Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Още 2 проблемчета
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=198
Страница 1 от 2

Автор:  Turbo [ Неделя, 02.03.2008 г. 18:58 ч. ]
Заглавие:  Още 2 проблемчета

Не съм с особено големи технически познания по Вартбурга и може да ви се сторят тъпи въпросите ми, но това няма значение. Единият проблем е че педала на газта ми е много твърд. Вероятно жилото е започнало да се къса. Лесно ли се сменя и колко горе долу струва ново?

Другият проблем е че педала на съединителя не се връща докрай. Не че се отразява по някакъв начин на смяната на предавките или на вървежа, но просто стои малко хлътнал. На какво се дължи това и лесно ли се оправя?

Автор:  Bobi-Wan [ Неделя, 02.03.2008 г. 22:50 ч. ]
Заглавие: 

и моят стои леко хлътнал,от време на време се оправя обаче!

Автор:  Ivaka [ Неделя, 02.03.2008 г. 23:45 ч. ]
Заглавие: 

Проблема с педала на газта - първо пробвай да смажеш жилото, ако се оправи си ок.
Ако не се оправи си вземи ново, струва 6-7 лева. Проблема обаче е че почти винаги идва по дълго. Налага се да се разпои накрайника към карбуратора и да се премести малко като по този начин жилото се скъсява(разбира се предварително си взимаш мярка). Жилото се сменя много лесно, развива се от карбуратора(още като погледнеш ще разбереш как става) а откъм педала е малко по шантаво закачено и се откача с помощта на малка отверка и мърдане на педала до улучване на съответното положение при което "съчмата" да излезе настрани.
Като слагаш новото жило регулирай старателно хлабината му - не трябва да напряга лостовата система и трябва да има малък свободен ход.

Колкото до съединителя - това е често срещан проблем, като аз все още не съм установил 100% причината му. Пробвай да гресираш жилото и може да се оправи. Някои твърдят че това ставало като заминава притискателя, но аз съм виждал и коли с нов притискател при които го има това явление.

Автор:  Santa [ Понеделник, 03.03.2008 г. 00:50 ч. ]
Заглавие: 

За жилото...има разлика между жилата за стария еднокамерен карбуратор и чешкия.За стария модел е една идея по-дълго.Около сантиметър."Проблем" надали имаш.Просто е клеясало.Жилото е така поставено,че боклуците лесно се набиват вътре в кожуха.И....клеясва.Сваляш всичко,ВД-40,евентуално нафта после яко грес.Има едни гумени накрайници за жила...продават ги в магазините за велосипедни части и байкърите много ги уважават,понеже пазят жилата от кал и гнус.Сложи и на варела такова-няма да ти се разсърди.Ново жило...не е 6-7 лева.Към 20-30 беше като питах последно.Другия вариант-ако новото дойде по-дълго,сложи му един метален пръстен и получаваш същия ефект.Разликата наистина е малка-1-2 см.

За педала...И моя стана така в един момент.Причината не е в никакъв притискател.Притискателя си е стандартна звезда.Тя или се чупи и става на парчета,или работи.Обаче на самата вилка,движеща лагера на притискателя,имаш една пружина.Сваля се лесно.Свали я и я прегледай.Тя си има съвсем точно определена стегнатост.Ако отпусне,педала спира да се връща.Стандартен тест-ако можеш да разпънеш тая пружина с пръсти,значи не стува.Трябва да се разпъва трудно.При това доста трудно-с големи клещи.

Автор:  Ivaka [ Понеделник, 03.03.2008 г. 01:29 ч. ]
Заглавие: 

Да бе да 30 лева за жило!!!! Тва кога го сънува??? ГАРАНТИРАМ ЧЕ ЖИЛОТО Е ПОД 10 ЛВ.
Моето го сменях преди година и половина и ми струваше 6-7 лева.

Автор:  goro-varna [ Понеделник, 03.03.2008 г. 13:09 ч. ]
Заглавие:  ф

при мен имеше подобен проблем с съединителя , като смазах оста на педалите се пооправи малко.

Автор:  montoya [ Вторник, 04.03.2008 г. 00:42 ч. ]
Заглавие: 

И аз мисля,че проблема със съединитела е от пружината.

Автор:  Turbo [ Вторник, 04.03.2008 г. 08:17 ч. ]
Заглавие: 

Благодаря за съветите. Ще се занимавам някъде към четвъртък - петък, защото не съм си в Плевен сега. Иначе за жилото и аз се съмнявам да е толкова скъпо, то немско от ldm-tuning.de струва 6-7 евро. Въпроса е дали е по-добре ако е здраво оригиналното само да се раздвижи или направо да купувам ново. Знам ли ги унгарците дали не са успели да напраявят някое фалшиво жило което да се къса прекалено лесно.

Автор:  theultimate [ Вторник, 04.03.2008 г. 09:11 ч. ]
Заглавие: 

Моят съвет е винаги да имаш в багажника жило за съединител и газ, защото не знаеш кога ще те изостави на пътя. Като така и така нямаш, ако намериш под 10лва жило направо раздвижи старите, прати ги в багажника и карай с новите, като и тях смажеш обилно преди да ги монтираш.

Автор:  TTT [ Вторник, 04.03.2008 г. 12:30 ч. ]
Заглавие: 

... За жилото на съединителя...

Уважаеми колеги, не забравяйте, че педалите на съединителя и спирачката са заедно на една ос и на нея има гресьорка!

По-трудното движение и невръщане докрай може да се дължи евентуално и на несмазване на този възел. Дори на един братовчед му блокира педала, защото никога не беше го гресирал.И му блокира в Чехословакия или Унгария - не помня вече. Беше отишъл на екскурзия с Вартбурга.

Автор:  iei [ Вторник, 04.03.2008 г. 16:01 ч. ]
Заглавие: 

Гресирането е истината,най-вече самото жило.Ако са здрави маншончетата и се гресира от време на време няма да има нужда да се носи резврвно,както написа колегата theultimate.

Автор:  theultimate [ Вторник, 04.03.2008 г. 16:18 ч. ]
Заглавие: 

Не става въпрос дали има нужда. Въпроса е какво губиш и какво печелиш ако си носиш в багажника основни инструменти, ремък, запалване, бобина и жила. Губиш някакво незначително (на вартбурга буквално незначително) място в багажника, а печелиш сигурност на пътя и си спестяваш някой провален ден и яко набутване за пътна помощ/такси.

Автор:  iei [ Вторник, 04.03.2008 г. 18:36 ч. ]
Заглавие: 

Жилото е едно от най-надежните неща.Иначе ако речеш да предвидиш
всичко,което може да се повреди в една 20-30 год. кола със сигурност
няма да ти стигне багажника.

Автор:  Turbo [ Събота, 08.03.2008 г. 14:36 ч. ]
Заглавие: 

Ходих при майстор за проблема от другата ми тема в раздела и оправихме и нещата от тази тема :D . Педала на съединителя се оправи със стабилно гресиране и сега е идеален, а жилото на газта просто беше клеясало. След гресиране се пооправи и то, но не стана точно както трябва да е. Човека ме посъветва при следващото ми ходене при него да купя ново и да го сменим. Само за информация жилото за газта в плевенския магазин за Вартбург струва 5,50лв.

Автор:  kocta [ Събота, 08.03.2008 г. 15:32 ч. ]
Заглавие: 

Имам едно за 353 в мазето.Направо ти го подарявам,ново е ;)

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/