Предно окачване на Tрабант-а ?
Автор |
Съобщение |
tsveto
Зеления миксер
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 23:09 ч. Мнения: 214 Местоположение: Русе
Automobile: rennpappe
|
 Предно окачване на Tрабант-а ?
Мисля да го смъкна като му махна един лист на предното и задното окачване,но не било надеждно.Абсолютно си нямам представа за някакви "Шпринговане" които се слагали под ресора. Ако има пуснете някоя снимка или чертеж да видим за какво става вапрос....
|
Неделя, 17.02.2008 г. 04:28 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Едно от основните предимства на Трабант-а е ,че хем е стабилен, хем е проходим. Повечето други коли или се клатят като махало по завоите, или при първата по-гадна дупка удрят картера... Махнеш ли му един лист - забрави за тротоарите, забрави за ходенето за риба и т.н.
|
Неделя, 17.02.2008 г. 08:19 ч. |
|
 |
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
 Re: Окачване-на трабанта
"Шпрегване"-то принципно представлява "натягане" на ресор-а.(възвръщането на "нормалната" му форма(тази с която е излязъл от завода)) Ако искаш да смъкнеш Трабант-а трябва да "изправиш" ресора(да намалиш наклона му)...(Прати едно ЛС на колегата"tsonkov" да ти обясни по точно процедурата(Мисля че той си беше "смъквал" Трабант-а по този начин))
|
Неделя, 17.02.2008 г. 10:02 ч. |
|
 |
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
Няма смисъл от това. Много е сложно. Купуват се четри по- дълги болта закалени-10.9. Прави се метална подложка с височина равна на сантиметрите, с колкото ще смъквате Трабант-а и го монтирате под ресора. L новите болтове = L старите болтове + H Метална подложка.
Действително за нашите условия, няма смисъл,но ако не се ползва колата ежедневно и човек иска да направи кола-уникат, има възможноста да стане.
Редът е такъв: ниски гуми - подходящи джанти - фланци. последствията са : остановяваш, че барабанните спирачки не са за тая работа, защото вече колелото е по тежко (барабан + фланец + джанта + гума). Слагаш дискови, после констатацията, е че 26 коня са малко за толкова широките гуми.
Трябва ти железни нерви, желание, пари, време и най-вече късмет. Търсил съм 13" джанти 4 месеца.
|
Вторник, 19.02.2008 г. 19:37 ч. |
|
 |
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Каква е процедурата, за да стане това "обръщане на наклона"  Мога ли сам да го направя или трябва да ида в сервиз, занимаващ се с такива работи?
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Сряда, 20.02.2008 г. 00:50 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Леко да успееш да ги изправиш на студено. Това е така превдидено че 200-300 кила да се лашкат върху него 25 години, а ти ще го изкривиш с голям чук.... Колко трябва да е голям тоя чук и на каква опора ще го сложиш? И аз не обичам да ходя на майстори, но има неща, дето просто не стават вкъщи.
|
Четвъртък, 21.02.2008 г. 23:41 ч. |
|
 |
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
 Щом искате да тръгнете по трудния път - ОК. Но вместо да кривите, защо не пробвате да обърнете малкия пакет от листове, просто на обратно, а трите най - дълги да ги оставите както са си !?  ( редът си остава същия, дъгите трябва да сочат на горе )
.
|
Петък, 22.02.2008 г. 19:21 ч. |
|
 |
tsveto
Зеления миксер
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 23:09 ч. Мнения: 214 Местоположение: Русе
Automobile: rennpappe
|
|
Понеделник, 25.02.2008 г. 04:09 ч. |
|
|