Автор |
Съобщение |
353W-fen
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 20:09 ч. Мнения: 21
|
гарнитура на главата
Та въпроса ми е следният какви са признаците за изгоряла гарнитура,питам защото си смених двигатела оба4е новият не те4е вода а много ръжда смених я няколко пъти и с антифриз пробвах но се едно и също.
|
Сряда, 10.09.2008 г. 21:38 ч. |
|
|
stil1
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Вторник, 18.03.2008 г. 21:05 ч. Мнения: 50 Местоположение: гр.Варна
|
Може просто самия блок/двигател да е каран с вода и да е ръждив и за това да пуска. Като напълниш системата на бързай веднага да го източваш, а почакай т.е. покарай я колата малко и чак тогава източи за да може хубаво да се изчисти от ръждата в блока.
|
Сряда, 10.09.2008 г. 21:48 ч. |
|
|
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
Потърси по бензиностанциите препарат за почистване на охладителната система. Наливаш вода и препарата, караш известно време и източваш. Наливаш само вода, караш пак малко, за да се изплакне и източваш. Следва качествен антифриз, а не евтино менте - и това е!
|
Четвъртък, 11.09.2008 г. 09:13 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Варела е с изцяло чугунен блок.От-до.Там тръгне ли веднъж ръждата-до там си...няма как да е спреш.За това-почистеане с препарат (10лв),полсе една профилактика с фосфорна киселина и нататък-само антифриз,по възможност концентрации като за -40 градуса.След година обаче пак ще плуват жаби вътре.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Четвъртък, 11.09.2008 г. 11:44 ч. |
|
|
Atanas
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 02.03.2008 г. 00:09 ч. Мнения: 41
|
Не няма да плуват жаби ако е истински антифриз и има концентрация на ДЦА поне 3% ДЦА е химикал който се грижи за да няма корозия в охладителната система на ДВГ.Той е компонент от антифриза с висока цена . Купи си качествен антифриз примерно "Флитгард", "Парафлу"и забравяш за корозия
|
Четвъртък, 11.09.2008 г. 12:38 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Вярно е.Но и не знам кой ще е тоя,дето ще даде над 10 лева за литър антифриз с такива качества.Все пак у нас за антифриза все още е по-важно да не замръзва,от колкото да сприа ръждата.Една смяна на антифриз-50-60 лева,при положение,че може да се направи за 20...не го виждам как ще стане...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Четвъртък, 11.09.2008 г. 13:23 ч. |
|
|
стамен353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:22 ч. Мнения: 42 Местоположение: София-Пловдив
|
Re: гарнитура на главата
Ако гарнитурата е за смяна ще блика вода и масло между главата и блока,също така се усеща и загубата на мощността,щото водата/антифриза влиза в цилиндрите,така че по-скоро ДВГ е ръждив отвътре.
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 16:06 ч. |
|
|
Alehandro
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 23:48 ч. Мнения: 41
Skype: alehandromendez
Automobile: Wartburg353W,Moskvic
|
отговор
Отвори си на запален двигател разширителния съд. Ако се появяват мехурчета значи гарнитурата е изгоряла. Друг признак е излизането на пръски и капки вода от ауспуха.
_________________ Wartburg-der beste Zweitaktwagen
|
Събота, 29.11.2008 г. 19:10 ч. |
|
|