ти по-скоро да махнеш вартбурга и да си вземеш """нормална""" кола, защото от доста време личи тоталната ти омраза и песимизъм към тази марка.

Автор:  Santa [ Неделя, 23.03.2008 г. 13:23 ч. ]
Заглавие: 

Оффф...пак изводи на база теория...Айде стига вече...Гумите са същите като на трабанта.

Автор:  Ivaka [ Неделя, 23.03.2008 г. 14:09 ч. ]
Заглавие: 

Викаш 20 на първа и повече неще а?
Митак, тука в Търново повечето нагорнища са такива, че ако не изцепиш първа до 30-35 втора хич няма да наеме.
Това са 50 на втора пак са глупости.
С моя няма да казвам колко съм правил на втора за да не възникват спорове. Но втора по книжка я дават до 65, така че представи си колко още може да вдигне.

Автор:  ivan [ Неделя, 23.03.2008 г. 14:48 ч. ]
Заглавие: 

Карал сам вартбург 353 с долни скорости сас 70 на втора(собственика не ми даде да го мача повече иначе моеше сигурно и повече а с трабанта рекорда ми е 40 на парва и 80 на втора)

Автор:  Ivaka [ Неделя, 23.03.2008 г. 19:54 ч. ]
Заглавие: 

ivan написа:
Карал сам вартбург 353 с долни скорости сас 70 на втора(собственика не ми даде да го мача повече иначе моеше сигурно и повече а с трабанта рекорда ми е 40 на парва и 80 на втора)


Ми 40 на първа и 80 на втора си е максимума на един вървежен трабант. На гемар правеше такива скорости. И 130 на 4та :twisted:

Автор:  353 [ Неделя, 23.03.2008 г. 22:23 ч. ]
Заглавие: 

Отворих го. Оказа се както предния път, развили се бяха винтчетата на основата с чукчетата. Сега им сложих федер-шайби явно заради това са се развили. Трябва ли да имат федерки по-принцип ? Центровка няма да правя сега.

Автор:  Santa [ Неделя, 23.03.2008 г. 22:25 ч. ]
Заглавие: 

А представяш ли си,ако имаше и пета :)))
Следваща спирка-NY :roll:

Автор:  Nasakoto [ Неделя, 23.03.2008 г. 22:45 ч. ]
Заглавие: 

Мите, песимисте... всяка вечер слушам новините да видя кога ще кажат че си преметнал въжето през някой по-дебел клон и си увиснал, ама не би... очевидно си по-психически стабилен от мен :D

Първа - 30 (може и още), втора - над 65 и под 70, трета... не съм я мъчил над 90

Пак ще ти кажа: спри да правиш генерални и обобщаващи изводи от един частен случай (твоят варц). То е все едно аз да твърдя, че всички вартбурзи дърпат наляво при ускорение. Ми така де - моя щом дърпа, значи всичко от тази марка дърпа наляво (ама само при ускорение).

Автор:  Santa [ Неделя, 23.03.2008 г. 22:58 ч. ]
Заглавие: 

На 3-та-до 100.
Изправарвах едно такси по околоМръсното.За пръв път виждах изплашен таксиджия.В очите му нямаше нищо друго,освен УЖАС...
Човека просто натисна спирачката и изостана далеч назад.
Така,че...за вдигане-вдига.Ама гледай да си сам на пътя.Сред нормалните шофьори има и хора със слаби нерви.Не е сигурно,че ще издържат на шока.

Автор:  Ivaka [ Неделя, 23.03.2008 г. 23:27 ч. ]
Заглавие: 

Първа 55, втора 95, трета до към 140 :twisted:

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/