Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Запушване на отвори .
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=2063
Страница 1 от 1

Автор:  ivanski [ Вторник, 30.06.2009 г. 13:32 ч. ]
Заглавие:  Запушване на отвори .

Гледам, че германците а и поляци, чехи и т.н си запушват различни фабрични отвори по купето, с което се постига една по-добра визия .

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=395020

Аз и така мисля да направя като тях.

Но искам да питам ако се запушат всички отвори в предната маска какви ще са последствията ?
Говоря за десния отвор в предната маска - той за какво служи ?
Да не би да охлажда парното през лятото ?
Централния отвор в предната маска е за студения въздух. Ама май докато да стигне в купето студения въздух е станал топъл тъй като се е затоплил от двигателя .

Отвора в задната колонка какви плюсове всъщност ни дава ?
Да си припомним че първите 601 са били фабрично без отвор там .

Автор:  theultimate [ Вторник, 30.06.2009 г. 13:56 ч. ]
Заглавие:  Re: Запушване на отвори .

В предната маска имаш два отвора. Тоя дето е с мрежата служи за всмукване на студен въздух. Без него няма да ти духа въздух лятото (то не че сега духа много...). Другия уж е за да може да се обдухва шумозаглушителя на парното. Аз одавна съм запушил тази дупка с ламарина, пък не са ми се стопили гумените съединения. С други думи - смело запълвай предната маска.

За задните отвори нека по компетентните да кажат. Аз знам че са за вентилация. Но защо само трабанта има такива?

Автор:  fraxinus [ Вторник, 30.06.2009 г. 22:43 ч. ]
Заглавие:  Re: Запушване на отвори .

Не виждам смисъл да се обдухват тръбите на парното.По-скоро е да се чува клаксона по-силно отвън.Въобще предната решетка на Трабанта е декоративна и е сложена да придава съвременен вид на автомобила/за тогава всички коли са били с големи озъбени решетки/
За да ги сложат задните отвори ,обаче, явно има смисъл.Предполагам че се запотяват по-малко стъклата.

Автор:  montoya [ Вторник, 30.06.2009 г. 23:09 ч. ]
Заглавие:  Re: Запушване на отвори .

Задните отвори ги има на всички коли, на повечето са под задната броня.Важни са защото въздуха влиза отпред минава през купето и излиза отзад.Старите Трабанти зимно време и в дъжд с двама човека нямат каране,трябва да се бършат стъклата с парцала постоянно.

Автор:  ivanski [ Сряда, 01.07.2009 г. 10:30 ч. ]
Заглавие:  Re: Запушване на отвори .

Вчера почнах процедурите по запушване на предната решетка , но уви забравих фотото да кача снимки.
[smilie=blowup]


Ще покажа по-късно как се прави в темата .

Автор:  theultimate [ Сряда, 01.07.2009 г. 13:35 ч. ]
Заглавие:  Re: Запушване на отвори .

montoya написа:
Старите Трабанти зимно време и в дъжд с двама човека нямат каране,трябва да се бършат стъклата с парцала постоянно.


Само старите ли :mrgreen: На мен задната част на трабанта при най-малкия дъжд ми е перманентно запотена....

Автор:  ivanski [ Четвъртък, 02.07.2009 г. 10:13 ч. ]
Заглавие:  Re: Запушване на отвори .

http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=13289731

Запуших големите отвори с ламарина, върху която после ще сложа влакнест кит.
Реших, че така ще стане най-добре и най-лесно.

Малките дупки ги запуших с заварки.
Засека съм стигнал дотам, че съм сложил влакнест кит и съм изтъркал стърчащите заварки .

Други снимки ще има като изтъркам всички китове и пръсна шприца .
:wink:

Автор:  ivanski [ Неделя, 05.07.2009 г. 10:58 ч. ]
Заглавие:  Re: Запушване на отвори .

http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=13344260

Готово, пръснах и шприц кита на маската.

След 3 пъти нанасяне на фин кит и търкането му накрая успях да постигна желания ефект.

Между другото моята метална маска е поцинкована.

Автор:  Kashonut [ Неделя, 05.07.2009 г. 11:34 ч. ]
Заглавие:  Re: Запушване на отвори .

Честито, направил си една велика глупост!
Може да питаш хората с опит в управлението на трабант и тези, които действително са карали трабант, а не са имали декоративна каручка, ще ти кажат, че лятото тръбата за студения въздух за купето се маха и през отвора, който си запушил от едната ауспух, влиза СТУДЕН ВЪЗДУХ за допълнително обдухване и охлаждане на двигателя.
Във всички случай поставянето и махането на тази тръба позволява допълнително да се регулира мощността на двигателя в зависимост от околната температура.
Но всичко това важи, ако твоят трабант се движи и тогава просто ненужно ще прегряваш двигателя. Ако седи като паметник може и вратите да му завариш! :mrgreen:

Автор:  fraxinus [ Неделя, 05.07.2009 г. 21:35 ч. ]
Заглавие:  Re: Запушване на отвори .

Прости ми колега ,но няма да с съглася. Тази дупка си е за студен въздух в купето. Там дето би духало от отвора ако махнеш тръбата едва ли би охлаждало по-ефективно,тъй като двигателят е обвит с метална кутия , че и с кожено покривало,охлажда се от перката която смуче от другаде въздух/отстрани/.Интересно ако се изведе тръба близо до перката от отвора дали би се подобрило охлаждането/надали/.
А иначе запушването не бих го направил-не са чак толкова неугледни тези отвори , но всеки сам си решава-жега е ,хората за духане пари дават :P

Автор:  ivanski [ Понеделник, 06.07.2009 г. 09:13 ч. ]
Заглавие:  Re: Запушване на отвори .

Ееееее

Аз толкова толкова се мъчих. Без ръце останах от шкурене на кит .

Иначе се чудя как на трабант 600 двигателя се охлажда при полужение, че има само едни малки отворчета отстрани на мигачите ?

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 09.07.2009 г. 11:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Запушване на отвори .

Айде.....пак лафове как трабанта загрявал лятото и трябва да го охлаждаш допълнително. Повтавям до за пореден път.

Неомаслен двигател на трабант няма никакви проблеми с охлаждането ако се кара нормално.

Сигурно ако опиташ да качиш Петрохан на 1500 оборота с 4 човека ще загрее. При нормално каране няма проблеми и това за обдухването са глупости. Тая тръба е за студен въздух в купето. Само дето няма вентилатор и на място не духа нищо. Пък в движение въздуха, който вкарва, сравнен с този от отворения прозорец е нищожно количество.

Автор:  fraxinus [ Четвъртък, 09.07.2009 г. 22:52 ч. ]
Заглавие:  Re: Запушване на отвори .

Как разбираш че ти охлажда перфектно като няма никакъв уред за температурата.Може би хронично работи на десетина градуса над оптималното но няма как да се разбере.Няма как да работи на оптимална температура зимата когато е минус 20 и лятото когато е 40 на сянка нали.Това са 60 градуса разлика.Масово се замисляш че ти е прегряло когато внезапно , при точна центровка почне да звъни или най-често едва като загуби мощност и усетиш че предстои затягане.Това вярвам ,че не се отразява добре на ресурса на машинката.

Автор:  Kashonut [ Четвъртък, 16.07.2009 г. 06:38 ч. ]
Заглавие:  Re: Запушване на отвори .

Основен проблем на двигателя на трабант е евтиното въздушно охлаждане. Това означава прегряване през лятото и каране на студено през зимата. Обективният резултат е намален пробег в сравнение с водно охлаждане.
Умните хора са търсили начин да помогнат на двигателя да работи при оптимални условия с оглед на външната температура. Въпросната тръба и разни други дребни хитринки помагат особено много на оптималния температурен режим на двигателя на трабант и УВЕЛИЧАВАТ ОСЕЗАЕМО неговата мощност.
Даже старите лади и москвичи зимата слагат кожухчета и вестници на предната маска - значи има защо [smilie=argue]
Така че който иска дълго да кара без проблеми слуша, който иска да стои в бокса запушва отвори :mrgreen:

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 16.07.2009 г. 10:47 ч. ]
Заглавие:  Re: Запушване на отвори .

Ако чуя за още един прегряващ двигател на трабант ще има картони! Аз пък съм със запушени отвори, карам с газ до ламарината, понякога със 100-110 и двигателя нито прегрява, нито е с намалена мощност. Зимата двигателя не е студен, парно няма защото гърнето няма добра изолация и защото няма вентилатор и потока е слаб.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/