Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Панорамен покрив ? http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=646 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | Teo [ Петък, 13.06.2008 г. 19:53 ч. ] |
Заглавие: | Панорамен покрив ? |
От извесно време ми се върти идеята за панорамен (прозрачен) покрив на Трабанта. Начина за направа го виждам така - изрязване на отвор в тавана (няма 100% да е панорамен) и отгоре захващане с уплънения и някакъв вариант на скоби на плексиглас, направен по изрязаните парчета. Въпросните парчета ще могат да се махат и напрактика да става като кабрио. Имам приятел, който работи в рекламна агенция и може да ми направи въпросните плоскости (говоря в множествено число, защото мисля да са две по дължина, като оставя по средата една "ивица" от тавана). Тук идват въпросите: 1 - Тавана не ми изглежда да е носеща част, проблем ли е когато се отреже част от него? Трябва ли да усиля купето с някоя греда? 2 - Съвети с какво и как да го отрежа? Зеги? 3 - Конкретни идей за захващането на тези плоскости? |
Автор: | tsveto [ Петък, 13.06.2008 г. 21:18 ч. ] |
Заглавие: | |
Според мен таванат е носещ(и то доста носещ).Със зеге няма да имаш никакав промлем,но според мен махни целия таван и след това по моделат направи от плексиглас същия таван.Ще го захванеш по същият начин по които си махнал оригоналния.Не те разбирам как си го представяш но според мен целия таван е по добре.И след това му слагаш едно оригинално Американско фолио и става много яко.От далеч ще е с черен таван и като се приближиш се вижда как прозира. |
Автор: | milenskior [ Петък, 13.06.2008 г. 21:36 ч. ] |
Заглавие: | |
Нямаш проблеми с тавана. Режи и прави каквото искаш, стига да не бараш металната рамка, която го държи. |
Автор: | Teo [ Петък, 13.06.2008 г. 22:34 ч. ] | ||||||||||||||||||
Заглавие: | |||||||||||||||||||
На Трабант тавана е от същия материал, от който са и калниците и вратите и това е същия материал, заради който го базикат, че е картонена кола Целия таван не искам, защото искам тази "панорамна" част да се маха, а колкото до фолиото - няма да има нужда - самия плексигас ще е затъмнен - черен А и самия таван ми обясниха как е хванат - неприятна работа за махане и още по-неприятна за слагане....
Мерси |
Автор: | ivanski [ Понеделник, 16.06.2008 г. 09:19 ч. ] |
Заглавие: | |
Ами за мен това е още едно място,от което може да протече вода. Ако искаш толкова, вземи да махнеш тавана и го залепиш на ново за да изолираш. А плексигласа съм сигурен,че ще е по-дебел от дуропласта и има голяма вероятност по-често и по-лесно да си удряш главата в него,като минеш през някоя дупка. Ама ти си решаваш де . |
Автор: | Santa [ Понеделник, 16.06.2008 г. 10:47 ч. ] |
Заглавие: | |
С малко обикаляне по моргите ще се намери нещо подходящо.Има люкове с размерите на половината таван за коли като Рено5,Пежо205 и разни други.Отваря се назад,на релси закрепени за тавана.И не тече.С плексиглас ще е аката селяния,да не говорим,че самия плексиглас става на г%з от слънцето. |
Автор: | Teo [ Понеделник, 16.06.2008 г. 11:31 ч. ] |
Заглавие: | |
Сисо - за протичане - когато се направи както трябва, няма да потече. А за удрянето на главата - не е проблем Чак толкова висок не съм Санта, тези люкове за които говориш нямат дъгата на трабант - покрива им не е толкова извит. Мислих го варианта, но не виждам как Оригиналните люкове от какъв материал са? |
Автор: | орлича [ Понеделник, 16.06.2008 г. 13:46 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
алуминиева рамка, пластмасови панти, стъклена плоскост. Междувпрочем, тази идея не е от вчера. Виждал съм в Германия цели покриви отляти от стъкло и със специално сейфти-фолио залепено отдолу, а някои дори бяха направили покрива на панти и се отваряше в задната част с около 10 см. На комби пък съм виждал и отварящо се задно стъкло, подобно на страничните де-лукс. Всичко това са правеняци, ако искаш серийно кабрио - намери си модификацията Трамп или Кюбел. |
Автор: | ki6o [ Вторник, 17.06.2008 г. 19:59 ч. ] | ||
Заглавие: | |||
А защо не да се сложи платен покрив.От коли като renault twingo,ford fiesta или mazda 121...[/img]
|
Автор: | Teo [ Сряда, 18.06.2008 г. 11:11 ч. ] |
Заглавие: | |
Обмислях и този вариант, но впредвит това, че след време си правя сметки за смяна на двигател не е удачно... |
Автор: | chronometer [ Сряда, 18.06.2008 г. 11:23 ч. ] |
Заглавие: | |
Само идея: Някоя фирма, която се занимава с изработването на ПВЦ дограма по поръчка дали не може да ти свърши работа? |
Автор: | jopeto [ Събота, 21.06.2008 г. 11:04 ч. ] |
Заглавие: | |
Подарявам едно старо черчеве, ако му трябва на някой, го давам веднага. |
Автор: | theultimate [ Събота, 21.06.2008 г. 11:15 ч. ] |
Заглавие: | |
По-полезно ще е ако измислите как да сложим на трабанта по-голямо предно стъкло, че е много клошарско дето всеки ден залягаме за да видим светофара, освен ако не спрем на 5-6 метра от стоп линията |
Автор: | fraxinus [ Неделя, 22.06.2008 г. 11:10 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
EВАЛА това е истински фен между другото стъклото на трабанта си има и предимства- слънцето по малко те напича лятно време |
Автор: | jopeto [ Неделя, 22.06.2008 г. 11:57 ч. ] |
Заглавие: | |
За светофарите са го измислили източногерманците, тунинга ! Ама се предлага серийно единствено при военните IFA. Един люк за картечар си имат. Може да се монтира на Трабант, хем ще е автентично, хем ще може да караш прав. Като командир на танк ще се чувствате! Към този тунинг може да се добави шлемофон свързан директно към аудио системата и хендсфрито. I-pod разработват такъв продукт за шофиране в русия. Хем топли, хем пълна мултимедия, хем шик, хем оигинално. Ще има и Сamelbag за Водка. Единствения страничен ефект, е че ще е бял и се цапа. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |