Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
Re: Спирачки 353
Колега аз бих те посъветвал първо да смениш течността от краи до краи и да обезвъздушиш хубаво като за начало. поздрави.
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Петък, 05.06.2009 г. 22:52 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Re: Спирачки 353
И аз само да кажа, чисто нова спирачна помпа от фиат уно 31 лева.Иска минимално преправяне ако на немската болтовете за закрепване са така / на фиата са така \ При интерес мога да кача снимки.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Петък, 05.06.2009 г. 22:57 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Спирачки 353
Аз имам интерес, когато е удобно все пак....
|
Събота, 06.06.2009 г. 21:29 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Re: Спирачки 353
Снимките на помпа,кутията и закрепването в този албум http://www.snimka.bg/album.php?album_id=379038&pid=12781385Тръбичката от задните спирачки е огъната и свалена директно към единичният отвор на помпата.Понеже нямам тапа празният отвор от тръбичката е запушен с винт за обезвъздушаване.По принцип помпата трябва да има и два пластмасови преходника към които се захващат маркучите от казанчето със спирачна течност,неможах да намеря и затова си направих.Чертежа е при снимките.С такава помпа съм карал и още карам Траби и е без грешка.Вартбурга спира без проблеми.Има играчка при монтажа,но е евтина и не е унгарски боклук.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Неделя, 07.06.2009 г. 23:04 ч. |
|
|
CuMo
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 21.04.2009 г. 22:59 ч. Мнения: 21 Местоположение: Пловдив
Skype: s_arabov
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Спирачки 353
Така, имахме време да диагностицираме и ремонтираме само преден ляв спирачен апарат. Извършените операции бяха: 1. Смяна на уплътненията на спирачните цилиндърчета /голям зор и натаманяване видяхме/ 2. Обезвъздушаване Така казано е за две приказки работа, ама се ауспух поне 4 часа до колата. След като обезвъздушихме за сега всичко изглежда наред. Поне след 15 часа неползване на автомобила педалът си беше твърд както го оставих. И четирите спирачки коват наравно - следи има еднакво дълги и от четирите колела. Колата не носи нито наляво, нито надясно. Понеже ми изтърваха леко предните гуми реших да ида на гумаджия. Оказа се, че едната е спукана, а другата изтърва от вентила. Резултатът е че съм с две чисто нови летни предни гуми - KUMHO за 70лв/бр. Много съм доволен от тях, понеже са с по-висок профил, дупките се усещат по-малко и колата се търкаля по-плавно. Забелязахме, че единият спирачен маркуч към предния ляв спирачен апарат е леко протрит от допир с едно от подобренията на баща ми. Та той препоръча да потърся маркучи, за да ги сменим в бъдеще. Знае ли някой от къде мога да си намеря в Пловдив маркучи за смяна и каква е разумната цена, за която да ги закупя? Знам за магазина на В.Априлов, но е вероятно там цената да не е най-атрактивната. Ще се радвам на помощ. Другият проблем, който предстои за отстраняване са предни шарнирни болтове. Явно са износени вече доста и колата скърца доста като се клати. Ще се радвам ако може да споделите опит и в тази насока Одеве като си идвах от Димитровград към Пловдив се случи следното: Като влезнах в града /т.е. падна скоростта, оборотите/ взе да ми се губи трети цилиндър /този откъм маската/. Ту го има, ту го няма. Спирайки вече на Билла колата направо сама си угасна. Пипах кабела към свещта, разбутах, понатегнах, запалих, проблемът изчезна. Лошото е че ми се случва за втори път и се чудя какво да гледам. Разбира се, ще го наблюдавам, но не е приятно да караш на 2 цилиндъра, особено из града по кръстовищата. Тъй и тъй съм почнал да творя докато имам време, откак карам варела /3-4 месеца/ ето колко пари съм похарчил за поддръжка: Що годе хронологично: 1. Чистачки - 9лв 2. Масло скоростна кутия - 34лв 3. Уплътнения за предни спирачки - 12лв 4. Предни летни гуми Kumho - 140лв Общо взето това е. Ако продължавам в същия дух, до 1-2 години колата ще стане тОпалка
_________________ http://www.arabov.biz
|
Неделя, 07.06.2009 г. 23:38 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Спирачки 353
Всяка една от тези инвестии ще ти се избие в комфорт и сигурност, спокойно Принципа е прост - даваш пари -> получаваш качество.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 07.06.2009 г. 23:49 ч. |
|
|
CuMo
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 21.04.2009 г. 22:59 ч. Мнения: 21 Местоположение: Пловдив
Skype: s_arabov
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Спирачки 353
Тъй, тъй... Всичко ще преборя, ама шумът от "аеродинамиката" при високи скорости, липсата на климатик и високият разход в градско май никога няма да преборя... А втора кола, цък! А, избор, бе Просто няма разумна възможност за друг автомобил в момента. Ситуацията е следната: Бащата си купи джип, брата си купи Фиат, варела остана артък и аз го тайфих
_________________ http://www.arabov.biz
Последна промяна CuMo на Понеделник, 08.06.2009 г. 00:03 ч., променена общо 1 път
|
Неделя, 07.06.2009 г. 23:52 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Спирачки 353
С тези неща би трябвало да се примирил при избора на вартбург.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 07.06.2009 г. 23:55 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Спирачки 353
Като смени противопраховите пръстени, смаза ли хубаво буталата, щото това е задължитлено! Има една специална смазка на Wurth, ама е 35лв. и е удобрена от Мерцедес и Крайслер. Аз трябваше нея да взема, ама стана объркване и си купих медна, която се ползва с друга цел. По-нататък ще взема гумички, които са от Шкода магазин и са за Рапидите, те са със същите апарати отпред и предполагам, че няма да са такава пародия като унгарските. Ще взема с смазка и ще кажа какъв е резултата. Ама в момента ми е писнало....
|
Понеделник, 08.06.2009 г. 21:48 ч. |
|
|
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
Re: Спирачки 353
Ами евтиния и също не лош варянт с шкурка 1000 или 2000 така наречената водна шкурка, спирачна течност и около 1 час на апарат не мисля че е необходимо да се прибягва до вюрт и 35 лева... маха ръжда налепи и всичко излично от канала на буталцата. От опит споделям че става страхотно.
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Понеделник, 08.06.2009 г. 21:51 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Спирачки 353
Не казвам, че трябва да се прибягва до там. Водната шкурка е задължителна при блокирали бутала така или иначе...... А тая смазка обеснявам, че е разработена специално за целта.
|
Понеделник, 08.06.2009 г. 22:46 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Спирачки 353
Идеята на смазката е антикорозионна - да не ръждясват повече цилиндърчетата.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 08.06.2009 г. 23:23 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Спирачки 353
Смазката там трябва да е топлинно устойчива, трябва да е устойчива изключително на вода и трябва да намаля съпротивлението максимално. Антикорозионна не е достатъчно. Те и едно време, пък сигурно и сега съм чувал, че ги мажат със свинска мас.....за кво говорим?!?!
|
Понеделник, 08.06.2009 г. 23:39 ч. |
|
|
CuMo
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 21.04.2009 г. 22:59 ч. Мнения: 21 Местоположение: Пловдив
Skype: s_arabov
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Спирачки 353
Не сме ползвали специална смазка. Изчистихме ги с фина шкурка и намазахме със спирачна течност при монтажа.
Сигурно ще е по-добре със смазка, но не ни е минало през ума. Дано да не клеясат пак.
_________________ http://www.arabov.biz
|
Вторник, 09.06.2009 г. 08:44 ч. |
|
|
CuMo
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 21.04.2009 г. 22:59 ч. Мнения: 21 Местоположение: Пловдив
Skype: s_arabov
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Спирачки 353
Днес ново двайсе. След интензивно спускане от едно село над Храбрино, може би 5-6км стръмен участък прегряхме спирачките. Дадох на приятел да кара, който има стаж зад волана вартбург по-голям от моя, но явно бяхме твърде тежки, жегата твърде голяма и наклона твърде стръмен. По едно време му потъна педала до долу. Полека, полека на първа, втора слезнахме до Храбрино. Няма течове няма гявол. След 30 минути когато всичко изстина, спирачките се върнаха и педалът се втърди до нормално положение. Сега съм ей така и се чудя от къде да я почвам когато ми остане време... Някакви идеи?
_________________ http://www.arabov.biz
|
Неделя, 14.06.2009 г. 23:17 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|