С това пушека няма да спре, но ако има спекли от нагар сегменти ще се вдигне компресията.
Горе вече е писано от какво може да пуши. И ако вс. е наред- едно продухване и трябва за да се очисти.
Карането на къси разстояния и крепене в ниските обороти на двутактов мотор особено през зимата предполага отлагания на нагар в него. Возил се е пенсионер, жена или карал Москвич, не е давал газ или някой е прекалявал с маслото- затова картината е такава. Таз машина загрее ли- се кара с газ и маслото колкото и да е причина или не по отношение на пушека - профилактичното продухване е от значение за чистотата и нормалната работа но мотора.
И най-скъпото масло да налееш в значително ниска норма на смесване /15 г на литър да речем/- не е гаранция, че ще спре да пуши. Но сигурно ще спре ако и извадиш душата на някоя магистрала в лявата лента. Стига това да е възможно и да не е опасно евентуално заради други проблеми. После попушва само студена докато излезе конденза. Стопли ли мотора и генерацията- отзад не трябва да се вижда нищо. Ако е чиста, естествено.
При мене Варг никога не е имал проблем с пушек. Но излезе ли на магистрала изкарвах буталата отзад.
