Автор |
Съобщение |
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Проблем с отчитането на нивото на бензина
Преди няколко дена напълних резервоара почти до горе и след като изминах около 160-170км показанието на уреда за нивото на безниза в резервоара остана непроменено. Светят всичките лампи, като последната премигва от време на време. Съмнявам се Вартбурга да е спрял да гори бензин и да се движи само на добра воля, затова ще съм благодарен ако дадете идеи как мога да реша проблема.
_________________ GameOn
|
Понеделник, 20.09.2010 г. 20:25 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Проблем с отчитането на нивото на бензина
Проблемът е, че в момента лампите светят точно по същия начин както когато заредих. Непосредствено след зареждането последната зелена премигваше и сега, 160-170км по-късно, пак е същото. Не трябваше ли поне премигващата да угасне напълно след такъв пробег? Друг път дори и само наклона на пътя оказва влияние на показанието на уреда, а сега си стои на едно ниво и не мърда откакто съм заредил. Не ми се струва реално.
_________________ GameOn
|
Вторник, 21.09.2010 г. 02:00 ч. |
|
|
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
Re: Проблем с отчитането на нивото на бензина
Спокойно, не се притеснявай. Продължавай да си караш и ако след 200-220 км не изгасне най-десния диод, тогава търси причина. Когато съм пълнил резервоара "до дупка", т.е. до ръба на гърловината, за да засека разхода (с нулиране на дневния километраж), при нормално и икономично каране съм изминавал около 200 км и повече, преди да изгасне свтодиода.
|
Вторник, 21.09.2010 г. 10:03 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Проблем с отчитането на нивото на бензина
Въпросът е че аз не бях напълнил съвсем до горе резервоара, а някъде около 35 литра горе-долу. Както и да е, днес свалих поплавъка и като го монтирах пак последния диод изгасна. Не съм пипал нищо по поплавъка, просто го извадих поогледах го, всичко ми се видя наред и го сложих обратно. Благодаря за съветите.
_________________ GameOn
|
Сряда, 22.09.2010 г. 18:36 ч. |
|
|
Gosho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч. Мнения: 134 Местоположение: Русе
|
Re: Проблем с отчитането на нивото на бензина
Е по груби сметки при тия литри, разхода на колата и пробега който си направил, би следвало да изгаснат и двата Извади пак нивомера, намери си помагач, или гледай уредите от далеч и си направи следният експеримент. Докрай на долу, докрай на горе, дали изгасват/светват всички индикатори. По средата дали светят половината. Ако всичко е наред, после тая тел се криви за настройка.
_________________
|
Четвъртък, 23.09.2010 г. 12:51 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Проблем с отчитането на нивото на бензина
Добра идея, може да пробвам, въпреки че всичко вече ми изглежда наред. След вече около 400км преход оранжевия диод свети постоянно,а първия зелен премигва. Някой знае ли всеки диод на колко литра съответства?
_________________ GameOn
|
Неделя, 26.09.2010 г. 18:08 ч. |
|
|
Gosho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч. Мнения: 134 Местоположение: Русе
|
Re: Проблем с отчитането на нивото на бензина
По спомен: Червената 6, останалите по 9. Внимавай да не останеш някъде без бензин след 400 км и все още мигащо зелено Така излиза че караш най-икономичния варц на планетата и не само
_________________
|
Понеделник, 27.09.2010 г. 09:23 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Проблем с отчитането на нивото на бензина
Този целия пробег е извънградско като съм вдигал над 100км/ч само при изпреварвания и даже гасях двигателя по някои по-дълги спускания. 1-2 пъти за проба само вдигнах 130км/ч но съвсем замалко.
_________________ GameOn
|
Понеделник, 27.09.2010 г. 09:44 ч. |
|
|
Gosho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч. Мнения: 134 Местоположение: Русе
|
Re: Проблем с отчитането на нивото на бензина
Добре де с 35 литра почваш и минаваш 400 км. Имаш 6+9+ минимум 1 литър от зелената. Това са 16 литра. Искаш да кажеш че можеш да го накараш да гори 4,7 Никога нямаше да го спрат от производство тоя двигател тогава. П.С. Всички заводски разходи се мерят по една директива в която се казва че колата трябва да се движи със 100 км/ч по равен път и други мижави условия. Та на тоя разход може да завиди дори един съвременен турбо дизел...
_________________
|
Понеделник, 27.09.2010 г. 09:54 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Проблем с отчитането на нивото на бензина
Ами значи трябва да върнат в производство Вартбург 353 и да спрат от производство всички съвременни турбо дизели. Не виждам какво толкова те притеснява. С удоволствие бих си купил един чисто нов Вартбург. Километража ми е верен(проверено), показанието на уреда за бензина вече е вярно(проверено по твоя метод) и така като гледам просто не съм преценил правилно колко бензин съм имал в резервоара преди да налея 30 литра на бензиностанцията и съм имал повече от 35 след зареждането. Доколкото си спомням преди да заредя светеше червения диод, а оранжевия премигваше от време на време, но не знам колко вярно е било това показание като се има предвид, че колата не беше карана 9 месеца преди това.
_________________ GameOn
|
Понеделник, 27.09.2010 г. 23:54 ч. |
|
|
Gosho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч. Мнения: 134 Местоположение: Русе
|
Re: Проблем с отчитането на нивото на бензина
Taка проверяваш дали нивомера и индикаторите работят коректно. А вече после трябва да си го калиброваш според горивото което имаш в резервоара. По спомен поплавака беше на една тел хем дълга, хем тънка - лесно се разбутва, но пък е лесно и да си я настроиш Не е болка за умиране това. Тия уреди никак не са еталон за точност, но важното е да си сигурен, че няма да останеш без бензин П.С. Никой не може да ме убеди, че двутактов вартбург може да харчи под 5/100
_________________
|
Вторник, 28.09.2010 г. 08:21 ч. |
|
|
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
Re: Проблем с отчитането на нивото на бензина
Gosho: Така е! Тия уреди не са еталонни, нито измервателни, а само информационни. Горе-долу, чат-пат. За разхода - 3 години го засичах по маршрута София - Созопол и обратно (през Троян и Беклемето или Габрово и Шипка). Разстояние - 460...470 км от бензиностанцията в квартала до тая преди разклона за Созопол. Резервоара се пълни до ръба на гърловината. И при тръгване, и при пристигане. Всички останали приказки - влях толкова, минах толкова - са "ала-бала". Разход - 6.5 на отиване, 6.7 на връщане. Чак на третата година проумях защо на връщане ми даваше по-голям разход. Надморската височина между крайните точки. Не съм пътувал икономично, а "нормално". Натоварен като за море, със семейството и 90-120 в зависимост от пътя и обстоятелствата..
|
Вторник, 28.09.2010 г. 08:43 ч. |
|
|
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
Re: Проблем с отчитането на нивото на бензина
П.С. Вместимостта на резервоара е 42 литра до гърловината. Ако ви налеят повече, значи ви лъжат. И - трябва да отидете с напълно празен резервоар, за да събере толкова. Правил съм го навремето - дърпали са ме с въже до кватрталната. Но и уредите на колонките отчитаха вярно. Често им правеха метрологичен контрол. А сега - май всяка втора бензиностанция ни прецаква.
|
Вторник, 28.09.2010 г. 08:51 ч. |
|
|
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
Re: Проблем с отчитането на нивото на бензина
Така е! Тия уреди не са еталонни, нито измервателни, а само информационни. Горе-долу, чат-пат. За разхода - 3 години го засичах по маршрута София - Созопол и обратно (през Троян и Беклемето или Габрово и Шипка). Разстояние - 460...470 км от бензиностанцията в квартала до тая преди разклона за Созопол. Резервоара се пълни до ръба на гърловината. И при тръгване, и при пристигане. Всички останали приказки - влях толкова, минах толкова - са "ала-бала". Разход - 6.5 на отиване, 6.7 на връщане. Чак на третата година проумях защо на връщане ми даваше по-голям разход. Надморската височина между крайните точки. Не съм пътувал икономично, а "нормално". Натоварен като за море, със семейството и 90-120 в зависимост от пътя и обстоятелствата.. П.С. Вместимостта на резервоара е 42 литра до гърловината. Ако ви налеят повече, значи ви лъжат. И - трябва да отидете с напълно празен резервоар, за да събере толкова. Правил съм го навремето - дърпали са ме с въже до кватрталната. Но и уредите на колонките отчитаха вярно. Често им правеха метрологичен контрол. А сега - май всяка втора бензиностанция ни прецаква.
|
Вторник, 28.09.2010 г. 08:53 ч. |
|
|