Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Въпрос за снижаване и ъгли
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=5818
Страница 1 от 1

Автор:  REVOLTAR [ Вторник, 10.06.2014 г. 21:30 ч. ]
Заглавие:  Въпрос за снижаване и ъгли

Здравейте, с баща ми спорим по следната тема: оправяне на ъглите на предния мост да застанат така / \, а не така \ /. Та единия варянт е със къстъм издължението на долните носачи, което не ми е много по джоба, и варианта да отрежа малко пърче от листа на ресьора в средата. Баща ми вика, че нямало да може да се завари, щяло да се счупи там. Та аз предлагам да се пробият дупки за 2 болта, които, нали, през другите части от ресьора да го държат стабилно. Бащата вика, че не мога да пробия дупка в ресьора с бормашина. :cry: Та сега последно кой е крив, и кой - прав? Ще може ли да се скъси ресьора? Отделно къде мога да го занеса за шпринговане в Пловдив? Може ли да се мине без шпринговане, само чрез разместване на листовете на ресьора? Тоест горните листове да се поставят отдолу, за да натискат наопъки? Отделно: колко струват частите за издължаване на носача, понеже при този вариант се печели допълнителна широчина?
Бонус въпрос: Може ли ресьора да бъде заменен с регулеруеми щанги от друга кола, и да се поставят други амортисьори с пружини?
Благодаря предварително, нов съм във форума, извинете ме ако имам правописни грешки.

Автор:  Zizi [ Вторник, 10.06.2014 г. 23:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за снижаване и ъгли

Виж какво бе п**ерко, ти на баща си като нямаш вяра, на мен ли ще имаш? Като ти кажа , че бълваш една торба с глупости ще ми повярваш, а на баща си не вярваш.

Автор:  REVOLTAR [ Сряда, 11.06.2014 г. 00:58 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за снижаване и ъгли

Първо внимавай с тона. Второ баща ми не е собственик на Трабант, и никога не е бил. Питах за компетентно мнение с база на основание, не просто за някакво. :evil:

Автор:  K.I.P. [ Сряда, 11.06.2014 г. 03:29 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за снижаване и ъгли

Докторе не бива така да нападаш момчето. Не е виновен че не знае. Всеки е минал от там.

А тъй относно въпроса: Ресьор никога , ама никога не се заварява , дупчи или изобщо да се нарушава неговата цялост на ресьорния лист. Отделно в закона пише , че не се допускат автомобили със заварявани детайли по окачването и кормилната уредба. Все пак има начин как това да се направи умно просто и без много преправяне. Слагат се само две втулки (по една на страна) където един вид се получава удължен носач без рязане и заваряване. Законно и най вече безопасно!

Ето за тези имам в предвид , някъде бях попаднал на чертежи как да се изработят и от каква сплав:
http://www.ldm-tuning.de/en/artikel-6675.htm
Виждат се къде са сложени , но така и не схванах точно как.

Изображение

Резулататът:
Изображение


Моят съвет е преди да правиш модификации на какъвто и да е автомобил - прочети как работят неговите системи , разбери как работят , малко физика механика да си го представиш ти трябва, пък след това разглоби го , сглоби го да ти мине през ръцете и така се научава човек. Вслушвай се в хората с опит , както Зизи или баща ти. Те са минали много повече километри от теб , много повече коли са карали и ремонтирали. И аз не знам всичко , даже съм далеч от това. Но като не знам - питам. Така се учи човек.

Автор:  Zizi [ Сряда, 11.06.2014 г. 11:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за снижаване и ъгли

написал съм го и пак ще го напиша- не вярва на баща си, но на всеки друг ще повярва, що за син? Защо баща му трябва да е карал или притежавал Трабант- металите са метали и има наука наречена Материалознание или Металообработка и още други подобни теми/ явно баща му е поглеждал в тези книжки и го е съветвал правилно какво може и какво НЕ може/. Естествено, че може да се дупчи, реже, заварява и каквото се сетиш, но от когото знае и може и най- вече не за употреба в автомобил.

"Ето за тези имам в предвид , някъде бях попаднал на чертежи как да се изработят и от каква сплав:
http://www.ldm-tuning.de/en/artikel-6675.htm
Виждат се къде са сложени , но така и не схванах точно как."

това е чиста стомана, а не сплав и се слагат точно както се слага ухото на долния шенкел.

Автор:  hrisvasilis [ Сряда, 11.06.2014 г. 12:01 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за снижаване и ъгли

Качих ви чертежи http://dl.dropboxusercontent.com/u/7459 ... rektur.pdf
След 2-3 дена ще изтрия файла, така че който иска да си го свали..

Автор:  ivanski [ Сряда, 11.06.2014 г. 12:53 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за снижаване и ъгли

REVOLTAR

Ще ти кажа като се видим къде да ти изправят ресора в Пловдив.
Аз моите носачи съм ги удължил и въобще не съм се занимавал с тая дивотия, към която давате линк в лдм-а. Тоя елемент излиза майка си и баща си да се изработи на няколко вида металообработващи машини и майстори. Въобще аз не виждам смисъл да се занимава някой с правенето на това.

Така с носача, удължен чрез заваряване съм минавал на Стенд и ГТП. И като съм го затворил от долната част си става и в пъти по-здрав от оригинала.
Пропускате да му кажете, че му трябват 4 по-къси амортисьора.

Автор:  REVOLTAR [ Сряда, 11.06.2014 г. 17:57 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за снижаване и ъгли

ivanski написа:
REVOLTAR

Ще ти кажа като се видим къде да ти изправят ресора в Пловдив.
Аз моите носачи съм ги удължил и въобще не съм се занимавал с тая дивотия, към която давате линк в лдм-а. Тоя елемент излиза майка си и баща си да се изработи на няколко вида металообработващи машини и майстори. Въобще аз не виждам смисъл да се занимава някой с правенето на това.

Така с носача, удължен чрез заваряване съм минавал на Стенд и ГТП. И като съм го затворил от долната част си става и в пъти по-здрав от оригинала.
Пропускате да му кажете, че му трябват 4 по-къси амортисьора.


Да, разбирам много от това как работи окачването и ми е пределно ясно, но за конструкция на метали и такива работи- не.
А не разбрах последния вариант, да се махне ресьора нацяло и да се сложи РЕГУЛЕРУЕМ шенкел? Може ли да се получи? Състезателните автомобили позволяват пълна настройка на ъглите на колелата. Това е практически по-изгодно, отколкото да се монтират 2-те нови втулки, правени при фрезист. Това просто не е оферта, защото при промяна на камбъра, трябва да се сложат други такива, с различна дължина. А настройката на височината може да стане с нови амортисьори и койловъри.
Носачите не искам да ги издължавам, защото ако нещо се случи с тях да мога просто да ги сменя.

Автор:  smehurkotot [ Четвъртък, 12.06.2014 г. 12:35 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за снижаване и ъгли

Колега,тази тема е дъвкана вече.
viewtopic.php?f=33&p=46897#p46897
Аз сложих тези от 12.5 мм и ми изправи предните колела вертикално. Ако искаш да е като на снимката си вземи 18 мм . 24 мм си е прекалено. Това е най-чистия вариант и работи чудесно.
Аз лично си купих готови от Германия. Може и да си ги направиш. Не изглеждат сложно.
Тези варианти с регулируеми амортисьори и т.н. за Трабанта не вървят. Първо е много скъпо и второ не толкова лесно. Траби е такова изделие,че като разгледаш как се хващат шенкелите , ще разбереш за какво става дума.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/