Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Проблем със свеща.
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=3100
Страница 1 от 1

Автор:  ceco [ Понеделник, 06.09.2010 г. 18:01 ч. ]
Заглавие:  Проблем със свеща.

Здравейте, колеги! Сменил съм бобините с ладови, кабели, свещи и лули за известно време всичко беше ОК. От скоро почна да избива свеща на 1-ви цилиндър, (откъм водната помпа) постоянно се налага да сменявам свеща. Центровката е наред, карбуратора е регулиран, евентуално не съм проверявал бензиновата помпа. Въпроса е дали е от нея този проблем?

Автор:  TTT [ Вторник, 07.09.2010 г. 17:40 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със свеща.

Проследи кабела на този цилиндър от плочката с чукчетата до бобините! Провери да не е прекъснат някъде.

Имах подобен случай и се оказа, че ремъка, когато се беше поразкъсал, докато се прибера и го сменя, парче от него беше удряло по шлауха с кабелите и беше "попрекъснал" тоя на първи цилиндър. И - ту има ток, ту няма. Имал съм случай със скъсано ухо на кабел долу на плочката. Така че провери внимателно ел. верига.

Автор:  georgstz [ Вторник, 14.09.2010 г. 20:24 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със свеща.

Най вероятно сегментите на коляновия вал са износени и краде въздух от там,затова не работи цилиндъра.

Автор:  ceco [ Четвъртък, 16.09.2010 г. 13:59 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със свеща.

Това не е добре, звучи като ракова диагноза за двигатела.

Автор:  georgstz [ Четвъртък, 16.09.2010 г. 20:38 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със свеща.

След като смениш свеща и се оправя за известно време,а след това я избива, значи със сигорност е от СЕГМЕНТИТЕ на КВ.

Автор:  georgstz [ Четвъртък, 16.09.2010 г. 20:45 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със свеща.

Заболяването не е раково , сегментите са два ,намазваш ги с графитна смазка и ги монтираш отново ,като внимаваш ключовете на сегментите да са на 180 градуса.

Автор:  ceco [ Петък, 17.09.2010 г. 09:52 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със свеща.

Въпросните сегменти на коляновия вал от двете страни ли са? Зад ремъчната шайба и маховика? Трябва ли да се отваря кортера на двигателя, тогава ще трябва и да се демонтира целия двигател?

Автор:  montoya [ Петък, 17.09.2010 г. 12:17 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със свеща.

Ако смуче въздух от там не си ли вдига и оборотите.

Автор:  speedster [ Понеделник, 22.11.2010 г. 13:57 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със свеща.

Абе сигурно задавам тъп въпрос но на тоя двигател сегменти на коляновият вал ли има?
Или семеринги

Автор:  speedster [ Четвъртък, 25.11.2010 г. 11:05 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със свеща.

Егати верно ли. Нямам опит с двутактови машини.

Автор:  TTT [ Четвъртък, 25.11.2010 г. 11:35 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със свеща.

Е га си проверката [smilie=blowup]

Автор:  speedster [ Четвъртък, 09.12.2010 г. 11:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със свеща.

Не че не вярвам, просто се учудих. Както вече уточних, нямам опит с двигател на Вартбург. Нямам и рекорд за строшени или ремонтирани двигатели.Вартбурга го имам отскоро, и то само защото съм фен на 2Т. Просто го спасих от претопяване и ме кефи. Ако форума е само за знаещи и разбиращи, значи не ми е тук мястото. Но, понеже се занимавам с двигатели, които струват милиони без да преувеличавам, ще споделя следното.Голям процент от проблемите споделени тук, идват от износване на двг, а и като цяло цари такова мнение за двутактовите двигатели, че много бързо се износват и че като не се маже под налягане не си е работа и т.н. глупости. Вярно сравнен с двигател с принудително мазане двутактовия е ощетен, но пък специално за тази цел си има разработени масла, които няма да намерите по бензиностанциите, защото там политиката е друга. Имаше период в тази държава, когато се говореше че ще спират от движение двутактовите, паралелно с рязко влошаване качеството на 2Т маслата. Стратегията е била да се прави само от рециклирани масла върнати от сервизите + остатъчни продукти на дестилационният процес, и по този начин полека лека да се сложи край на 2Т возила. Информацията ми е съвсем от извора с цитиран за пример ЛТ-2Т Микс. Съвсем различен е случая с един реномиран производител на двутактови двигатели като Rotax Bombardier, Husqvarva, Briggs&Stratton и т.н. които разработват масла за своите двигатели.Засега експлоатирам моят Вартбург със синтетично масло на Ротакс, и вероятно ще надживее лъскавата ми нова кола. Вярно, и цената му е висока, но колегата Chaka Zullu много вярно е определил връзката м/у цена и качество. На Husqvarna маслата също са много добри, и то на поносима цена.

Автор:  ceco [ Сряда, 22.12.2010 г. 12:55 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със свеща.

След дълги мъки се оказа, че въпросният първи цилиндър няма компресия. Защо? Напролет ще се разбере, тогава ще разглобя ДВГ-то. Сега просто намерих друг двигател и варгата пак пърпори със стария си глас.

Автор:  georgstz [ Четвъртък, 23.12.2010 г. 09:21 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със свеща.

ceco написа:
След дълги мъки се оказа, че въпросният първи цилиндър няма компресия. Защо? Напролет ще се разбере, тогава ще разглобя ДВГ-то. Сега просто намерих друг двигател и варгата пак пърпори със стария си глас.

Диагнозата излезе ракова.Сместа ти е била бедна заради пропуски на КВ сигментите и най-вероятно ти е повлякло буталото и замазало сегментите.Затова нямаш компресия.
Това е и проблема на първи цилиндър да задира често. :idea:

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/