Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Работи на 1-2 цилиндъра 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение Работи на 1-2 цилиндъра
Бях пуснал тема за този проблем в стария форум, някои от вас може би ще си спомнят. Проблема накратко е че независимо с какви кабели и свещи е колата, губи мощност и работи на 1-2 цилиндъра. Преди се оправяше за кратко като сменя свещите, но сега колкото и комплекта да сменям няма ефект. Бобините са сменени с български преди няма и година. Днес забелязах, че едната от тях грее. Не пареше, но беше загрята при това без да съм палил колата. Само сложих акумулатора, който бях свалил за зареждане преди това, държах известно време на контакт понеже оправях неработещи мигачи и като пипнах неволно бобината на 1-ви цилиндър установих ,че е доста топла, а другите 2 си бяха абсолютно студени. Вреоятно ще трябва да се ходи при майстор, но в момента нямам пари, така че ако дадете някакви идеи на какво може да се дължи проблема и как да го оправя ще съм ви благодарен.


Събота, 23.02.2008 г. 20:52 ч.
Профил WWW
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Бобината обикновено грее когато едното чукче седи постоянно затворено.


Събота, 23.02.2008 г. 21:23 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Когато двигателя не работи, обикновено едното чукче е затворено, докато другите две са отворени. През бобината протича ток, при това доста силен, и така може да изгори много лесно. Правиш ли го това редовно? Ако да - готви се пак да сменяш бобина. Коя - ще разбереш като покараш колата 10-тина километра, отвориш бързо капака и ги пипнеш трите. Която е най-топла - тя е беладжийката.

Моят съвет: не си дръж колата на контакт без да запалиш повече от 10 секунди.


Събота, 23.02.2008 г. 23:19 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Наско е прав.Грее тая бобина,защото това чукче е затворено.Принципно нормалните коли си имат едни дивотии по бобината....забравих как се казваха..... (Вариатори - by Nasakoto) Това е една джаджа...дето колкото повече се грее,толкова повече си качва съпротивлението и съответно-намалява товара върху намотката на бобината.Източногерманците,по някаква неизвестна за мен причина,са ни спестили тая екстра.Всички коли с тия прости бобини...Вартбург,Трабант,Жигула и т.н. страдат от зле работещи бобини при често каране извънградско в "икономични" режими.Това по идея са режими,където оборотите на мотора са ниски до средни.Времето,през което чукчетата стоят затворени е повече,от там повече греят и бобините.И в един момент започват да не работят както трябва.

Конкретно за твоята кола-иди да ти премерят компресията.Дай да свалим подозренията в чисто механични проблеми,после ще търсим електрическите....


Неделя, 24.02.2008 г. 00:36 ч.
Профил ICQ
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
Аз не го правя редовно това, но колата я имам от няколко месеца и не знам какво точно е правил предния собственик. Оставих я на контакт някъде около 3-4 пъти за по 10-15 секунди, но това няма значение защото няколко часа по-късно слязох при колата да проверя какво става и същата бобина пак си беше топла. При тази проверка изобщо не съм давал на контакт и не съм правил нищо, просто отворих капака и пипнах бобините. Явно си грее постоянно независимо дали е наконтакт. В момента съм откачил клемите на акумулатора.

Ясно е че ще се ходи при майстора ама ще видим кога ще е. Благодаря за отговорите.


Неделя, 24.02.2008 г. 01:50 ч.
Профил WWW
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Опааа.... тука работата става дебела... Да са ставали къси съединения по тази кола?


Неделя, 24.02.2008 г. 01:53 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
Nasakoto написа:
Опааа.... тука работата става дебела... Да са ставали къси съединения по тази кола?


Не си спомням да е имало такива случаи откакто е моя, ама предишния собственик се е правил нещо на майстор защото на таблото има някакви 2 допълнително слагани бутона, 2 светотдиода и една цяла джаджа със 7 светодиода. Единия светка като дам на контакт, два като пусна задна, два като натисна спирачката и два като съм пуснал габаритите.


Последна промяна Turbo на Неделя, 24.02.2008 г. 02:02 ч., променена общо 1 път

Неделя, 24.02.2008 г. 01:55 ч.
Профил WWW
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Няма никакво друго логично обяснение бобината да ти грее, без да е на контакт, освен да имаш късо съединение някъде по системата, ама тогава няма да можеш да я изгасиш, така че и това отпада. Като извадиш ключа, свети ли ти лампата за зареждането? Като я оставиш по-дълго време без да я палиш (около седмица примерно) пада ли много акумулатора ?


Неделя, 24.02.2008 г. 02:01 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
Като извадя ключа всичко си изгасва. Случвало се е да не я паля и по 2 седмици без да откачам акумулатора и като пробвам да запаля стартера си върти здраво.


Неделя, 24.02.2008 г. 02:06 ч.
Профил WWW
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
само не тръгвай като мен да пипаш по инсталацията без да си означиш кой кабел от къде е.Аз разчитах на схемата само и се вкарах в беля.Цветовете не отговарят.Нищо общо със схемите.Гледах и на комшията варела-същата работа.Хорта в завода просто са слагали кабели каквито имат,без да държат сметка за цветове.Спазвани са приблизително-само едноцветните.Шарените са слагани едни към нещо си.Така,че...внимателно с инсталацията,че после се възстановява много много трудно.


Неделя, 24.02.2008 г. 20:07 ч.
Профил ICQ
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
Аз мисля изобщо да не правя опити да отстранявам проблема сам. Веднага щом имам възможност ще го закарам на майстор.


Понеделник, 25.02.2008 г. 19:31 ч.
Профил WWW
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 22:51 ч.
Мнения: 28
Мнение 
Значи колега от това което казваш си мисля че най-вероятно се нуждаеш от нова центровка и въобще проблема май наистина е в чукчетата.Не знам от къде си но аз преди да сложа електронното на моята кола ходех за центровка пък и въоще за всичко(още ходя от време на време) при един маистор в Самоков.Та той ми правеше центровката за 10лв. и бях много доволен.Така че просто трябва да се поинтересуваш и не мисля че ще ти вземат много пари.

_________________
Wartburg ist the best!!!


Четвъртък, 28.02.2008 г. 21:47 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
mvr_boy написа:
Значи колега от това което казваш си мисля че най-вероятно се нуждаеш от нова центровка и въобще проблема май наистина е в чукчетата.Не знам от къде си но аз преди да сложа електронното на моята кола ходех за центровка пък и въоще за всичко(още ходя от време на време) при един маистор в Самоков.Та той ми правеше центровката за 10лв. и бях много доволен.Така че просто трябва да се поинтересуваш и не мисля че ще ти вземат много пари.


От Плевен съм и майстора при който ходя също взима по 10лв за центровка. Дано наистина това да се окаже проблема, а не нещо по-сериозно.Благодаря на всички за отговорите и съветите. Ще пиша какво се е оказало


Петък, 29.02.2008 г. 00:48 ч.
Профил WWW
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
В крайна сметка се оказа че проблема е бил в едно от невероятните ел. подобрения които е правил предишния собственик на колата. "Подобрението" е един ключ сложен на минусовия кабел на акумулатора. Целта е била със завъртането на този ключ да се прекъсва захранването и пълчищата от крадци желаещи да задигнат моя Вартбург да се стъписват от факта, че не могат да запалят колата и да бягат панически :lol: Майстора ми направи и една профилактична безплатна центровка и сега колата се движи нормално.


Събота, 08.03.2008 г. 14:44 ч.
Профил WWW
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч.
Мнения: 230
Местоположение: Sofia - Bulgaria
Мнение 
Казва се ключ маса и би трябвало да спира тока на цялата кола.Хем за сигурност хем и за безопастност :) Ако не ти трябва ми го подари :lol:

_________________
Изображение
Изображение


Събота, 08.03.2008 г. 15:31 ч.
Профил ICQ WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов