Спирачна помпа с две стоп-машинки ?
Автор |
Съобщение |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
 Спирачна помпа с две стоп-машинки ?
http://img.data.bg/i.php?show=996742&ctrl_id=jo5tgi#imgНамерих тази снимка.Това е двукръгова спирачна помпа за трабант с две стопмашинки . Да си го правя ли това подобрение ?
|
Вторник, 10.06.2008 г. 10:08 ч. |
|
 |
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Какво целиш с това подобрение ?
_________________ Hard to the core !
|
Вторник, 10.06.2008 г. 10:48 ч. |
|
 |
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Какъв е смисъла?
ЕДИТ: Гледам с Наско едновременно сме пуснали постовете. Тези 2 стоп машинки да не са за онези 2-степенни стопове. При леко натискане светват слабо, след по-силно натискане по-силно ![cat [smilie=cat]](./images/smilies/cat.gif)
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Последна промяна Teo на Вторник, 10.06.2008 г. 10:52 ч., променена общо 1 път
|
Вторник, 10.06.2008 г. 10:48 ч. |
|
 |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Смисъла мисля,че е да са по-чувствителени светлините отзад.Дори леко да натиснеш отзад да светне .
Поне аз така мисля .
|
Вторник, 10.06.2008 г. 10:51 ч. |
|
 |
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Това може да се постигне и с една 
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Вторник, 10.06.2008 г. 10:53 ч. |
|
 |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Да ви имам и "подобренията"...Това е за да се следи отделно налягането на двата кръга.Ако има разлика,едната машинка няма да включи.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 10.06.2008 г. 11:18 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Аз след като си смених стоп машинката вече дори при съвсем леко натискане на педала стоповете светват. А беше евтина - 4-5лв.
|
Вторник, 10.06.2008 г. 11:35 ч. |
|
 |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Ти къде ги намираш тея цени ?
В магазина в пловдив 14 лева е машинката .
Моята май е затлачена .
|
Вторник, 10.06.2008 г. 11:47 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Тука в магазина на Хубавка беше някакво едноцифрено число между 4 и 7лв унгарска.
|
Вторник, 10.06.2008 г. 11:48 ч. |
|
 |
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Ванка, питай бре, питай и ще ти се отговори. На 5 минути път от моят магазин е единия от Шкодаджийските магазини. Стопмашинката на една от дъртите Шкоди е 1:1 с нашите, струваше 3.80 (преди 3 години), и става без никакво преправяне.
_________________ Hard to the core !
|
Вторник, 10.06.2008 г. 12:04 ч. |
|
 |
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
А как ви звучи варианта с 2-степенни стопове? От тази тема ми влезе мухата....  Идеи за направа? Само с 2 стоп машники ли? Или с машинка вътре на педала?
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Вторник, 10.06.2008 г. 20:31 ч. |
|
 |
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Аз лично смисъл не виждам особен - още един потенциален проблем.
_________________ Hard to the core !
|
Вторник, 10.06.2008 г. 21:15 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Идеята на стоповете е бота пред тебе като светне да се съсредоточиш и да почнеш и ти да намаляш. Надали забелязваш дали му свети стопа по-силно или по-слабо.
|
Вторник, 10.06.2008 г. 21:21 ч. |
|
 |
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Васко, не е точно така. Края ня 80-те години в един български вестник "Направи си сам" имаше схема на устройство за управление на 3-ти стоп, което го запалва с 0.5 секунди по-късно от основните стопове - идеята е именно да се привлече вниманието. С тия двустепенни истории (по-слаба и по-силна) ефекта по-скоро ще е обратен - нещо, което светва изведнъж се забелязва повече от нещо, което светва плавно (ако и да е само на две степени).
Идеи много, само да не ми беше толкова много мързела... 
_________________ Hard to the core !
|
Вторник, 10.06.2008 г. 21:26 ч. |
|
 |
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Моята идея е, на стоп машинката която първа комутира да и свържа един резистор, достатъчно слаб за да свети нормално стопа и достатъчно силен, за да има разлика когато комутира и другата, която ще е успоредно свързана , само че след резистора 
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Вторник, 10.06.2008 г. 22:47 ч. |
|
|