Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Странен проблем със скоростите
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=3041
Страница 1 от 1

Автор:  stil1 [ Петък, 30.07.2010 г. 18:44 ч. ]
Заглавие:  Странен проблем със скоростите

Здравеите. Имам следния проблем: При изкачване на голям наклон на втора скорост, след това трудно се превключва на трета. При такова изкачване и след това, когато спра и веднага трябва да потегля прави проблем с включването на скоростите. При подължително каране няма проблем с трета и четвърта скорост. Възможно ли е да се е износил съединителя!

Автор:  Bat_Ilko [ Неделя, 01.08.2010 г. 19:33 ч. ]
Заглавие:  Re: Странен проблем със скоростите

Виж по скоро тампона на скоростите да не е скъсан и при продължително натоварване да ти мърда скоростната кутия. На моята като беше скъсан след ръчкане не ми влизаха скоростите.

Автор:  Wartburgman [ Неделя, 01.08.2010 г. 20:33 ч. ]
Заглавие:  Re: Странен проблем със скоростите

А при мен проблема е малко по различен.Примерно карам на трета и се налага да превключа на втора но нестава трябва почти да спра зада включи втора.

Автор:  stil1 [ Неделя, 01.08.2010 г. 23:00 ч. ]
Заглавие:  Re: Странен проблем със скоростите

Както ми бе споменато се оказахте прави, за което благодаря на Bat_Ilko и doctorZizi. Тампона на скоростната кутия се беше скъса/отделил от гумата. След смяна с български такъв се получиха доста вибрации и не-добре регулирани скорости. Регулирах скоростите някакси, но все се губи мощност, т.е. няма този ряз при тръгване и при превключване на скоростите. Регулирах и съединителя, понеже след смяна на тампона се получи разминаване и невъзможност да включвам на задна скорост. При регулиране на съединителя празния ход на педала (2.5 до 4 см.) трябва да се мери от отпуснато състояние или от напълно натиснат педал. Мерси за оказалите съдействие.

Автор:  Wartburgman [ Четвъртък, 19.08.2010 г. 13:34 ч. ]
Заглавие:  Re: Странен проблем със скоростите

Здравейте днеска реших да пробвам на место как се включват скоростите от 1-ва до 4-та си се включват без проблем но като реша да включа от 4-та на 2-ра нестава трябва отново да включа 1-ва и чак тогава влиза 2-ра може ли така както ви го описах проблема да е във синхронизатора.Благодаря ви предварително и дано сте ме разбрали :mrgreen:

Автор:  ChakaZulu [ Четвъртък, 19.08.2010 г. 16:59 ч. ]
Заглавие:  Re: Странен проблем със скоростите

Някой сменял ли е масло на тея кутии от както са сглобени???
Сигурно на 90% никога не са сменяли, това е консуматив като всичко останало и трябва да се сменя на 2 години, както и спирачната течност!

Автор:  Wartburgman [ Четвъртък, 19.08.2010 г. 17:39 ч. ]
Заглавие:  Re: Странен проблем със скоростите

Пробвах го на не запален двигател и при всяко превключване натисках съединителя колата вече е при мен от 5 години и до сега несам сменял маслото на скоростите да ви попитам от къде се източва и какво масло да му сложа.

Автор:  speedster [ Понеделник, 13.12.2010 г. 14:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Странен проблем със скоростите

И защо така?
Имам впредвид защо 75 или 80 ЕП а не 90

Автор:  Ivaka [ Понеделник, 13.12.2010 г. 14:49 ч. ]
Заглавие:  Re: Странен проблем със скоростите

ЕП 90 е много гъсто масло за тая кутия. Може да се ползва само лятото или в държави с топъл климат, но аз като цяло съм против.

А докторе какво ще им стане на скоростите ако се превключват на угасен мотор?

Автор:  TTT [ Понеделник, 13.12.2010 г. 17:49 ч. ]
Заглавие:  Re: Странен проблем със скоростите

Цитат:
ChakaZulu написа: -Някой сменял ли е масло на тея кутии от както са сглобени???
Сигурно на 90% никога не са сменяли, това е консуматив като всичко останало и трябва да се сменя на 2 години, както и спирачната течност!


Който го е сменил с българско 90 ЕР, не е прокопсал, а е имал проблеми най-малко с фрайлауфа. Добре, че навремето ме посъветваха да си намеря 6 долара и да си купя 2 литра "Кастрол 80 ЕР" от Кореком. Скоростната кутия събира по-малко, но такива са разфасофките. От тогава не съм имал проблеми нито със скоростите, нито с фрайлауфа. Дори и зимно време си включват добре. Преди десетина години изрових останалото в едната кутия масло и опресних това в колата. Повече не мисля да го сменям.

Препоръката ми е - търсете си качествено, марково масло с вискозитет 75-80, както казва doctorZizi, сменете го и забравете за този "консуматив". Не гледайте цената, а вискозитета и фирмата - заслужава си, стига да не е менте.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/