Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Бобини http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=2867 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | tsonkov [ Понеделник, 10.05.2010 г. 10:07 ч. ] |
Заглавие: | Бобини |
Здравейте ! Имам следния проблем "Бобините на 2 и 3-ти цилиндър напваро парят, на първи е що годе поносимо" на какво може да се дължи това ? |
Автор: | Nasakoto [ Понеделник, 10.05.2010 г. 10:39 ч. ] |
Заглавие: | Re: Бобини |
Ако си държал по-дълго на контакт, има вероятност бобината, чието чукче е затворено (чийто канал на електронното е задействан) да прегрее и да се поизпече вътрешно, което е свързано с нарушаване на изолацията и окъсяване между някои навивки. Така части от бобината на практика спират да работят, понеже през тях не протича ток докато чукчето е затворено, а когато чукчето се отвори, и магнитната енергия трябва да се трансформира във високо напрежение, тези окъсени участъци "изяждат" част от магнитната енергия, и я преобразуват в топлина. С три думи: пробвай други бобини. Или пък маркирай тези, за да знаеш коя коя е, и им размени местата. Ако двете печащи пак пекат - смело можеш да ги обявиш за изтрещели и да им търсиш заместници P.S. Трабанта не беше ли само с две бобини?... |
Автор: | tsonkov [ Понеделник, 10.05.2010 г. 12:02 ч. ] |
Заглавие: | Re: Бобини |
проблема, е че прегряват по време на движение на колата и като я карам на по-високи обороти след 2-3 мин направо почва да гасне, като я угася и почакам малко се оправя, ако не я зоря, що годе върви ! |
Автор: | Ivaka [ Понеделник, 10.05.2010 г. 17:24 ч. ] |
Заглавие: | Re: Бобини |
Провери си разтоянието на чукчетата, обикновенно ако е под 0.4мм започват да греят бобините, тъй като времето за натрупване е много. |
Автор: | tsonkov [ Понеделник, 10.05.2010 г. 17:26 ч. ] |
Заглавие: | Re: Бобини |
Възможно ли е да са кондензаторите на плочката ? Да са изсъхнали ? |
Автор: | montoya [ Понеделник, 10.05.2010 г. 22:39 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Бобини | |||||||||
Ако прекъсне или пробие кондензатор,няма да работи съответният цилиндър. |
Автор: | TTT [ Петък, 14.05.2010 г. 17:37 ч. ] |
Заглавие: | Re: Бобини |
Според мен най-добрият съвет е: ПОДМЕНИ ГИ С НОВИ ЗА ЛАДА И при мен грееха, насочвах въздух да ги обдухва,подменях ги с български, с оригинални немски втора употреба, комбинирах тия, които най-малко греят (а оригинални и български са с различен диаметър и има проблем с фиксирането) и си мислех, че решавам проблема.Но всичко беше временно и относително. Преди 3 години си купих 3 нови бобини за Лада. Пазарих се, защото бяха по 18.50, но за "количество" успях да сваля цената на 15 лева бройката. Купих си и комплект кабели за тях - 5 лева. Може да ви се вижда много скъпо, но трета година нямам никакви проблеми с бобини, кабели, лули, свещи. Пали от раз, има силна искра, не цапа свещи и сигурно съм спестил парите от намаления разход и подмяната на свещи. Защото и в тях съм се съмнявал и съм ги сменял. Да не говоря за удоволствието от липсата на проблеми в тази "област" на Вартбурга. Каквото и да си говорим, в крайна сметка всичко опира до пари. |
Автор: | Ivaka [ Петък, 14.05.2010 г. 18:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: Бобини |
И аз подкрепям идеята за ладови бобини. Вече трета година съм с такива и нямам никакви проблеми. Тук обаче искам да подчертая, че и с оригиналните вартбургови бобини НИКОГА не съм имал проблеми - а съм карал и с български и с немски. Смених ги с ладови, защото ми подариха въпросните и го направих просто за пробата. Резултата - малко по стабилна и мека работа на празен ход и ниски обороти. Нищо дуго. Промяна в разхода не усетих. |
Автор: | wartburg_fen [ Вторник, 18.05.2010 г. 22:07 ч. ] |
Заглавие: | Re: Бобини |
Подкрепям ладовите бобини, точно по същия начин грееха, цапаха се яко свещите, понякога след дълго каране гаснеше и нямаше палене. След смяната им с ладови там не е пипано по колата вече |
Автор: | Santa [ Понеделник, 24.05.2010 г. 00:38 ч. ] |
Заглавие: | Re: Бобини |
Тук има едно място,на което продават нови български бобини за 353. Но и аз залагам на ладовите.Доказали се се във времето.Бобините за тия коли така или иначе нямат защита от прегряване. |
Автор: | ivanski [ Сряда, 23.06.2010 г. 13:44 ч. ] |
Заглавие: | Re: Бобини |
На последната среща в Пловдив, Nasakoto ме осветли, че бобините ми били Ладови. Това, което пише на тях е : Б117 - А 12V 8А Сделано в Болгарии Така че, ладовите бобини стават и за нормален трабант. За сега се справят доста добре . |
Автор: | TTT [ Четвъртък, 24.06.2010 г. 11:56 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Бобини | |||||||||
siso написа:
И по-точно са изработени в "Елпром" Елхово |
Автор: | ceco [ Вторник, 29.06.2010 г. 12:47 ч. ] |
Заглавие: | Re: Бобини |
И аз да съм с ладови бобини, вече по-малко отварям капака на двигателя и празния ход е по- стабилен! Определено съм доволен, е всичко си има цена. |
Автор: | hrisvasilis [ Понеделник, 25.10.2010 г. 20:45 ч. ] |
Заглавие: | Re: Бобини |
Да попитам, за да не отварям нова тема: бобини от вартбург с чукчета стават ли за трабант с електронно запалване? |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |