Легализиране на Трабант със сменен двигател ?
Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Легализиране на Трабант със сменен двигател ?
И аз почнах да се замислям да слагам на Трабанта двигател от Вартбург. Но не ми се ще да го карам до първата патрулка. Някой знае ли каква точно е процедурата такава доработка да стане легална и горе-долу какви пари излиза?
|
Сряда, 10.09.2008 г. 12:08 ч. |
|
|
street_force
Бруталиста
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:23 ч. Мнения: 39
|
луд ли си кои ще тиотвори капака да види кво е слагаи си ничия двигател кадетое номера го нафляцаи яко с боя лаина с квот искаш и си перкаи по пътя
|
Сряда, 10.09.2008 г. 13:11 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Ми като ме спрат с някаква брутална скорост, дето е видно че нормален трабант не може да развие
|
Сряда, 10.09.2008 г. 14:46 ч. |
|
|
IvanSlavkoV90
Зла гад
Регистриран на: Понеделник, 11.08.2008 г. 03:47 ч. Мнения: 17
|
Пренабиване на номерата.Правил съм го,само трябва да имаш човек да ти мине на преглед.
|
Сряда, 10.09.2008 г. 14:54 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Хаха...брутална скорост,дето Трабант не може да развие...Ти го изкара още малко,че ще ти трябва разрешение от кулата на РВД-то.
Спрат ли те с такава скорост,преправяната кола ти е последния проблем.Далеч преди това ще си улетял със съответния акт или пари на ръка.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 10.09.2008 г. 15:06 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Хора....питам как мога да го легализирам. Как да карам без да ме хванат е отделна тема.
|
Сряда, 10.09.2008 г. 15:48 ч. |
|
|
milenskior
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Петък, 07.03.2008 г. 13:18 ч. Мнения: 49 Местоположение: гр. Оряхово
|
Eдинствения вариант да си легализираш трабанта с вартбургов мотор е да минеш през технотест.
Там обаче процедурата незнам как стои ,но всичко опира до пари.
Ако си склонен да се разделиш с около 400-500 лв. няма да имаш особени проблеми си мисля.
Иначе моя съвет е слагай мотора и давай гас.
Ако си обърнал внимание в малкия талон, който трябва да носиш у себе си номер на двигател не фигурира, така че ако нещо ти търсят полицаите накарай ги да дойдат у вас а пък там ще кажеш че неможеш да го намериш.
Мисля си че едва ли някой полицай ще вземе да ти гледа под капака, пък и дори и да го направи по-скоро ще му е любопитно как си го направил отколкото дали си редовен документално.
|
Сряда, 10.09.2008 г. 16:06 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Аз искам да видя кой ще е тоя бот,дето ще го пусне на технотеста с 50 коня мотор върху купе,предвидено за 26,без да са внесени брутални доработки.Това са си 50% отгоре.
Иначе...технотест,абсолютно редовни документи за мотора,преглед,талони и т.н.За мотора трябва нотариален договор.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 10.09.2008 г. 16:14 ч. |
|
|
Gosho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч. Мнения: 134 Местоположение: Русе
|
Ако трябва да бъдем точни са почти 100 % от горе , не 50
_________________
|
Сряда, 10.09.2008 г. 16:28 ч. |
|
|
shotik
.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
мотор
На парада за 50 г на Трабант имаше с други мотори,намери начин да ги откриеш и да ти кажат как стават нещата.Моторите бяха от Тико,Фиат панда ,мисля че и от Сузуки Суифт имаше.Тъй като вече не се намират лесно трабантови мотори ,това е едно от условията за които може да претендираш пред теста.Другото е ,че има оригинални трабанти с мотор 1.1, ако намериш с равен или по-малък работен обем мотор не би трябвало да има големи усилвания на купето,но ще ти искат чертежи на преработката и изчисления на новата рама ,дори да е преправена някоя оригинална.Това е с цел сигурността на колата.
_________________ винаги може да се научи нещо ново
[
|
Сряда, 10.09.2008 г. 18:16 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Купето на 1.1 е съвсем различно. Има много усилвания на основни места. От всичките май само пича със зеленото кабрио беше легален.
|
Сряда, 10.09.2008 г. 23:12 ч. |
|
|
wartburg_mashine
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:37 ч. Мнения: 33 Местоположение: Габрово
|
Ултиемйт трябва ти документ за двигателя разбирай договор за покупко-продажба на двигателя или на целия автомобил-донор.Ако колата е бракувана се прави договор между продавача и купувача без да търсите нотариус, но за да е валиден договора ви трябват двама свидетели пред които да изповядате договора.Във всички други случаи договора трябва да е нотариално заверен.
Отиваш в КАТ и и питаш на гише регистрация кога се свикват комисиите за технотеста.Тези техно тестове се организират 3 пъти в годинита във всеки КАТ.Като в София и Шумен са за модифицирани МПС-та.Във всички други комисиите се свикват за преглед на МПС-та снети от отчет но без да са модифицирани.За да минеш технотеста трябва да не си променял нищо по кормилната уредбва на автомобила
или да си променял рамата на автомобила.Значи преди 2 години технотеста за мотоциклет беше 54 лева а за автомобил незнам. Дано съм бил полезен
|
Събота, 13.09.2008 г. 17:56 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Има го и друг начин.
Правиш номера на вартбурговия двигател същия като номера на трабантовия.Монтираш всичко и си караш.
Като те спрат казваш ,че това е модификация на Заксенринг правена само месец ,но са прекратили проекта поради слабото търсене.И тази модификация е само в Германия и от там го е взел тоя Трабант 353 стария собственик .
Щото ако технотеста иска 1000 лева не виждам никъв смисъл.Свържи се с разни поляци и чехи или немци и питай как е при тях.Просто информативно .
Тва е моето мнение де
Но ако е да речем 100 лева тогава стягай трабанта жестоко и се моли да инспекторите да са ти роднини.
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 13:24 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Ако не се заблуждавам технотест пуска официално със сменени мотори до 20 или 30 % увеличение в мощността и въртящия момент ако не са рязани носещи греди от каросерията. Според мене е логично при замяна на двутактовия с 4-тактов мотор да го пущат и с 50 коня щото носещите части са изчислени да работят при по-големи вибрации, а това си е значителен фактор за услване. Дали признават това- нямам идея. Лично аз съм ходил в Технотест да питам за вартбург- понеже отдолу има една напречна греда на шасито, която го държи между предните носачи и почти всички картери на 4-тактови мотори висят там и таз греда пречи- беха ми казали че ха-съм я резнал и проявил своеволия с нея- няма да мина теста дори да заваря друга отдолу. Но ако не е рязана- ще стане работата. Тогава така или иначе се отказах от подобния си мерак. Сега какви са подробностите не знам, може да отидеш ги питаш- Близо до Дружба са,
ТЕХНОТЕСТ АД – за всички видове технически прегледи, експертизи и изпитвания
София
община „Искър”
ул. “Поручик Неделчо Бончев” №10
телефони: (02) 973 25 19, 973 91 40, 973 91 58,
973 91 79, 973 91 81, 973 91 98
факс: (02) 978 11 86
e-mail: technotest@medicom.bg
office@technotest.bg
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 15:49 ч. |
|
|
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
|
Четвъртък, 18.09.2008 г. 14:25 ч. |
|
|