Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

разход
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=1533
Страница 1 от 2

Автор:  znainainai_ [ Сряда, 28.01.2009 г. 22:01 ч. ]
Заглавие:  разход

колеги,споделете за разходите на вашите варели,на кой колко му гори колцата в градски условия.и колко сте успявали да го смъкнете най-малко.

Автор:  znainainai_ [ Четвъртък, 29.01.2009 г. 17:09 ч. ]
Заглавие:  Re: разход

хайде бе хора,пишете нещо,това форум ли е или нещо друго.толкова умряла работа в никой друг авто форум няма.знам,че не сме много ама дайте поне да си направим форума малко по интересен

Автор:  babarei [ Четвъртък, 29.01.2009 г. 18:14 ч. ]
Заглавие:  Re: разход

епа харчи....колко да харчи градско 9,10 на дълго кам 7.5 8 е зависи колко мъгел му дааам :mehehehehe: :mehehehehe:

Автор:  Santa [ Четвъртък, 29.01.2009 г. 19:28 ч. ]
Заглавие:  Re: разход

Само веднъж я докарах до 10 в София.В 3 през нощта беше.
Нормалния разход е 12-13.Максимум-16.
Много харчи...

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 29.01.2009 г. 20:17 ч. ]
Заглавие:  Re: разход

Санта, твоя не е критерии много много, тък като винаги е имал фрапиращи проблеми - я няма компресия, я карба не е като хората, я няма центровка. Идеята е средния разход на вартбург в нормално състояние - нито след основен ремонт, нито преди Надин.

Автор:  Bat_Ilko [ Четвъртък, 29.01.2009 г. 21:27 ч. ]
Заглавие:  Re: разход

С електронно и по-олекотена изпускателна система доста пада разхода. На мен едно време ми даваше 9 в София, ама беше преди 4-5 години и главно въртях из студентски и младостите. Ходих и на работа по околовръстното, ама тогава само между Симеоново и Драгалевци имаше задръстване и пак си се движеше колоната. Извънградско ако е наред 7-8 в зависимост от настъпването. Ако само се гали газта, колата е с двукамерен карбуратор, хубаво масло в скоростите и електронно и всичко е изрядно се докарва до 6. В тия задръствания сега щом на Санта му дава 12-13, значи 10-11 ще е с двукамерен карбуратор, добра центровка и електронно.

P.S. Santa, колата като я караше имаше ли термостат, щото ако няма разходът лети много нагоре.

Автор:  Santa [ Четвъртък, 29.01.2009 г. 21:37 ч. ]
Заглавие:  Re: разход

Имаше си термостат.Карал съм известно време без него-наистина вдига много разхода като не е загряла.Ама това е изключение.Нормално винаги си е била с термостат.

Автор:  znainainai_ [ Четвъртък, 29.01.2009 г. 23:32 ч. ]
Заглавие:  Re: разход

споделял със хора които карат вартбург,та според тях този еднокамерния карбуратор давал по малък разход,отколкото двукамерния.интересно ми е защото според колегата е обратно двукамерния карбуратор смъква разхода

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 29.01.2009 г. 23:35 ч. ]
Заглавие:  Re: разход

Двукамерния е по-прецизен и би трябвало да гори по-малко ако се кара правилно и е настроен правилно.

Автор:  desso [ Петък, 30.01.2009 г. 10:04 ч. ]
Заглавие:  Re: разход

Чел съм по разни статии, че двойнокамерния карбуратор е по икономичен при малки натоварвания, т.е. само когато се кара на първа клапа в сравнение с еднокамерния. При отварянето на втората клапа нещата се променят значително разхода се увеличава значително. При пълно натоварване разхода е приблизително еднакъв.

Автор:  theultimate [ Петък, 30.01.2009 г. 12:57 ч. ]
Заглавие:  Re: разход

А дали просто с двукамерния колата не върви повече и за това да е по-висок разхода? Особено при настъпване сигурно пуска повече гориво и за това гори повече.

Автор:  Ivaka [ Петък, 30.01.2009 г. 19:41 ч. ]
Заглавие:  Re: разход

С еднокамерен карбуратор гори повече, с двукамерния е по икономичен и върви повече.

Автор:  Оги [ Събота, 31.01.2009 г. 14:39 ч. ]
Заглавие:  Re: разход

desso написа:
Чел съм по разни статии, че двойнокамерния карбуратор е по икономичен при малки натоварвания, т.е. само когато се кара на първа клапа в сравнение с еднокамерния. При отварянето на втората клапа нещата се променят значително разхода се увеличава значително. При пълно натоварване разхода е приблизително еднакъв.

Карал съм с двукамерен и следва да отбележа че разхода никога не ми се е влияел от скоростта на движение или натоварване обикновено с 3 души и малко багаж- юркал съм я и със 120-140 и със 80 и гореше все едно и също- по дълги пътища- 6- 6.2 ! Става дума за първокласни пътища. Реглажите на карба не беха пипани- така се разделих с него пломбиран, изминал при мен около 150 хкм. За градско не говоря ! Нормално си гълташе 10-12, в определени режими съм стигал и 15. Между другото ако не се налага бързо ускоряване- вървеше на първа клапа до около 110-115 км/ч. Втората ми е отваряла изключително рядко, тя се усеща на педала- само при екстремни ускорения :wink: Просто няма как еднокамерния при такова положение да гори по-малко.

Автор:  Reiko [ Събота, 31.01.2009 г. 15:38 ч. ]
Заглавие:  Re: разход

Голяма ламя бил Варбурга бе :shock: аз мислех че лапат по-малко.

Автор:  Оги [ Събота, 31.01.2009 г. 15:43 ч. ]
Заглавие:  Re: разход

Ми засечи Траба през зимата на разстояния по 2-3 км в режим отиваш на работа /t= -15 /, градско, току загрее- гасиш, оставяш я, изстива до -10, на обед същото, вечерта същото и смятай с коя кола може да е по-добре и коя не е ламя. :wink:

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/