Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Въпрос за ремонт http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=1054 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | tutun40 [ Сряда, 08.10.2008 г. 01:30 ч. ] |
Заглавие: | Въпрос за ремонт |
Здравейте 2Т маниаци! Не знам дали си спопмняте още в стария форум дългата ми тема "Не ми подкачва бензиновата помпа!"? Е, както тогава 100 пъти писах, не е от помпата! И преди да я хвърля цялата кола, реших все пак да помисля и видя чертежите. Тъй като явно картера е цял и буталото не е пробито, остава май само уплътнението на коляновия вал от към ремъчната шайба. Та въпросът ми е може ли да се отвори, без да се сваля двигателя (радиатора е отпред)? После, какви са тънкостите при сглобяване, че на снимките маат с едни странни специализирани клещи? Казвайте, специалисти, че топлото време свършва! |
Автор: | Ivaka [ Сряда, 08.10.2008 г. 12:24 ч. ] |
Заглавие: | |
Да, семерингите отпред могат да се подменят без да се отваря двигателя. За целта се демонтира демпфера на усукващите трептения(ремъчната шайба). С подходящо приспособление, например тънка ламаринена пластинка се демонтират старите семеринги и се слагат новите. Поставят се така, че ключовете да бъдат на 180 градуса т.е. ключовете на семерингите да са един срещу друг. Демпфера се монтира обратно, като за целта е нужно да се "свият" семерингите. Това може да стане чрез натискане с малка отверка например. Успех! |
Автор: | tutun40 [ Четвъртък, 09.10.2008 г. 00:41 ч. ] |
Заглавие: | |
Мерси! По-ясно ще ми стане като го разглобя, но защо им викаш семеринки, като са сегменти? А някой да има голяма детайлна снимка? |
Автор: | Оги [ Четвъртък, 09.10.2008 г. 11:46 ч. ] |
Заглавие: | |
Виж дали не ти е запушена сондата в резервоара с боклуци, изобщо идва ли бензин до помпата. Ако да- трябва да го "почерпиш" за да засмуче помпата и подкачи бензина - на стартер не се надявай това да стане. |
Автор: | 2TfeN [ Четвъртък, 09.10.2008 г. 12:36 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
тука не съм много съгласен при абсолутно никакъв бензин след около 30 секунди на стартер трябва да се възпламени мах до минута Многа по лисно е да го почерпиш де |
Автор: | 353 [ Четвъртък, 09.10.2008 г. 13:14 ч. ] |
Заглавие: | |
Ще умори стартера. Да не е непрекъснато все пак, на 10-15 сек спирай и след това пак върти. |
Автор: | Santa [ Четвъртък, 09.10.2008 г. 17:09 ч. ] |
Заглавие: | |
Засичал съм го.От празен резервоар и свършил бензин в карба има 20-25 секунди до палене. А човека пуснал темата...Няма никакъв вариант проблема ти да е от семерингите на вала.Ама никакъв. |
Автор: | tutun40 [ Петък, 10.10.2008 г. 01:22 ч. ] |
Заглавие: | |
Започваме отначало спор, който ви казах, че е завършил! В резервоара отдавна няма бензин, бензина е в туба и всичко по пътя е почистено! Слагайки пръст на дупкатана картера за помпата, установявам изключително слабо налягане и слаб вакуум! Дупката е почистена - имаше нагар, но малко! Помпата работи - пробвал съм я с уста и бурканче с бензин - показва се в горната шлауха на 3-4 всмукване! Всички проби се извършват с бурканче с бензин, поставено на гърнето на ауспуха! И последно - все пак намерих друга, РАБОТЕЩА помпа - ефекта е същия - нивото не мръдва!!!!!!!!!!!!! (имам прозрачно филтърче между помпата и карбуратора) Буталото не е пробито - изхвърля ти пръста така, както и на другите два цилиндъра, дори бих казал, че е опасно, ако човек натисне по-силно! Остава да издиша ОТДОЛУ!!! Освен сегментите, би могло да е връзката към съседния цилиндър, но това е в пъти по-невероятно! Картера изглежда бетон, не се вижда теч! Освен това до последно работеше перфектно и свещите при първото им изваждане бяха БЕЛИ! Дефекта се появи като колата стоя без да се кара 7-8 дни на тротоара, подготвяйки я за зимата! Така, че приемам съвети само за подбуталното пространство и трябва явно да се опитам да разглобя ремъчната шайба... |
Автор: | theultimate [ Петък, 10.10.2008 г. 01:36 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Свещите трябва да са керемидено червени. Бели е лошо. Сега ме мързи да го търся, иначе има в гугъл статии как да диагностицираме работата на двигателя по цвета на свещите. Бяло мисля че беше прекалено бедна горивна смес. |
Автор: | Santa [ Петък, 10.10.2008 г. 11:52 ч. ] |
Заглавие: | |
Свещите стават бели поради прегряване.Нормално са керемидени,като цветът е по-ясно изразен в зоната непосредствено до електрода.От там нататък...отклонения към кафяво,бяло,черно....не са нормални. |
Автор: | tutun40 [ Петък, 10.10.2008 г. 18:26 ч. ] |
Заглавие: | |
Абе сега свещите! Бели го казвам фигуративно, бяха керемидени, но светло, а не тъмно, камоли черни зацапани! Т.е. перфектни, а в случая е по-важно, че бяха абсолютно еднакви! Та какво за разреждането и компресията в подбуталното пространство на предния цилиндър (мисля, че е 3-ти, но е по-известен като цилинфъра с помпата)? И защо да не е от уплътнителните сегменти? |
Автор: | Nasakoto [ Петък, 10.10.2008 г. 21:55 ч. ] |
Заглавие: | |
В момента, в който картера ти засмуче въздух, сместа на съответния цилиндър ще обеднее, което ще се отрази на горенето и на цвета на свещта, което е в противоречие с твърдението ти, че трите свещи са напълно еднакви по цвят на нагара. |
Автор: | Santa [ Събота, 11.10.2008 г. 00:21 ч. ] |
Заглавие: | |
В момента в който тоя цилиндър засмуче толкова въздух,че да спре помпата,той изобщо ще спре да пали. Ама щом си е решил-нека сваля шайбата...явно си няма друга работа... |
Автор: | tutun40 [ Събота, 11.10.2008 г. 06:56 ч. ] |
Заглавие: | |
Абе като не можете да помогнете, защо се заяждате? Къв картер, кви пет лева? Казвам, че до последно си работеше перфектно. Може да е засмукал в момента на изгасването, може и 3 деня по-късно, това ли е важното? Като цъкнеш ключа на стената в къщи и ламбата не светне, има ли значение дали е изгоряла при гасенето вчера или току що? Свещите ги споменавам заради състоянието на трите бутала, сегментите им и ризите. Еднакво до последно! Ако някой знае защо е намаляло рязко разреждането в подбуталното пространство - да каже! Щом не са сегментите на коляновия вал - кое е? Като не знае, не виждам помощ от спам. Кат сте оторени, елате го оправете... |
Автор: | Nasakoto [ Събота, 11.10.2008 г. 09:10 ч. ] |
Заглавие: | |
А много ли си уверен, че е от разреждането в подбуталното пространство? Щото да ти се прецакат сегментите/семерингите на коляновия вал е толкова малко вероятно, че няма накъде повече. По-може да се пре@бат сегментите на буталото. Ама тогава няма да имаш правилно горене и изгаряне, така че и това отпада. Проходим ли е каналът между картера на 3-ти цилиндър и помпата? Махни помпата, ръгни с един тел - ако има заседнал боклук, да го разкараш, и пак пробвай. Пробва ли да подадеш горивото като на Трабант (от съд, по-високо от карба?) след това да го запалиш и да огледаш обстановката? Ако издиша отнякъде - би трябвало да си покаже след 5-10 минути работа на място. И никой не се заяжда - мъчим се да ти обясним обосновано, че не е това повредата - а ти ако искаш вярвай. Не твърдя, че непременно съм прав, както и Санта. Мир и |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |