Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
нещо прекъсва http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=314 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | 353 [ Събота, 22.03.2008 г. 22:10 ч. ] |
Заглавие: | нещо прекъсва |
Днеска направих една разходка около 60 км и колата взе че пак и се скапа вървежа, имам известни съмнения че може да е от бензина и маслото (приста, само такова имаха). Сипал съм 19-20 гр. на литър, пуши съвсем малко. Бензин 95 но взе нещо да прекъсва като дам пълна газ и да чатка от време на време. Преди два дни си беше съвсем наред вдигаше си обороти на първа 40-50 без проблем (дори 55 ! не съм посмял повече), сега на 35-40 почва да чатка яко и не дърпа така леко. Просто се чудя може ли толкова да повлияе това масло, щото преди това бях със някакво гръцко масло, а имам центровка от 2 месеца. |
Автор: | Ivaka [ Събота, 22.03.2008 г. 22:16 ч. ] |
Заглавие: | |
Много ми намирисва на центровка. |
Автор: | nKaLiZaTuRa [ Неделя, 23.03.2008 г. 00:39 ч. ] |
Заглавие: | |
пристата е лощо масло лошо .... личен опит СМЕНИ МАСЛОТО !!!! и аз залагам на масло или центровка 60/40 |
Автор: | theultimate [ Неделя, 23.03.2008 г. 00:41 ч. ] |
Заглавие: | |
Ако си вдигал 40-50 на първа, това са си височки обороти и като нищо може да е от маслото - пристата не смазва добре при нормални обороти, камоли при спортно каране. |
Автор: | Santa [ Неделя, 23.03.2008 г. 00:57 ч. ] |
Заглавие: | |
Направо 80 е вдигнал на първа.То след 20 вече имаш усещането,че мотора ще влезе в купето.50 могат да се вдигнат на втора,с мнооого зор.Пробвал съм-вдига до 70 на втора.Като след 50 ускорението се влошава драстично.Само реве,без да набира така.На 70 спира и това да прави. Това е Вартбург,не Москвич за да вдига такива скорости на тия предавки. Колкото до Пристата-пълна дивотия е това.Градска легенда.Пристата тук е 5 лева.Лукойла е 4.20.Кой малоумник ще седне да ментосва Приста при това положение?Безсмислено е.Проблемът най-вероятно е от центровка и ако няма някаква чисто механична повреда,тоя варел ще надживее колите на половината раЦери тук,взети заедно като до последния си ден ще си кара пак на Приста. Може да не е върхът на маслата,ама това демонизиране на пристата е пълна глупост.Ако утре Приста изчезне от пазара,залагам каса бира,че максимум до следващата седмица вече ще си имаме друг "демон". |
Автор: | theultimate [ Неделя, 23.03.2008 г. 11:26 ч. ] |
Заглавие: | |
Пристата не е ментосана, просто заводски не струва. Била е актуална, когато другия вариант е бил м10д. А това за скоростите - може да се гръмнеш. Вчера с трабанта, дето съм му сложил нарочно по-малко предверение за градско, дигнах 40 на първа и просто аз превключих, не беше умрело съвсем, и 60 на втора, като още набираше. С по-голямо предверение и повече ще направи. Вартбурга, като се има предвид че предавателните му числа са по-малки от трабанта, гумите са по-големи и вдига повече обороти, просто ти си уникалната пенсия, че те е страх вече при 50 на втора. Нищо лично, просто с всяко мнение тотално подбиваш и без това жалкия имидж на тия коли. Пожелавам ти по-скоро да махнеш вартбурга и да си вземеш """нормална""" кола, защото от доста време личи тоталната ти омраза и песимизъм към тази марка. |
Автор: | Santa [ Неделя, 23.03.2008 г. 13:23 ч. ] |
Заглавие: | |
Оффф...пак изводи на база теория...Айде стига вече...Гумите са същите като на трабанта. |
Автор: | Ivaka [ Неделя, 23.03.2008 г. 14:09 ч. ] |
Заглавие: | |
Викаш 20 на първа и повече неще а? Митак, тука в Търново повечето нагорнища са такива, че ако не изцепиш първа до 30-35 втора хич няма да наеме. Това са 50 на втора пак са глупости. С моя няма да казвам колко съм правил на втора за да не възникват спорове. Но втора по книжка я дават до 65, така че представи си колко още може да вдигне. |
Автор: | ivan [ Неделя, 23.03.2008 г. 14:48 ч. ] |
Заглавие: | |
Карал сам вартбург 353 с долни скорости сас 70 на втора(собственика не ми даде да го мача повече иначе моеше сигурно и повече а с трабанта рекорда ми е 40 на парва и 80 на втора) |
Автор: | Ivaka [ Неделя, 23.03.2008 г. 19:54 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Ми 40 на първа и 80 на втора си е максимума на един вървежен трабант. На гемар правеше такива скорости. И 130 на 4та |
Автор: | 353 [ Неделя, 23.03.2008 г. 22:23 ч. ] |
Заглавие: | |
Отворих го. Оказа се както предния път, развили се бяха винтчетата на основата с чукчетата. Сега им сложих федер-шайби явно заради това са се развили. Трябва ли да имат федерки по-принцип ? Центровка няма да правя сега. |
Автор: | Santa [ Неделя, 23.03.2008 г. 22:25 ч. ] |
Заглавие: | |
А представяш ли си,ако имаше и пета )) Следваща спирка-NY |
Автор: | Nasakoto [ Неделя, 23.03.2008 г. 22:45 ч. ] |
Заглавие: | |
Мите, песимисте... всяка вечер слушам новините да видя кога ще кажат че си преметнал въжето през някой по-дебел клон и си увиснал, ама не би... очевидно си по-психически стабилен от мен Първа - 30 (може и още), втора - над 65 и под 70, трета... не съм я мъчил над 90 Пак ще ти кажа: спри да правиш генерални и обобщаващи изводи от един частен случай (твоят варц). То е все едно аз да твърдя, че всички вартбурзи дърпат наляво при ускорение. Ми така де - моя щом дърпа, значи всичко от тази марка дърпа наляво (ама само при ускорение). |
Автор: | Santa [ Неделя, 23.03.2008 г. 22:58 ч. ] |
Заглавие: | |
На 3-та-до 100. Изправарвах едно такси по околоМръсното.За пръв път виждах изплашен таксиджия.В очите му нямаше нищо друго,освен УЖАС... Човека просто натисна спирачката и изостана далеч назад. Така,че...за вдигане-вдига.Ама гледай да си сам на пътя.Сред нормалните шофьори има и хора със слаби нерви.Не е сигурно,че ще издържат на шока. |
Автор: | Ivaka [ Неделя, 23.03.2008 г. 23:27 ч. ] |
Заглавие: | |
Първа 55, втора 95, трета до към 140 |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |