Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Искам да направя Трабант за стриит реисинг http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=2636 |
Страница 1 от 4 |
Автор: | biser [ Понеделник, 01.02.2010 г. 19:40 ч. ] |
Заглавие: | Искам да направя Трабант за стриит реисинг |
Искам Трабито да си оста не с 600 кубиковия двигател.Иначе приемам вцякакви идеи за промени в всмукателната и изпускателната система. Със спортен филтър става 29HP ама на ме ми трябват повече. Искам идеи за окачването |
Автор: | fraxinus [ Понеделник, 01.02.2010 г. 20:34 ч. ] |
Заглавие: | Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг |
По горе има тема за форсиране на двигателя.Ама с какво смяташ да го състезаваш тоя Трабант.С москвич осмак ли или тико. Да стане, да стане още някой кон от горе. Не ми звучи като идеалната кола за стрийт рейсинг. |
Автор: | biser [ Понеделник, 01.02.2010 г. 21:20 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг | |||||||||
няма да се състезавам искам просто като му натисна газта да ме лепи за седалката и да е малко по бърз.Не искам да го разпилвам заради разхода и живота на вала имам идея за турбината за охлаждането да мине през интеркулер и да сложа във филтъра и се надявам да стане това което искам. Идеи за окачването още няма !HELP! |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 01.02.2010 г. 21:54 ч. ] |
Заглавие: | Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг |
Интеркулер е за охлаждане на въздуха, който е сгъстен от турбото на колата. Къде видя интрекулер при трабанта и приложението му? Спорния филтър, генерация, високооктановия бензин и т.н качват малко. Не се знае колко коня, не е мерено на дино. Колата върви чувтсително по-добре със всички тия неща, но е далеч от лепенето за седалката. Имам трабант със спортен филтър, права генерация и купе олекотено на половина. До 50-60 наистина лепи за седалката и до там.... И като гледам клипчетата които съм направил ускорението е като на най-обикновена кола, просто има илюзия заради твърдото окачване и това че е кабрио. Не че не харесвам трабанта, просто силата му не е в спорта и високите скорости... Не и без смяна на почти сичко с такова от друга кола. Или сериозен тунинг, който включва една камара чертежи, пилене, полиране и т.н неща, които не са нито лесни, нито евтини. |
Автор: | biser [ Понеделник, 01.02.2010 г. 22:14 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг | |||||||||
theultimate вместо турбо ще исползвам турбината за парното а парното ще е електрическо за това ми е интеркулера |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 01.02.2010 г. 23:05 ч. ] |
Заглавие: | Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг |
Турбината на трабанта е за да охлажда двигателя, не за парно. Парното е просто начин да се оползотвори топлия въздух от охлаждането. |
Автор: | ChakaZulu [ Понеделник, 01.02.2010 г. 23:20 ч. ] |
Заглавие: | Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг |
Автор: | Torsi [ Вторник, 02.02.2010 г. 00:00 ч. ] | ||||||||||||||||||
Заглавие: | Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг | ||||||||||||||||||
" искам просто като му натисна газта да ме лепи за седалката и да е малко по бърз" "турбината за охлаждането да мине през интеркулер " Не знам дали реално ви отварял трабанта и да си гледал кое как работи и какво евентуално може да се подобри..Освен това тая история със спортния филтър и 29 коня |
Автор: | Ivaka [ Вторник, 02.02.2010 г. 00:28 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг | |||||||||
... е напълно възможна! На тези коли въздухозасмукващата система е зверски усложнена и осакатява колата! При трабанта не чак толкова, но при вартбурга е трагдедия. Това е правено най-вече за заглушаване на шума, и разбира се за умишлено "скопяване" на мотора, да не вдига високи обороти. Всеки който е карал Трабант/Вартбург със спортен филтър ще ви каже че разликата във вървенето е осезаема, а за да е такава разликата в мощноста със сигурност не е 1 конска сила, а повече. |
Автор: | Torsi [ Вторник, 02.02.2010 г. 01:17 ч. ] |
Заглавие: | Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг |
Ивак, на моя като му сложих спортен филтър и разликата беше осезаема, да. Ама как пък човек може да каже 29 коня с точност.Освен това 26к.с е по-документи.веднъж карах трабанта за кратко без ремък - много бягаше...Т.е неговите 26коня на колелата са сигурно 20..Т.е със спортен филтър да станат 22-23.Максимум...Ама така точно да се назове 29 е малко несериозно. А и тия истории с интеркулъра са много магически.. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 02.02.2010 г. 01:37 ч. ] |
Заглавие: | Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг |
По клиповете със стоков вартбургов мотор (~55 коня) се вижда, че върви колкото нормална кола с ~90 коня двигател, каквито по пътищата бол. Но пък е много по-забавно от такава кола. От тук нататък всеки сам може да си направи извода за какво лепене за седалката говорим с оригиналния двигател. 35-40 коня го дават с някакъв брутален заводски тунинг, а тук някои се опитват да ги постигнат с аксесоари от Илиенци и части от местната морга.... |
Автор: | DEYAN IYI [ Вторник, 02.02.2010 г. 12:55 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг | |||||||||
Филтърът, разбира се, е хубаво нещо, ако е последното, което направиш по тунинга, а не първото Най-добре, като не искаш да отваряш мотора, си направи изпускателната система, както е по книжките, после си сложи някакъв много истински карбуратор и чак тогава "спортен филтър", ама пак истински, не гъбка за миене на чинии Така ще имаш едно поотпушено двигателче, което и да си е 26 коня, ще си върви хубаво, ама чак пък за сокак-кошия... Ето тука едно тестче на дино с различни филтри правено в Хеед. Мнението от VW клуба:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 5&start=15 |
Автор: | Ivaka [ Вторник, 02.02.2010 г. 14:42 ч. ] |
Заглавие: | Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг |
И каква е разликата между хубавото филтърче тип гъбка и този от 20 лева? Аз ще ти кажа - скъпия филтър ще пуска по-малко боклуц, нищо повече. |
Автор: | DEYAN IYI [ Вторник, 02.02.2010 г. 14:50 ч. ] |
Заглавие: | Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг |
Ми именно това му е идеята на скъпия филтър - да пуска въздух и да задържа боклуци Иначе и с тромпети става, дори без цедка. Ама първо си запушваш карбуратора, после си вкарваш абразив в двигателя - като при двутактовия отива при всички части дето се движат, знаем защо. Аз не бих си причинил делизорна подобна мизерия, още повече, ако знам колко пари, време и емоция съм вложил в един глупав двигател. |
Автор: | biser [ Вторник, 02.02.2010 г. 14:56 ч. ] |
Заглавие: | Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг |
Хора вие сте прави ще му сложа спортен филтър и това е.Даите идеи за за спортно окачване и изпускателна система.И наточване на външен вид разбирасе. П.С Ако има някои тук с Трабант които е с оригинален двигател и повече от 26-29 коня да пише. |
Страница 1 от 4 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |