Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Дистанционни втулки ? http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=954 |
Страница 1 от 3 |
Автор: | boycho [ Понеделник, 15.09.2008 г. 20:46 ч. ] |
Заглавие: | Дистанционни втулки ? |
Някой може ли да ми каже от къде мога да намеря дистанционни втулки и на каква цена ,че да оправя малко стабилноста на Трабант-а в завой? |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 15.09.2008 г. 21:37 ч. ] |
Заглавие: | |
Нищо няма да промениш. Трабанта проблема му идва от малката маса на автомобила. Гуми 165 е максимума който можеш да сложиш без да режеш. Ако режеш може още малко ма в един момент ще намалее натиска на единица площ и пак ще е нестабилно. Ако искаш стабилност си прегледай амортисьорите, смени втулките, които имат луфт и си купи нови широки гуми. |
Автор: | mOm [ Понеделник, 15.09.2008 г. 22:31 ч. ] |
Заглавие: | |
По смешно нещо от това не бях чел във форума theultimate, искаш да кажеш, че втулките не осигуряват по-голяма стабилност, от колкото без тях? Пробвал ли си за да знаеш за втулките и след това без тях? нищо лично виртуални приятелю, просто тук не си прав |
Автор: | boycho [ Понеделник, 15.09.2008 г. 23:02 ч. ] |
Заглавие: | |
последно осигуряват ли стабилност или не а за другите работи са ми наред само 1 широки гуми ми трябват. |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 15.09.2008 г. 23:06 ч. ] |
Заглавие: | |
Кое да пробвам? Да режа калника дори за напълно нормална гума? Карал съм трабанта с такива скорости градско и междуселско дето някои ги е страх да си карат нормалните коли. Всичко благодарение на читиави амортисьори и нови гуми. Просто втулките имат смисъл като завършек на един тунингован трабант. Самостоятелно няма да свършат особена работа. А като гледам резбите на моите болтове са свършили тотално. За да се сложат втулки или трябват нови болтове или на старите гайката да се навие колкото да хване. |
Автор: | jopeto [ Вторник, 16.09.2008 г. 01:13 ч. ] |
Заглавие: | |
Тука май си играете на развален телефон. Няко е недоразбрал май-ми се струва. boycho слагай смело разликата е грандиозна, ако колата ти е с пружини, даже ги отрежи 1 намотка. Поразгледай старите теми, там всичко е обяснено подробно, има и чудесен чертеж. Всичко е пробвано купи си само по дълги болтове закалени - 10.8. |
Автор: | boycho [ Вторник, 16.09.2008 г. 05:29 ч. ] |
Заглавие: | |
с ресоир съм.а и някой може ли да ми каже откъде да си намеря и на каква цена |
Автор: | mOm [ Вторник, 16.09.2008 г. 08:16 ч. ] |
Заглавие: | |
Все още не се намират в БГ, трябва да се направят на стругар |
Автор: | milenskior [ Вторник, 16.09.2008 г. 09:15 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Мога да помогна по въпроса. |
Автор: | Nasakoto [ Вторник, 16.09.2008 г. 20:54 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Майко мила !!! |
Автор: | jopeto [ Вторник, 16.09.2008 г. 22:23 ч. ] |
Заглавие: | |
Нещо, проблем с рязането ли !? Я дай да чуем сега експерт ! |
Автор: | Bat_Ilko [ Вторник, 16.09.2008 г. 22:43 ч. ] |
Заглавие: | |
Може би Наско е виждал какво става с рязани стандартни пружини и стандартни амортисьори. Съвсем малко по-твърда пружина, амортисьорът е постоянно свит и не работи правилно. В по-резките завои носачът опира в тампона и колата става нестабилна, защото се губи всякаква реакция на окачването. Колата ти се струва стабилна, защото е по-ниска и друса повече, ама като се опиташ да вземеш поредица от завои някак си не й се иска да сменя посоката. Да не говорим ако пътят не е гладък. Наскоро покарах кола, направена по този начин и се държеше на пътя ужасно, но за сметка на това друсаше и опираше навсякъде. Забравих да спомена колко готино става като я отрежеш с флекса и по този начин пружината преминава през още една термична обработка, променяща изцяло свойствата на метала на мястото на рязането. |
Автор: | jopeto [ Вторник, 16.09.2008 г. 22:57 ч. ] |
Заглавие: | |
Ми в момента съм с втулките и нерязани пружини, и ако няма поне двама души в колата, задните колела са си с обратен ъгъл пак. Наложително е с 2 см. по-къса пружина. За флекса си прав. |
Автор: | Bat_Ilko [ Вторник, 16.09.2008 г. 23:40 ч. ] |
Заглавие: | |
Два санта не са голяма разлика в дължината на пружината - тя с времето без да я режеш омеква повече. Викаш свити са гумите като е празна. Ама като я натовариш какво става. Винаги работата е едно подобриш, друго развалиш. А я си помисли, ако свалиш с 4 см и колата празна застане с прави задни гуми - само един сак в багажника и разваляш цялото поведение на колата. По неравностите има да блъска в тампоните. Заради това по-ниски пружини винаги в комплект с по-твърди амортисьори. |
Автор: | theultimate [ Сряда, 17.09.2008 г. 05:58 ч. ] |
Заглавие: | |
На трабанта брутално му омекват пружините. Виждал съм запазени пружини по-твърди от моя ресьор. Виждал съм и такива, дето по-тежък човек може да засили задницата в земята. Аз не разбрах че говорите за втулките, които изправят наклона на гумите. Помислих си че става дума за някакви дивотии вместо фланец дето изнасят гумата навън и за това така ви наплюх Моя трабант хем е доста твърда задницата и като сложа баскасата, усилвателя, резервната гума, куфарче с инструменти и още там някви боклуци (триъгълник, пожарогасител блабла) и гумите се изправят, а задницата се смъква малко надолу. Много колеги ми се чудиха как зимам завои с такава скорост, явно така съм подобрил сцепелението. Втулките все пак никой не ги тества как застават гумите при 3-4 човека и пълен багажник. |
Страница 1 от 3 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |